Opona treking, pod sakwy?

Data: 2013-04-09 23:00:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opona treking, pod sakwy?
Kacper, Mon, 8 Apr 2013 12:34:56 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Witam Kolegów !

 Polecicie mi jakaś oponę 28  do trekingu pod sakwy, czy musi byc to opona za 100 zł ? Chce jeździć turystycznie, w kilkudniowe trasy, przeważnie polne i leśne drogi.

Zawsze byłem orędownikiem i fanem Schwalbe, ale gadałem ostatnio z
serwisantem - ponoć mieszanki teraz mają takie, że wycierają się diabelnie
szybko. Polecał (tańsze!) Miszlę.

--
Pozdrowienia,

Opona treking, pod sakwy?