Opona treking, pod sakwy?

Data: 2013-04-08 12:34:56
Autor: Kacper
Opona treking, pod sakwy?
Witam Kolegów !

 Polecicie mi jakaś oponę 28  do trekingu pod sakwy, czy musi byc to opona za 100 zł ? Chce jeździć turystycznie, w kilkudniowe trasy, przeważnie polne i leśne drogi.

 Dziękuje za pomoc
Kacper.

Data: 2013-04-09 09:01:05
Autor: Kacper
Opona treking, pod sakwy?
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 21:34:56 UTC+2 użytkownik Kacper napisał:
[...]

Wiec lepiej troche poczekam i odłożę :)  dzięki za pomoc!
Pozdrawiam.
Kacper.

Data: 2013-04-09 15:38:22
Autor: Titus Atomicus
Opona treking, pod sakwy?
In article <42f7985d-be74-4929-8e45-45cd1ba84bba@googlegroups.com>,
 Kacper <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

Witam Kolegów !

 Polecicie mi jakaś oponę 28  do trekingu pod sakwy, czy musi byc to opona za  100 zł ? Chce jeździć turystycznie, w kilkudniowe trasy, przeważnie polne i leśne drogi.

Niestety, tansze opony, Schwalbe Silento, Lande Cruiser sie pod sakwy nie sprawdzaja. Raczej cos z Maratonow, ale za 100zl za opone trudno upolowac.
Chyba, zeby nie Schwalbe, bo on ostatnio podrozal znacznie.
--
TA

Data: 2013-04-09 07:03:16
Autor: rmikke
Opona treking, pod sakwy?
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 15:38:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

Niestety, tansze opony, Schwalbe Silento, Lande Cruiser sie pod sakwy nie sprawdzaja. Raczej cos z Maratonow, ale za 100zl za opone trudno upolowac.

Jak już polować na Schwalbe, to proponuję zajrzeć do Formickiego,
mi zwykle wychodziło z przesyłką taniej, niż ze sklepu.

Data: 2013-04-10 17:31:20
Autor: Titus Atomicus
Opona treking, pod sakwy?
In article <Titus_Atomicus-DCB859.15382109042013@news.atman.pl>,

Niestety, tansze opony, Schwalbe Silento, Lande Cruiser sie pod sakwy nie sprawdzaja. Raczej cos z Maratonow, ale za 100zl za opone trudno upolowac.
Chyba, zeby nie Schwalbe, bo on ostatnio podrozal znacznie.

O, mam jeszcze cos:
Kolega szukajac czego nie tak drogiego jak schwalbe zdecydowal sie na to:
Continental TravelContact
<http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/them
es/city/Globetrotter/travelcontact_en.html>
Kosztuja 90-100 za pare.
Kupil w tamtym sezonie, jezdzi z sakwami raczej malo (jedna wycieczka/rok, czyli kilkaset km rocznie), na razie jest zadowolony.
--
TA

Data: 2013-04-09 19:59:31
Autor: MadMan
Opona treking, pod sakwy?
Dnia Mon, 8 Apr 2013 12:34:56 -0700 (PDT), Kacper napisał(a):

 Polecicie mi jakaś oponę 28  do trekingu pod sakwy, czy musi byc to opona za 100 zł ?

Ja kupiłem Marathon Mondial, w maju dam znać jak się sprawuje :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-04-09 21:54:07
Autor: oni
Opona treking, pod sakwy?
W dniu 08.04.2013 21:34, Kacper pisze:
[...]

Może w tan sposób:
Wykonałem kilka razy deal z sprzedawcą używanych rowerów.
Ja mu dałem jakieś tanie nówki, a on mi leciutko używane marathony ściągnięte z badziewia, które sprzedawał.

--
TR

Data: 2013-04-09 13:32:09
Autor: rmikke
Opona treking, pod sakwy?
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 21:54:07 UTC+2 użytkownik oni napisał:
> [...]

Ja mu dałem jakieś tanie nówki, a on mi leciutko używane marathony ściągnięte z badziewia, które sprzedawał.

Czekaj no, ja bym reflektował na taki deal, brakuje mi pary marathonów
dla córki. Tylko na 26"...

Data: 2013-04-10 22:27:30
Autor: oni
Opona treking, pod sakwy?
W dniu 09.04.2013 22:32, rmikke pisze:
[...]

Takich w ogóle nie widziałem na gorszych rowerach.
Na miejskich 28 się od czasu do czasu trafia.

--
TR

Data: 2013-04-09 23:00:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opona treking, pod sakwy?
Kacper, Mon, 8 Apr 2013 12:34:56 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Witam Kolegów !

 Polecicie mi jakaś oponę 28  do trekingu pod sakwy, czy musi byc to opona za 100 zł ? Chce jeździć turystycznie, w kilkudniowe trasy, przeważnie polne i leśne drogi.

Zawsze byłem orędownikiem i fanem Schwalbe, ale gadałem ostatnio z
serwisantem - ponoć mieszanki teraz mają takie, że wycierają się diabelnie
szybko. Polecał (tańsze!) Miszlę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-04-11 03:24:38
Autor: PJ
Opona treking, pod sakwy?
Opona Marathon 28x2 Green Guard Reflex 28x2 cala (50-622) / drut /
wkładka Green Guard Kolor: czarny z paskiem Reflex  2 sztuki 158,00 zł
sklep w Poznaniu

wzialem na probe, te 28x2,2 nie widac w dobrych cenach

P.

Opona treking, pod sakwy?