Opona przód Enduro

Data: 2009-06-16 16:01:41
Autor: mbut
Opona przód Enduro
mmateusz pisze:
witam,
w związku z tym, że mój Conti Explorer 2,1 powoli się kończy szukam opony na
przód do Enduro. Z Explorera byłem zadowolony, ale wolałbym coś szerszego.
Polecane są Nobby Nice, ale wolałbym coś tańszego.
Tak pobieżnie z przeglądu rynku:
- Schwalbe FAT ALBERT Front 26x2,25
- Conti Mountain King
- Conti Speed King - ale chyba za mały bieżnik.
- Nobby Nic
- jeszcze raz Explorer - przynajmniej wiem jak się zachowa

mk.

no właśnie zakupiłem taką oponkę po raz pierwszy Continental-Explorer ProTecion  26x2,1
mógłbyś mi opisać coś na ten temat, jak Ci się sprawowała. Jeźdzę na maratony i rajdy-teren leśny. Bardzo rzadko po szosie.
pozdrawiam

Opona przód Enduro