Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

Data: 2014-01-02 17:50:43
Autor: John Ko艂alsky
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
Opony pilnie potrzebuj臋. To wchodz臋 na witryn臋 http://www.oponeo.pl . Stoi, 偶e dostawa w 24h a konkretnie, 偶e jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zam贸wienia jest ju偶 termin 7 stycznia, czyli 4 dni p贸藕niej co daje 5-krotnie d艂u偶szy czas dostawy.

Pozdrawiam Oponeo

Data: 2014-01-02 09:42:33
Autor: rzymo
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 u縴tkownik John Ko砤lsky napisa:
Opony pilnie potrzebuj. To wchodz na witryn http://www.oponeo.pl . Stoi, 縠 dostawa w 24h a konkretnie, 縠 jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
Niestety w potwierdzeniu zam體ienia jest ju termin 7 stycznia, czyli 4 dni

Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne 縠 縜den kurier ju nie podjedzie po paczk, tylko dostanie zlecenie na dzie nast阷ny i odbierze jutro, tj. w pi眛ek.
Czyli dostaniesz we wtorek, si骴mego, bo poniedzia砮k wolny.

Nie rozumiem, co w tym dziwnego?

Data: 2014-01-02 19:20:10
Autor: :D@w!d J@$
W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze:
[...]

* Dzie dobry, mam dla Pana opony, po硂縴砮m o tutaj na schodach, prosz podpisa.
- Ale one s nowe! Jak Pan m骻 je tak na go砮j ziemi po硂縴! Niech Pan uwa縜!
* [lekki_szok] Domy秎am si, 縠 samochodem Pan je糳zi tylko w domu... najmocniej przepraszam... p骿d tylko po szmat do samochodu...
- Nie do舵, 縠 jest Pan nie mi硑 to jeszcze pyskaty!
* Dzi阫uj, do widzenia, 縴cz mi砮go dnia...

P.S.
Z pozdrowieniami od kuriera :) Uwielbiam ludzi, kt髍zy komplikuj sobie 縴cie :)

Data: 2014-01-02 19:57:45
Autor: misiek
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik ":D@w!d J@$" <xwindowsmen@gmailSJHFBSJFB.com> napisa w wiadomo禼i news:52c5adda$0$2169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

BO SIEM PORYSUJOM ;)

Data: 2014-01-02 20:52:54
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "rzymo" <rzymo0@gmail.com>

--
Dziwne jest, 縠 normalni ludzie nie zauwa縜j, 縠 klient ma dosta towar zgodnie z przedstawion mu ofert a nie wymy秎a organizacj pracy w jakiej firmie.

Data: 2014-01-02 18:00:59
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  John Ko砤lsky pisze tak:

Niestety w potwierdzeniu zam體ienia jest ju termin 7 stycznia,
czyli 4 dni p蠹niej co daje 5-krotnie d硊縮zy czas dostawy.

Pozdrawiam Oponeo

Moja fryzjerka wprowadza klient體 w b潮d. Ju wygl眃am jak
gdzieci kwiaty. Jestem bliski sza硊 bo loki wchodz mi do oczu. Rano lec, ale z tak pewna doz niesmia硂禼i "a mo縠 otworzy砤"
O naiwno禼i moja, kartka, czynne 7 stycznia.

Pod poblisk Biedron zatrzymuj sie bus. Podenerwoani panowie wysypuj si. Po chwili wracaj z krat. Nowy Rok 縪ndzi.

Wiwat pierdolec oko硂sylwestrowy. --
    Piter

Data: 2014-01-02 18:13:21
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl>

[...]

A czyta umiesz ?

Data: 2014-01-02 19:18:08
Autor: PiteR
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
na  ** p.m.s **  John Ko砤lsky pisze tak:

A czyta umiesz ?

Nie, w podstaw體ce krad砮m w阦iel z wagon體.

--
    Piter

Data: 2014-01-02 20:56:44
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl>

A czyta umiesz ?

Nie, w podstaw體ce krad砮m w阦iel z wagon體.

Ale czy umiesz czyta ?!

Skoro kto obiecuje, 縠 co dostarczy na 3.01.2013 to ja tak to odbieram bo niby jak inaczej mia砨ym

Data: 2014-01-02 18:10:47
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
Dnia 02.01.2014 John Ko艂alsky <john@kowal.invalid> napisa艂/a:
[...]

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w jakiejs innej
rzeczywistosci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-02 20:55:49
Autor: John Ko艂alsky
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

Ale o co chodzi ? Czy ja komu艣 obiecuj臋, 偶e mu towar przy艣l臋 3.01.2013 ?

Data: 2014-01-02 22:00:54
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

[...]

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak kto ich chce or縩辨 to jeszcze si pochyl...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, 縠 ktos mu obieca dostawe w ciagu 3 dni roboczych i on sobie 糽e policzy.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostaw 03.01 a jak juz kupi to jednak okaza硂 si ze 07.01...

Data: 2014-01-02 23:27:18
Autor: AZ
On 2014-01-02, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak kto艣 ich chce or偶n膮膰 to jeszcze si臋 pochyl膮...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, 偶e ktos mu obieca艂 dostawe w ciagu 3 dni roboczych i on sobie 藕le policzy艂.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostaw臋 03.01 a jak juz kupi艂 to jednak okaza艂o si臋 ze 07.01...

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezp艂atna dostawa w ci膮gu 2 dni  OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalaj膮ce wys艂a膰 dziennie do indywidualnych odbiorc贸w 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas produkty s膮 dor臋czane bezp艂atnie do Klient贸w na terenie ca艂ego kraju. Wi臋kszo艣膰 przesy艂ek jest dor臋czanych do naszych klient贸w w przeci膮gu jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-03 00:36:37
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Jakiej znowu gwarancji ?

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezp艂atna dostawa w ci膮gu 2 dni

Nie klika艂em.

[...]

No w艂a艣nie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie mo偶e da膰 24h to mo偶e napisa膰 48 albo 72 albo tydzie艅. Najwy偶ej p贸jd臋 do kogo艣 innego.

Data: 2014-01-02 23:39:13
Autor: AZ
On 2014-01-02, John Ko艂alsky <john@kowal.invalid> wrote:

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Jakiej znowu gwarancji ?

Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez cala Polske...

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezp艂atna dostawa w ci膮gu 2 dni

Nie klika艂em.

To do kogo masz pretensje?

[...]

Wczoraj sie urodziles?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-03 01:07:33
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Co za durnie to naprawd臋. Prosta sprawa. Oferta, przyj臋cie, realizacja.

Data: 2014-01-03 00:39:17
Autor: John Ko艂alsky
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "John Ko艂alsky" <john@kowal.invalid>

[...]

I jeszcze mi dat臋 napisali 3.01.2014. Mo偶e powinienem ich przeprosi膰, 偶e przeczyta艂em to i teraz si臋 burz臋.

Data: 2014-01-03 15:34:56
Autor: Maciek
W dniu 2014-01-03 00:27, AZ pisze:
Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
Ba! Tam w og贸le nie ma nic o gwarancji, czyli mog膮 w og贸le nie
dostarczy膰 :->

Maciek

Data: 2014-01-02 23:36:11
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Ot罂 to

Data: 2014-01-02 19:31:24
Autor: Jacek Maciejewski
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
Dnia Thu, 2 Jan 2014 17:50:43 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):

Opony pilnie potrzebuj. To wchodz na witryn http://www.oponeo.pl . Stoi, 縠 dostawa w 24h a konkretnie, 縠 jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zam體ienia jest ju termin 7 stycznia, czyli 4 dni p蠹niej co daje 5-krotnie d硊縮zy czas dostawy.

Nie tylko u nich. To raczej norma w秗骴 kurier體 縠 kiedy wejdziesz na ich
stron widzisz 24 godz. A kiedy przywleczesz paczk do punktu to si
okazuje 縠 24 godz. to tylko do 12 a w og髄e to jest pi眛ek przed sobot i
niedziel i nie ma szans 縠by paczka dosz砤 przed wtorkiem :)  A  jak
wydziwiasz to ci powiedz 縠 owszem, mog na sobot ale za cen 10-krotnie
wy縮z :) Jest jaki paragraf na oszuka馽z reklam?
Ja rozumiem 縠 dzie wolny i nie da si szybko. A jak ma by szybko to nie
mo縠 by tanio. Ale do cholery, niech napisz o tym na swojej zakichanej
stronie.
--
Jacek

Data: 2014-01-02 21:03:59
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl>

[...]

A tak w og髄e to ja tych opon zapragn背em bo mi rano felgi przysz硑 :-) Dzi rano 2.01.2014 Poczt Polsk. To se pomy秎a砮m, 縠 jak mamy rano czwartek to jest reszta dnia, ca硑 pi眛ek i jeszcze p蟪 soboty.

Data: 2014-01-02 21:02:39
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Thu, 02 Jan 2014 17:50:43 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

[...]

pozdr贸w sw贸j m贸zg. ucieszy si臋 bo taki nieuzywany le偶y.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-02 22:55:42
Autor: John Ko艂alsky
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Normalne dni robocze, matole

Data: 2014-01-02 22:31:07
Autor: Grzegorz Gawron
W dniu 2014-01-02 17:50, John Ko艂alsky pisze:
[...]

pociesz si臋, 偶e gdyby wysz艂a i tak by nie dosz艂a.
U mnie UPS do paczki ktora musia艂a do艣膰 w Wigili臋 zapoda艂 komunikat:
  24.12.2013  6:15  Skan w miejscu dor臋czenia
  24.12.2013  13:07  Odbiorca za偶膮da艂 zatrzymania w celu p贸藕niejszego dor臋czenia. firma UPS podejmie pr贸b臋 dostawy w 偶膮danym terminie.

oczywi艣cie 偶adnego 偶膮dania nie wysy艂a艂em, go艣cie sobie pograli bo si臋 nie wyrobili. Czemu dali taki debilbyopis? nie wiem.
Ale po karczemnej awanturze telefonicznej pojawi艂 si臋 dodatkowy wpis:

  24.12.2013  14:01  Odbiorca za偶膮da艂 zatrzymania w celu p贸藕niejszego dor臋czenia. firma UPS podejmie pr贸b臋 dostawy w 偶膮danym terminie. / Paczka zostanie dostarczona nast臋pnego dnia roboczego.

bardzo by艂o to 艣mieszne.

Pozdrawiam,
Grzesiek

Data: 2014-01-03 15:42:14
Autor: Maciek
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
bardzo by艂o to 艣mieszne.
To mi przypomina akcj臋 DHL par臋 lat temu. Termin przed艣wi膮teczny, paczka
powinna doj艣膰 par臋 dni przed 24.12, no ale wiadomo - 艣wi臋ta blisko, wi臋c
nie dosz艂a. Jest 24.12 jaki艣 debil z DHL dzwoni, 偶e nie zd膮偶膮 niestety
dostarczy膰 przed 艣wi臋tami, ale zapraszaj膮 do punktu odbioru, gdzie艣 na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadz膮. W paczce prezenty, wi臋c si臋
skusi艂em i podjecha艂em. Na miejscu by艂a ju偶 spora grupa podobnych do
mnie idiot贸w, kt贸rzy uwierzyli, 偶e im paczki wydadz膮. Po ponad godzinie
oczekiwania okaza艂o si臋, 偶e paczek nie mog膮 znale藕膰, a poza tym czynne
maj膮 do 16:00, wi臋c wypierdala膰. I wszyscy mogli im skoczy膰. Reklamacja?
Przecie偶 nie jestem nadawc膮, tylko odbiorc膮, a nadawca si臋 wypi膮艂, albo
sam zgarn膮艂 jak膮艣 rekompensat臋 :->

Maciek

Data: 2014-01-03 17:47:34
Autor: John Ko艂alsky
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl>

[...]

C贸偶 by ta reklamacja mia艂a zreszt膮 zmieni膰 ? Nie dostaniesz odszkodowania za brakuj膮ce prezenty bo by艣 musia艂 je drugi raz kupi膰 gdzie indziej

Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, z艂o偶y艂em zam贸wienie w firmie nie motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni mia艂o by膰, zap艂aci艂em, czekam. Te偶 jakie艣 艣wi臋ta po drodze by艂y to z wyrozumia艂o艣ci nie pyta艂em co z moj膮 przesy艂k膮. No ale jak chyba 7 dni zesz艂o to my艣l臋, co艣 jest nie tak. I dobijam si臋 co jaki艣 czas. Zesz艂y DWA MIESI膭CE w czasie kt贸rych us艂ysza艂em 3 r贸偶ne wersje powodu niedostarczenia, 偶e telefon by艂 z艂y, 偶e kurier ukrad艂 i co艣tam jeszcze. 3 dni a 2 miesi膮ce.

Data: 2014-01-03 18:00:49
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

bardzo by硂 to 秏ieszne.
To mi przypomina akcj DHL par lat temu. Termin przed秝i眛eczny, paczka
powinna doj舵 par dni przed 24.12, no ale wiadomo - 秝i阾a blisko, wi阠
nie dosz砤. Jest 24.12 jaki debil z DHL dzwoni, 縠 nie zd笨 niestety
dostarczy przed 秝i阾ami, ale zapraszaj do punktu odbioru, gdzie na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadz. W paczce prezenty, wi阠 si
skusi砮m i podjecha砮m. Na miejscu by砤 ju spora grupa podobnych do
mnie idiot體, kt髍zy uwierzyli, 縠 im paczki wydadz. Po ponad godzinie
oczekiwania okaza硂 si, 縠 paczek nie mog znale兼, a poza tym czynne
maj do 16:00, wi阠 wypierdala. I wszyscy mogli im skoczy. Reklamacja?
Przecie nie jestem nadawc, tylko odbiorc, a nadawca si wypi背, albo
sam zgarn背 jak倍 rekompensat :->

To rzeczywi禼ie niez砮 traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnowa.

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na koma.
Odbiera go禼 i:
- o swietnie, bo my na t pczk czekamy. Tylko, 縠 teraz nie ma nas w domu. Ale bedziemy oko硂 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy m體i, ze najpierw zdebia a potem stwierdzi, 縠 w砤sciwie to nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka us硊ga u niego kosztuje? :)

Data: 2014-01-03 19:35:31
Autor: Maciek
W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
To rzeczywi禼ie niez砮 traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnowa.
Za to dopilnowa, 縠by potem nie przyj辨 reklamacji. Nie mamy pa駍kiego
p砤szcza i co nam pan zrobi! :->

[...]
Podejrzewam, 縠 to raczej do舵 mi砤 i niewinna historia, a wielu
kurier體 mog硂by opowiedzie nieco bardziej brutalne. S阫 w tym, 縠
jedna strona p砤ci i wymaga wywi眤ania si z zawartej umowy, a cz阺to
jest to trudne ze wzgl阣u na zderzenie z du勘 firm, co wida cho鎎y na
przyk砤dzie pr骲y z硂縠nia mojej reklamacji w w/w sprawie.

Maciek

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: Budzik
[...]

Tego to ju nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie z硂縠nia reklamacji?

Z pewno禼i.

Data: 2014-01-03 21:49:33
Autor: Maciek
W dniu 2014-01-03 20:57, Budzik pisze:
Tego to ju nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie z硂縠nia reklamacji?
Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie p砤ci za us硊g!
No jak k* nie p砤ci砮m, jak p砤ci砮m, tyle 縠 przez po秗ednika :-)

Maciek

Data: 2014-01-03 21:38:17
Autor: Budzik
[...]

Wzi辨 od wysylaj眂ego pe硁omocnictwo i z硂縴.
Jak b阣a prostestowali - wys砤 poczt.

Data: 2014-01-03 21:28:12
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:

[...]

Niby dlaczego?
Ca硑 czas nie mog poj辨, dlaczego kurier uwa縜, 縠 kto ma ca硑 dzie czeka na niego w domu?
Wzgl阣nie odbiera przesy砶 20 km dalej, ju daleko za miastem?
Jakby tak chcia, to mo縠 paczk wys砤 poczt, a nie p砤ci za kuriera 3 razy wi阠ej.
Poczta jest przynajmniej z regu硑 do舵 blisko.

Data: 2014-01-03 21:38:17
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Bo wtedy to raczej wigili wi阫szo舵 os骲 sp阣za z rodzin...

Data: 2014-01-03 22:09:44
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ca硑 czas nie mog poj辨, dlaczego kurier uwa縜, 縠 kto ma ca硑 dzie czeka na niego w domu?

Ale nie musisz czeka, s wide砶i w kt髍ych mo縠sz sobie za縴czy
dostarczenia przesy砶i. Ale jest to us硊ga dodatkowo p砤tna.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-04 07:00:21
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:mm9ec9tescvid0ffj6pmktv6t6k51ejco1@4ax.com...
[...]

Jako nikt na allegro jej nie oferuje, mimo 縠 kasuj 3 razy tyle co za Poczt.

Data: 2014-01-04 15:52:49
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jako nikt na allegro jej nie oferuje, mimo 縠 kasuj 3 razy tyle co za Poczt.

A pyta砮 si sprzedawcy o tak mo縧iwo舵?

Data: 2014-01-04 19:25:57
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:e18gc9tq3kec4hb1q78c77tuartb29iuu5@4ax.com...
[...]

Zaznacza砮m kiedy mo縩a mnie znale兼.
A i tak dostawa砮m, kiedy kurierowi by硂 wygodnie, tzn. najcz甓ciej wcale.

Data: 2014-01-04 19:21:56
Autor: MadMan
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, Cavallino napisa(a):

Jako nikt na allegro jej nie oferuje, mimo 縠 kasuj 3 razy tyle co za Poczt.

Dziwne, paczka kurierem z regu硑 jest ta駍za w wys砤niu...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-03 21:33:01
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisa(a):
[...]

Dziwny jakis kurier.
Do mnie jak dzwoni to nalega, ze przyjedzie pozniej, ze moze jutro, a
moze jednak ktos moze odebrac. Premie jakas maja za dostarczenie w
terminie czy co ? Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u
sasiadow ..

J.

Data: 2014-01-03 21:38:18
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

[...]

No tak, ale 24.12 to jednak do舵 specyficzny dzie...

Data: 2014-01-06 12:23:52
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA2AABA47446C3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Dlaczego nie zadzwoni wcze秐iej do klienta?
Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 12:31:31
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przewa縩ie tak.

Data: 2014-01-06 16:46:13
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:ov4lc9hts4ndaml0sm6hvtnafct8go1ggt4ax.com...
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przewa縩ie tak.

To chyba, 縠 tak. Ale mo縩a to klientowi normalnie powiedzie, a nie zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 22:00:47
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przewa縩ie tak.

To chyba, 縠 tak. Ale mo縩a to klientowi normalnie powiedzie, a nie
zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

Zagadki?
Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :)

Data: 2014-01-08 10:49:40
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA2ADE48EB9A9Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

OK. OK.

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 22:00:46
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwoni wcze秐iej do klienta?

A sk眃 mam wiedzie...

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

Data: 2014-01-08 10:53:02
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA2ADE472CEEFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwoni wcze秐iej do klienta?

A sk眃 mam wiedzie...

Og髄nie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klient體 i ustala sobie trasy wed硊g terminu obecno禼i lkienta w domu.

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

No to jasna sprawa.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 10:10:45
Autor: AZ
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Dlaczego nie zadzwoni艂 wcze艣niej do klienta?

A sk膮d mam wiedzie膰...

Og贸lnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klient贸w i ustala sobie trasy wed艂ug terminu obecno艣ci lkienta w domu.

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 11:24:16
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
U偶ytkownik "AZ"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
[...]

Zaplanowac dwa objazdy.

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja.

J.

Data: 2014-01-08 10:28:08
Autor: AZ
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 11:00:38
Autor: Budzik
[...]

Przeciez maj rewiry.

Data: 2014-01-08 17:44:01
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Wed, 8 Jan 2014 11:00:38 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Przeciez maj rewiry.

W miastach tak. Poza miastami te, tylko 縠 wtedy od jednego do
drugiego klienta mo縠 mie ze 30 kilometr體. I tak sobie b阣zie
je糳zi w obie strony, za free? My秎isz 縠 kurierowi nie zale縴 na
dostarczeniu przesy砶i? Przecie za niedostarczon mu nikt nie
zap砤ci. Ale s pewne granice.

Data: 2014-01-08 18:00:28
Autor: Budzik
[...]

Mysle, ze przy takich odleg硂禼iach to dzowni.
I je縠li im si to nie bedzie op砤ca硂 to na pewno nie pojada specjalnie 30 km je縠li wczesniej nikogo nie by硂 w domu.

Data: 2014-01-08 11:41:49
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klient體 w b彻d
U縴tkownik "AZ"  napisa w wiadomo渃i
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.
Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach.

Ale oni sa elastyczni.

J.

Data: 2014-01-08 10:46:02
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klient贸w w b鲁鹿d
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Taka praca.
Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-) Przeciez
taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie? --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 12:06:12
Autor: J.F
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Kurier summa summarum tez.

Przeciez taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie?

tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.
I wielu osob to dotyczy.

Albo mi bedzie bardzo zalezalo na przesylce i poczekam, albo sie dogadamy na satysfakcjonujace obie strony rozwiazanie, albo z kuriera nie bede korzystal.

J.

Data: 2014-01-08 17:42:05
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b??d
On Wed, 8 Jan 2014 12:06:12 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.

To sobie zastrze, 縠 dostaw chcesz mi阣zy 16 a 18.

Data: 2014-01-08 11:48:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello J.F,

Wednesday, January 8, 2014, 11:41:49 AM, you wrote:

[...]

Ae nie mo縠 te wyd硊縜 przejazd體 w niesko馽zono舵.

Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach.
Ale oni sa elastyczni.

Nie zawsze.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-08 12:14:16
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient贸w w b??d
U縴tkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:laj97o$gvn$3node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Z tego co obserwuj to kurierzy maj swoje "rewiry".

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 20:16:44
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:laj97o$gvn$3@node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo?

Tam b阣zie inny kurier, wi阠 to nie jego problem.

To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 z jak si firmom kurierskim nie podoba.

Data: 2014-01-08 20:08:55
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂/a:
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 z艂 jak si臋 firmom kurierskim nie podoba.

Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kg
worek karmy dla psa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 21:53:46
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lakb8n$ct3$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Podasz mi nazw臋 kuriera, kt贸ry za 3 z艂 przywiezie mi piln膮 przesy艂k臋 z dokumentami?
Ma by膰 do odbioru po 17,  albo na poczcie, lub w innym miejscu, nie dalszym ni偶 200 metr贸w od mojej chaty.

Data: 2014-01-08 21:00:52
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 z jak si firmom kurierskim nie podoba.

Poczta dostarcza PACZKI za 3z?

Data: 2014-01-08 22:12:20
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC12A7BB6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 z jak si firmom kurierskim nie podoba.

Poczta dostarcza PACZKI za 3z?

Paczki od bodaj縠 7 z (przynajmniej onegdaj taka cena by砤).
Ale kurier za 3 z nawet Ci listu nie przywiezie, a za ci昕sze przesy砶i te kasuje stosownie wi阠ej.
Duuuuu縪 wi阠ej.

Data: 2014-01-08 23:01:02
Autor: Budzik
[...]

A jednak maja wieluuuuuu klient體.
Wiec pewnie nie jest az tak 糽e.
Ja sobie chwale, ale przyznaje, ze czasami podchodz do tematu elastycznie.

Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u s眘iada (i podaje liste mieszka, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i gdzies go po drodze 砤pi.
W osteczno禼i odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzy硂.

Ale 縠by nie by硂 - pomimo dziwnych przyzwyczaje na poczcie, te jako specjalnie na nich nie narzekam. Wiadomo, ze to troch firma z innych czas體 ale terminowo舵 dostaw jest na ca砶iem niez硑m poziomie. Gorzej plac體ki...

Data: 2014-01-09 19:37:33
Autor: Cavallino
[...]

A mi si zdarzy硂, 縠 odes砤li zam體ion paczk, bo nie chcia砮m przyjecha na drugi koniec miasta.
Nagminnie te dostaj przesy砶 dzie p蠹niej ni trzeba, bo nie chce im si by z ni po po硊dniu, wi阠 przywo勘 mi do pracy nast阷nego dnia.
Wi阠 jak mog, to kurier體 unikam, bo sensu to nie ma 縜dnego.

Data: 2014-01-09 20:24:40
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Wed, 8 Jan 2014 22:12:20 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale kurier za 3 z nawet Ci listu nie przywiezie, a za ci昕sze przesy砶i te kasuje stosownie wi阠ej.

Paczka do 30 kg 12 z. netto z op砤t paliwow? Du縪?

Data: 2014-01-09 20:31:13
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Thu, 09 Jan 2014 20:24:40 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Paczka do 30 kg 12 z. netto z op砤t paliwow? Du縪?

Tak sobie sprawdzi砮m, ile za to skasuje Poczta Polska.

Paczka pocztowa od 5 do 10 kg - 22 z., ci昕szej si nie da.
Paczka extra 24 - od 20 do 30 kg - 33 z.
Pocztex - masakra - 54 z.

Data: 2014-01-11 10:03:50
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:tqttc9t1a2jn4g8k35rio7ps2t177rlsu5@4ax.com...
[...]

Za list tak.

Data: 2014-01-12 10:53:00
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za list tak.

Za listy p砤c 7 z. Koperta do 1 kg.

Data: 2014-01-12 17:44:23
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:9fp4d9p21mt8b9bofvaas9005ptflglemc@4ax.com...
On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za list tak.

Za listy p砤c 7 z.

No w砤秐ie.
A na poczcie kosztuje od 3,7.
I dochodzi pod dom, a nie tylko do tego samego miasta.

Data: 2014-01-08 11:47:48
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, January 8, 2014, 11:24:16 AM, you wrote:

[...]

Zap砤cisz za to?

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja.

Coraz cz甓ciej si zdarza, 縠 dzwoni. Bo telefon ta駍zy ni 10 minut,
jakie trzeba po秝i阠i na poca硂wanie klamki klienta.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-08 12:00:36
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomo禼i
Hello J.F,
[...]

Wliczone w cene musi.
Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony.

No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc klientow odpadnie.

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
potanialy i chyba juz nie maja.

Coraz cz甓ciej si zdarza, 縠 dzwoni. Bo telefon ta駍zy ni 10 minut,
jakie trzeba po秝i阠i na poca硂wanie klamki klienta.

To zostawia u sasiadow :-)
Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

J.

Data: 2014-01-08 12:25:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Ale popatrz na te ceny...

Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony.

Rejony bywaj rozleg砮 a kurierzy coraz cz甓ciej je縟勘 w砤snymi
samochodami i s na 秏ieci體ach :(

[...]

Do舵 radykalnie rozmowy w kom髍kach potania硑 dopiero niedawno.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-08 20:17:54
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1911122664.20140108114748@pik-net.pl.invalid...
[...]

Przecie p砤ci.
W postaci r罂nicy mi阣zy cen us硊gi kuriera i poczty.

Data: 2014-01-08 21:29:03
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisa(a):
[...]

A cholera wie za co tak naprawde place. Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ? J.

Data: 2014-01-08 21:55:15
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:g6oh7hxxtlrp$.r7rlf4wdcnuq$.dlg@40tude.net...
[...]

Maj ich gdzie.
Nale縴 robi tak samo.

Data: 2014-01-08 17:40:46
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Wed, 8 Jan 2014 11:24:16 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Zaplanowac dwa objazdy.

Od 14.00 to kurierzy zaczynj drugi objazd, ale z odbiorem paczek od
klient體.

Data: 2014-01-08 20:15:57
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:laj875$gvn$2@node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

[...]

A skasowa艂 kilka razy wi臋cej ni偶 listonosz?
No to by膰 dwa razy.

Data: 2014-01-08 20:09:23
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂/a:

A skasowa艂 kilka razy wi臋cej ni偶 listonosz?
No to by膰 dwa razy.

Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 21:54:48
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d

U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lakb9i$ct3$2@node2.news.atman.pl...
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa艂/a:

A skasowa艂 kilka razy wi臋cej ni偶 listonosz?
No to by膰 dwa razy.

Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

Dok艂adnie.
Jego rozliczenia z firm膮 to jego problem, chodzi mi o firm臋, niezale偶nie od tego kto i na jakich zasadach tam pracuje.
To jest p艂atna us艂uga, a nie wolontariat pocztowy.

Data: 2014-01-08 21:00:53
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasowa kilka razy wi阠ej ni listonosz?
No to by dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu us硊gi wykupionej przez wysy砤j眂ego a nie od naszego "ma byc dwa razy"!

Data: 2014-01-08 22:13:43
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC0786D75budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

I na tym w砤秐ie bazuj - szanowna firma robi Ci 砤sk, 縠 co wiezie, potem sobie lataj i szukaj po ca硑m mie禼ie swojej paczki.
Bo przecie nie chodzi o to, 縠by co dowie兼, tylko 縠by op砤t skasowa.

Data: 2014-01-08 23:01:02
Autor: Budzik
[...]

No ale przecie nie ma przymusu korzystania...
Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jako舵 us硊g imo podoba.
Ale u niektorych sprzedawc體 tansza poczta, u niektorych kurier. Wiec nie generalizowa砨ym, ze poczta = TANIO a kurier = DROGO.

Data: 2014-01-09 19:35:54
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2AFF0D4F4D28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Pr阣zej, to wi阠ej Ci skasuj za wysy砶 tak lub inn, bo poza super ci昕kimi przesy砶ami kurier przewa縩ie wychodzi dro縠j.
Tyle 縠 przyje縟縜 do firmy, a na poczt musz zaiwania, to cen podwy縮zaj.
Ale swoj, a nie poczty jako takiej.

Data: 2014-01-09 19:18:40
Autor: Budzik
[...]

Tak podejrzewam, ze wychodzi dro縠j, chyba ze wysy砤 si duzo paczek i ma sie dobraa cen wynegocjowan.

Tyle 縠 przyje縟縜 do firmy, a na poczt musz zaiwania, to cen podwy縮zaj.

???
Poczta te przyjezdza po paczki.

Ale swoj, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysy砤k za +- 10zl to imo cena akceptowalna.
Wiadomo, ze 7 by硂by lepiej.

Data: 2014-01-11 10:03:24
Autor: Cavallino
[...]

No w sumie do du縴ch odbiorc體 z umowami tak.
Ale nie zawsze kupujesz u takiego.

Ale swoj, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysy砤k za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zale縴 za co, jak kupujesz co wartego 5 z to nie bardzo.

Data: 2014-01-11 10:00:40
Autor: Budzik
[...]

Zawsze masz wyb髍 u kogo kupujesz.
Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20z to staram si znale兼 kogo tanszego.

Ale swoj, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysy砤k za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zale縴 za co, jak kupujesz co wartego 5 z to nie bardzo.

To zawsze jest problem zakupu體 w sieci - czy nizsza cena + wygoda zrekompensuj dodatkow p砤tno禼 za przesy砶.

Data: 2014-01-11 11:31:39
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2B26D70B4505budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Czasem p砤cisz 50 i mniej si nie da.

[...]

I wtedy kurier wkurza, bo nie do舵 縠 bierze kilka razy wi阠ej ni poczta, to jeszcze nie chce Ci dostarczy cho鎎y w okolice domu, w godzinach kt髍e Ty uznasz za stosowne.

I wisz Ci wtedy jego regulaminy.

Data: 2014-01-11 13:35:20
Autor: Budzik
[...]

Trudno. Wys砤nie niektorych rzeczy musi tak ksoztowa.

[...]

Najczesciej udaje mi sie dogadac.
Ale zawsze pozostaje poczta.

I wisz Ci wtedy jego regulaminy.

Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy.
Kupujesz okreslon us硊ge wedug okreslonego regulaminu.

nikt ci przeciez nie broni wykupic indywidualnego transportu, zap砤cic po 2z za km i miec kureira w domu dok砤dnie gdzie i kiedy chcesz.
ale jak si chce 1000 km za 10z to trzeba wed硊g regulaminu takiej us硊gi...

Data: 2014-01-11 17:07:20
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2B290EE17540budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

A ja najcz甓ciej trac w ten spos骲 minimum dzie.

Ale zawsze pozostaje poczta.

I wisz Ci wtedy jego regulaminy.

Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy.
Kupujesz okreslon us硊ge wedug okreslonego regulaminu.

No i dlatego nie 縴cz sobie kupowa niczego co ma kurierem przyje縟縜.
Po縴tku 縜dnego, cena z kosmosu, zagro縠nie niedostarczeniem paczki pot昕ne.
Niestety, nie ka縟y sprzedaj眂y ma ochot na poczt biega.
Wielu si nawet nie pyta czym wys砤, tylko wysy砤 kurierem.

Data: 2014-01-11 18:00:38
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu si nawet nie pyta czym wys砤, tylko wysy砤 kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz spos骲 przesy砶i.

Data: 2014-01-11 19:59:02
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2B2BD779872Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
U縴tkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu si nawet nie pyta czym wys砤, tylko wysy砤 kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz spos骲 przesy砶i.

Tak i poczt w cenie kuriera.
dny mi plus.

Data: 2014-01-11 20:14:05
Autor: MadMan
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:59:02 +0100, Cavallino napisa(a):

Tu masz plus allegro - sam wybierasz spos骲 przesy砶i.

Tak i poczt w cenie kuriera.
dny mi plus.

Wysy砶a wi阫szych/ci昕szych paczek kurierem jest ta駍za ni poczt, wi阠
nie wiem czemu tu si dziwi :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-11 22:00:46
Autor: Budzik
[...]

Bardzo r罂nie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy z硂towke czy dwie dorzucaja do ceny poczty, nie wspominajac juz o chamskim doliczaniu kolejnych z硂t體ek za kolejna rzecz w paczce. Tej samej paczce najczesciej.

Data: 2014-01-12 10:52:32
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Sat, 11 Jan 2014 22:00:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy z硂towke czy dwie dorzucaja do ceny poczty,

Bo to przez VAT :)

Data: 2014-01-12 11:56:11
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy z硂towke czy dwie dorzucaja do ceny poczty,

Bo to przez VAT :)

I teraz nie wiem czy 縜rtujesz, czy mowisz na serio...

Data: 2014-01-12 20:24:19
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Sun, 12 Jan 2014 11:56:11 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

I teraz nie wiem czy 縜rtujesz, czy mowisz na serio...

Serio. RoMan wyja秐i.

Data: 2014-01-12 13:05:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello jerzu,

Sunday, January 12, 2014, 10:52:32 AM, you wrote:

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy z硂towke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,
Bo to przez VAT :)

Ale taka jest prawda. Us硊gi pocztowe nie s oVATowane i nie ma czego
odliczy. A sprzedaj眂y nie ma prawa nie naliczy VATu. 23% z 7PLN to
1.61PLN.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-12 17:43:39
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA2B2E632DDAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ile?
Ostatno mi si zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
Jak my秎isz, ile kosztuje wys砤nie wtyczki do zapalniczki?
Przypomn, 縠 mo縠 to i舵 zwyk硑m poleconym za 3,70 czy co w ten dese.

Data: 2014-01-12 19:53:15
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisa(a):
[...]

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.
Allegro niby z tym walczy.

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
platna. Limit wagi jest i niedostarczenia sie zdarzaja.

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

J.

Data: 2014-01-12 19:40:28
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Sun, 12 Jan 2014 19:53:15 +0100 osobnik zwany J.F. napisa艂:

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

jesli chodzi o ma艂e rzeczy, kt贸re mieszcz膮 si臋 w li艣cie to tak. Przy ma艂ych paczkach ju偶 niekoniecznie a przy du偶ych poczta w og贸el odpada

Data: 2014-01-12 20:47:32
Autor: LEPEK
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
platna.

Dok砤dnie - opr骳z samej us硊gi 秝iadczonej przez operatora pocztowego jest jeszcze wszystko to, co "wcze秐iej" - opakowanie, zaadresowanie, wys砤nie. Anglicy to okre秎aj sprytnie "postage & packing".

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

Zale縴 co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Poczt Polsk 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg ju 18 PLN.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-01-12 22:12:06
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Sun, 12 Jan 2014 20:47:32 +0100, LEPEK napisa(a):
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:
Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

Zale縴 co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Poczt Polsk 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg ju 18 PLN.

Ale to chyba hurtem. Ostatnio chcialem paczke wyslac ... kurier dwa razy drozej, alkoholu
nie wolno, baterii nie wolno, paczke im przyniesc otwarta, oni
sprawdza i zakleja ... a niech sp* ..

J.

Data: 2014-01-12 21:45:16
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$.dlg@40tude.net...
[...]

Dok砤dnie.

Allegro niby z tym walczy.

Powinni zmusi ich do darmowych wysy砮k, cho鎎y najta駍zym sposobem.

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje,

Ale to s koszty kogo, kto tak prowadzi dzia砤lno舵.
Wi阠 niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pe硁 cen.

Data: 2014-01-12 22:02:34
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisa艂:

U偶ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisa艂(a):
Tu masz plus allegro - sam wybierasz spos贸b przesy艂ki.
Tak i poczt臋 w cenie kuriera.
艁adny mi plus.
Bardzo r贸偶nie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy z艂otowke czy dwie dorzucaja do
ceny poczty,

Ile?
Ostatno mi si臋 zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty. Jak
my艣lisz, ile kosztuje wys艂anie wtyczki do zapalniczki? Przypomn臋, 偶e
mo偶e to i艣膰 zwyk艂ym poleconym za 3,70 czy co艣 w ten dese艅.

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.

Dok艂adnie.

Allegro niby z tym walczy.

Powinni zmusi膰 ich do darmowych wysy艂ek, cho膰by najta艅szym sposobem.

od razu nie ich zmusz膮 do oddania towaru za darmo.

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje,

Ale to s膮 koszty kogo艣, kto tak prowadzi dzia艂alno艣膰. Wi臋c niech sobie
je w te koszty wliczy, a kasuje pe艂n膮 cen臋.

ROTFL. Dziecko wyobra偶a sobie prowadzenie dzia艂alno艣ci

Data: 2014-01-13 00:33:21
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100, Cavallino napisa(a):
[...]

Dlaczego, ja lubie kupic kilka rzeczy i zaplacic za jedna przesylke,
albo sprawdzic odbior osobisty.

J.

Data: 2014-01-11 18:36:54
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Sat, 11 Jan 2014 17:07:20 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisa艂:

Wielu si臋 nawet nie pyta czym wys艂a膰, tylko wysy艂a kurierem.

to kupuj gdzie indziej jak Ci warunki dostawy nie pasuj膮

Data: 2014-01-08 11:00:39
Autor: Budzik
[...]

Bo ma rewir.
A obdzwoneinie i u硂縠nie trasy zaj瓿oby mu z 2 godziny a i tak do niektorych by si nie dodzwoni.
Jak ma do kogo dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwoni.

Data: 2014-01-08 12:25:40
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Mia砮m kilka sytuacji, 縠 dzwoni spod mojego domu, 縠 nikogo nie zasta. Musia potem czekac kilka minut, 縠bym zorganizowa kogo kto m骻砨y odebra. Jakby zadzwoni 1 godzin wcze秐iej albo nawet rano, to mia砨y zapeniony odbi髍 "od r阫i".
Dlatego te wol dostaw przez Poczt, bo nie musz przewidywa w jaki dzie dojdzie przesy砶a i czeka ca硑 dzie w domu. Ostatnio nawet pojawia si opcja odbioru przesy砮k w najbli縮zym kiosku Ruchu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 11:49:02
Autor: AZ
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Mia艂em kilka sytuacji, 偶e dzwoni艂 spod mojego domu, 偶e nikogo nie zasta艂. Musia艂 potem czekac kilka minut, 偶ebym zorganizowa艂 kogo艣 kto m贸g艂by odebra膰. Jakby zadzwoni艂 1 godzin臋 wcze艣niej albo nawet rano, to mia艂by zapeniony odbi贸r "od r臋ki".
Dlatego te偶 wol臋 dostaw臋 przez Poczt臋, bo nie musz臋 przewidywa膰 w jaki dzie艅 dojdzie przesy艂ka i czeka膰 ca艂y dzie艅 w domu. Ostatnio nawet pojawia si臋 opcja odbioru przesy艂ek w najbli偶szym kiosku Ruchu.

Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac
w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12
listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 12:47:33
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lajdve$q8d$1node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

[...]

Wa偶ne przesy艂ki zamawia si臋 kurierem. Wi臋ksza mo偶liwo艣膰 ocenienia, kt贸rego dnia przesy艂ka dotrze.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 23:10:41
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Dwa razy u mnie by艂 z tymi felgami

Data: 2014-01-08 13:01:40
Autor: Tadzik
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia si opcja odbioru przesy砮k w najbli縮zym kiosku Ruchu.

W 秗ednich/wi阫szych miastach s jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda dla obu stron :)
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2014-01-08 13:34:57
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisa w wiadomo禼i news:almarsoft.7388219550470878738news.neostrada.pl...
[...]

Tylko statystycznie paczkomat jest dalej ni Ruch.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 12:49:16
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisa艂:

U偶ytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisa艂 w wiadomo艣ci
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia si臋 opcja odbioru przesy艂ek w najbli偶szym
kiosku Ruchu.

W 艣rednich/wi臋kszych miastach s膮 jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda
dla obu stron :)

Tylko statystycznie paczkomat jest dalej ni偶 Ruch.

wiesz jak to jest ze statystyk膮. Od najbli偶szego kiosku Ruchu mam bli偶ej do dw贸ch paczkomat贸w :)

Data: 2014-01-08 13:51:17
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient贸w w b艂膮d
U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lajhgc$vdv$8dont-email.me...
[...]

Dlatego napisa艂em statystycznie. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 17:46:59
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Wed, 8 Jan 2014 12:49:16 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

wiesz jak to jest ze statystyk. Od najbli縮zego kiosku Ruchu mam bli縠j do dw骳h paczkomat體 :)

Ja nawet nie wiem gdzie ko硂 mnie jest kiosk Ruchu :) A paczkomaty
znam conajmniej cztery w okolicy zamieszkania i dwa w okolicy firmy.

Data: 2014-01-08 15:46:36
Autor: Tadzik
On Wed, 8 Jan 2014 13:34:57 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Tylko statystycznie paczkomat jest dalej ni Ruch.

Ale ruch Ci zamykaj o 18.oo a paczkomat ca潮 dob! I nada paczk te mo縩a :)
Dla mnie git.
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2014-01-08 11:12:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello yabba,

Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwoni wcze秐iej do klienta?
A sk眃 mam wiedzie...
Og髄nie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klient體 i ustala
sobie trasy wed硊g terminu obecno禼i lkienta w domu.

Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera

Us硊gi pocztowe/kurierskie opieraj si na minimalizacji koszt體
dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdyby chcia ustala
godzin dostawy, to koszt takiej us硊gi musia砨y by znacznie wy縮zy.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-08 11:15:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello,

Bardziej w砤禼iwy link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-08 12:33:42
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomo禼i news:1281177627.20140108111513pik-net.pl.invalid...
[...]

Wszystko zale縴 od wag kryteri體 optymalizacji. Czy kurier ma wi阫szy zysk ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu?

Musz zapyta koleg, kt髍y kiedy pracowa jako kurier.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-03 02:21:56
Autor: oponeo
[...]

Szanowny Kliencie,
bardzo prosz o podanie numeru zam體ienia - dzi阫i temu b阣ziemy mogli zweryfikowa poprawno舵 procesu realizacji zam體ienia
pozdrawiam
Filip Fischer - Dzia Obs硊gi Klienta

Data: 2014-01-03 12:10:25
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik <oponeo@gmail.com>

[...]

Co tu weryfikowa zam體ienie ? Serwis sprzeda縪wy sobie zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj, 縠 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa硂 10 to te bym przyj背, 縠 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

Data: 2014-01-03 04:49:00
Autor: oponeo
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
W dniu pi眛ek, 3 stycznia 2014 12:10:25 UTC+1 u縴tkownik John Ko砤lsky napisa:
U锟統tkownik <oponeo@gmail.com>

> Opony pilnie potrzebuj锟. To wchodz锟 na witryn锟 http://www.oponeo.pl . > Stoi,

> 锟絜 dostawa w 24h a konkretnie, 锟絜 jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

> Niestety w potwierdzeniu zam锟絯ienia jest ju锟 termin 7 stycznia, czyli 4 > dni

> p锟絥iej co daje 5-krotnie d锟絬锟絪zy czas dostawy.

> Pozdrawiam Oponeo

Szanowny Kliencie,

bardzo prosz锟 o podanie numeru zam锟絯ienia - dzi锟絢i temu b锟絛ziemy mogli zweryfikowa锟 poprawno锟斤拷 procesu realizacji zam锟絯ienia

pozdrawiam

Filip Fischer - Dzia锟 Obs锟絬gi Klienta

--

Co tu weryfikowa锟 zam锟絯ienie ? Serwis sprzeda锟給wy sobie zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj锟, 锟絜 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa锟給 10 to te锟 bym przyj锟斤拷, 锟絜 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

my秎, 縠 nale縴 si kilka s丑w wyja秐ienia:
 - produkty oznaczone tagiem 24h s w tym czasie dost阷ne,
 - oznacza to wysy砶 w ci眊u 24h od momentu z硂縠nia zam體ienia,
 - powy縮ze jest realizowane dla produkt體 znajduj眂ych si w magazynie Oponeo z dor阠zeniem na terenie kraju,
 - w Pa駍kim przypadku, najprawdopodobniej, zam體ienie by硂 sk砤dane po godzinie     16tej w zwi眤ku z czym firma spedycyjna odbiera ja nast阷nego dnia roboczego i dor阠za w kolejnym dniu roboczym (pomijaj眂 weekend oraz dzie swi眛eczny jest to w zgodzie z opisem na stronie www),
 - podanie przez Pana numeru zam體ienia umo縧iwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu realizacji zam體ienia,

Data: 2014-01-03 14:38:55
Autor: John Ko砤lsky
> [...]

 - podanie przez Pana numeru zam體ienia umo縧iwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu realizacji zam體ienia,

Zam體ienie zosta硂 z硂縪ne 2.03.2013 o 13:55 i potwierdzone tego dnia o godzinie 14:35. Sk砤daniu zam體ienia towarzyszy砤 informacja, 縠 zostanie dostarczone 3.01.2013, co odpowiada deklaracji 24h przy wybieraniu samego produktu, wi阠 co by tam u Pa駍twa jeszcze gdzie na witrynie nie pisa硂 jest oczywiste, 縠 musia硂 wprowadzi mnie w b潮d. Skutkiem wprowadzenia w b潮d by硂 przyj阠ie Pa駍twa oferty, wykonanie zap砤ty i um體ienie si z mechanikiem. Dopiero potwierdzenie otrzymane o 14:35 ujawni硂, 縠 zam體ienie zostanie zrealizowane w innym terminie, w kt髍ym moje potrzeby b阣 ju zupe硁ie inne, konkretnie m骻砨ym r體nie dobrze od硂縴 zam體ienie na p蠹niej a to oznacza, 縠 wola砨ym znale兼 inn ofert w kt髍ej odpowiednie opony dosta砨ym w terminie, kt髍y pocz眛kowo zak砤da砮m. Krytyczne nie by硂, ale wykonanie zap砤ty prawie zupe硁ie uniemo縧iwi硂 mi skorzystanie z innej oferty. Jakkolwiek uwa縜m Oponeo za relatywnie dobrego dostawc to jednak deklarowane przez Pa駍twa terminy nie zosta硑 dotrzymane i wprowadzi硑 mnie w b潮d o czym tutaj napisa砮m. Wierz, 縠 moje spostrze縠nia pozwol Pa駍twu dog酬bniej zweryfikowa sw骿 system sprzeda縴.

Data: 2014-01-03 13:25:19
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl>

/..../
[...]

Co piana ?

Data: 2014-01-03 14:11:43
Autor: John Ko砤lsky
[...]

Komu ? Se pisz a co Ty widzisz to ja nie wiem.

Data: 2014-01-03 13:14:25
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Fri, 03 Jan 2014 14:11:43 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

U偶ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl>

/..../
Co tu weryfikowa膰 zam贸wienie ? Serwis sprzeda偶owy sobie
zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj臋, 偶e 3 a nie 7 bo
tak pisze. Jakby pisa艂o 10 to te偶 bym przyj膮艂, 偶e 10 a nie np 15. I
jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

O piana

Co piana ?
Piana leci z pyska.

Komu ? Se pisz臋 a co Ty widzisz to ja nie wiem.

ja widz臋, 偶e oponeo po raz drugi prosi Ci臋 o podanie numeru zamowienia i chce zweryfikowa膰 co si臋 sta艂o. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla mnie oznacza, ze spraw臋 zmy艣li艂e艣.

Data: 2014-01-03 14:18:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello masti,

Friday, January 3, 2014, 2:14:25 PM, you wrote:

[...]
ja widz, 縠 oponeo po raz drugi prosi Ci o podanie numeru zamowienia i
chce zweryfikowa co si sta硂. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla mnie oznacza, ze spraw zmy秎i砮.

Nie musia zmy秎a - po prostu m骻 zrezygnowa z zam體ienia w
momencie, gdy inny termin by podany w ofercie na pocz眛ku a inny przy
jej zatwierdzaniu.

Ale rzeczywi禼ie jest tak, 縠 termin 24h jest zachowywany przy
zam體ieniach do okre秎onej godziny - kurierzy te musz jako nad tymi
przesy砶ami zapanowa.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 14:24:22
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Fri, 3 Jan 2014 14:18:14 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

kurierzy te musz jako nad tymi
przesy砶ami zapanowa.

Kowalskiemu zawsze policja mo縠 dowie兼, w ko馽u ma wpraw w
dzwonieniu na 112.

Data: 2014-01-03 14:31:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, January 3, 2014, 2:24:22 PM, you wrote:

kurierzy te musz jako nad tymi przesy砶ami zapanowa.
Kowalskiemu zawsze policja mo縠 dowie兼, w ko馽u ma wpraw w
dzwonieniu na 112.

No o tym zapomnia砮m :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 14:58:23
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Nic si臋 nie sta艂o. Oni tak dzia艂aj膮.

A ty na to rzucasz focha.

Nie mam zamiaru podawa膰 tego numeru. Nie mam takiego obowi膮zku ani uzasadnionej potrzeby.

Co, jak dla
mnie oznacza, ze spraw臋 zmy艣li艂e艣.

Bo Ty dure艅 jeste艣

Data: 2014-01-03 14:26:37
Autor: Smok Eustachy
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
W dniu 03.01.2014 14:11, John Ko砤lsky pisze:
/.../
Piana leci z pyska.

Komu ? Se pisz a co Ty widzisz to ja nie wiem.

Tobie. Jak ju do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz

Data: 2014-01-03 15:02:14
Autor: John Ko砤lsky
[...]

Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadz ani im nic nie dadz.

Data: 2014-01-03 15:18:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Hello John,

Friday, January 3, 2014, 3:02:14 PM, you wrote:

[...]

Ale dadz - umo縧iwi Oponeo albo przeproszenie za z砮 za砤twienia
sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 18:00:49
Autor: Budzik
[...]

Zgadzam si, jak si powiedzia硂 publicznie A to chyba nic nie stoi na przeszkodzie aby wyja秐i sprawe r體niez publicznie.

Data: 2014-01-03 19:44:30
Autor: John Ko砤lsky
[...]

A kto powiedzia A 縠 mia砨y co wyja秐ia ?

Data: 2014-01-03 19:52:52
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

U偶ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Piana leci z pyska.
Komu ? Se pisz臋 a co Ty widzisz to ja nie wiem.
Tobie. Jak ju偶 do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadz膮 ani im
nic nie dadz膮.

Ale偶 dadz膮 - umo偶liwi膮 Oponeo albo przeproszenie za z艂e za艂atwienia
sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.

Zgadzam si臋, jak si臋 powiedzia艂o publicznie A to chyba nic nie stoi na
przeszkodzie aby wyja艣ni膰 sprawe r贸wniez publicznie.

A kto powiedzia艂 A 偶e mia艂by co艣 wyja艣nia膰 ?

nikt. Mo偶esz dalej robi膰 z siebie idiot臋

Data: 2014-01-03 20:54:42
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2014-01-03 20:52, masti pisze:
[...]

Nie przeczyta艂em ca艂o艣ci - zg艂osi艂 ju偶 to na 112? ;)

Data: 2014-01-03 20:56:41
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Fri, 03 Jan 2014 20:54:42 +0100 osobnik zwany Artur Ma艣l膮g
napisa艂:

pewnie tak, przecie偶 to zbrodnia!

Data: 2014-01-04 01:01:22
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Dla Ciebie durniu wszystko

Data: 2014-01-04 11:12:46
Autor: masti
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
Dnia pi臋knego Sat, 04 Jan 2014 01:01:22 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

widzisz, jednak mia艂em racj臋

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
U縴tkownik John Ko砤lsky john@kowal.invalid ...

A kto powiedzia A 縠 mia砨y co wyja秐ia ?

Nie chce mi si...

Data: 2014-01-04 01:03:35
Autor: John Ko砤lsky
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

A kto powiedzia A 縠 mia砨y co wyja秐ia ?

Nie chce mi si...

Pisa砮, 縠 chcesz co wyja秐ia. Ciekawy jestem co.

Data: 2014-01-05 20:00:42
Autor: Budzik
[...]

Tak ,ale  je縠li nie z砤pa砮s co to "nie chce mi sie" t硊maczyc.

Data: 2014-01-03 13:42:20
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klient體 w b潮d
On Fri, 3 Jan 2014 12:10:25 +0100, John Ko砤lsky <john@kowal.invalid>