Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Oponeo wprowadza klientów w bÅ‚Ä…d

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Data: 2014-01-02 18:10:47
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia 02.01.2014 John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał/a:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w jakiejs innej
rzeczywistosci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-02 20:55:49
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

Opony pilnie potrzebujÄ™. To wchodzÄ™ na witrynÄ™ http://www.oponeo.pl . Stoi,
że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w jakiejs innej
rzeczywistosci.

Ale o co chodzi ? Czy ja komuś obiecuję, że mu towar przyślę 3.01.2013 ?

Data: 2014-01-02 22:00:54
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w b³±d
U¿ytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

Opony pilnie potrzebujê. To wchodzê na witrynê http://www.oponeo.pl .
Stoi, ¿e dostawa w 24h a konkretnie, ¿e jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam. Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest ju¿ termin 7 stycznia, czyli
4 dni pó¼niej co daje 5-krotnie d³u¿szy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
jakiejs innej rzeczywistosci.

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak kto¶ ich chce or¿n±æ to jeszcze siê pochyl±...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, ¿e ktos mu obieca³ dostawe w ciagu 3 dni roboczych i on sobie ¼le policzy³.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostawê 03.01 a jak juz kupi³ to jednak okaza³o siê ze 07.01...

Data: 2014-01-02 23:27:18
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On 2014-01-02, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Opony pilnie potrzebujÄ™. To wchodzÄ™ na witrynÄ™ http://www.oponeo.pl .
Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam. Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
jakiejs innej rzeczywistosci.

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce orżnąć to jeszcze się pochylą...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni roboczych i on sobie źle policzył.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak okazało się ze 07.01...

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"BezpÅ‚atna dostawa w ciÄ…gu 2 dni  OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalajÄ…ce wysÅ‚ać dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas produkty sÄ… dorÄ™czane bezpÅ‚atnie do Klientów na terenie caÅ‚ego kraju. WiÄ™kszość przesyÅ‚ek jest dorÄ™czanych do naszych klientów w przeciÄ…gu jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-03 00:36:37
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

Opony pilnie potrzebujÄ™. To wchodzÄ™ na witrynÄ™ http://www.oponeo.pl .
Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
jakiejs innej rzeczywistosci.

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce orżnąć
to jeszcze siÄ™ pochylÄ…...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
roboczych i on sobie źle policzył.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak okazało
siÄ™ ze 07.01...

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Jakiej znowu gwarancji ?


Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni

Nie klikałem.

OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

Data: 2014-01-02 23:39:13
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On 2014-01-02, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Jakiej znowu gwarancji ?

Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez cala Polske...

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni

Nie klikałem.

To do kogo masz pretensje?

OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
Wczoraj sie urodziles?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-03 01:07:33
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>


Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Jakiej znowu gwarancji ?

Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
cala Polske...

Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni

Nie klikałem.

To do kogo masz pretensje?

OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

Wczoraj sie urodziles?

Co za durnie to naprawdę. Prosta sprawa. Oferta, przyjęcie, realizacja.

Data: 2014-01-03 00:39:17
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid>


Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

Opony pilnie potrzebujÄ™. To wchodzÄ™ na witrynÄ™ http://www.oponeo.pl .
Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
jakiejs innej rzeczywistosci.

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce orżnąć
to jeszcze siÄ™ pochylÄ…...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
roboczych i on sobie źle policzył.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak okazało
siÄ™ ze 07.01...

Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

Jakiej znowu gwarancji ?


Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
"Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni

Nie klikałem.

OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
jednego dnia roboczego."

Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
przesylka. Tylko gdzie realizm...

No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

I jeszcze mi datę napisali 3.01.2014. Może powinienem ich przeprosić, że przeczytałem to i teraz się burzę.

Data: 2014-01-03 15:34:56
Autor: Maciek
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-03 00:27, AZ pisze:
Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
Ba! Tam w ogóle nie ma nic o gwarancji, czyli mogą w ogóle nie
dostarczyć :->

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2014-01-02 23:36:11
Autor: John Ko³alsky
Oponeo wprowadza klientów w b³±d

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Opony pilnie potrzebujê. To wchodzê na witrynê http://www.oponeo.pl .
Stoi, ¿e dostawa w 24h a konkretnie, ¿e jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest ju¿ termin 7 stycznia, czyli
4 dni pó¼niej co daje 5-krotnie d³u¿szy czas dostawy.

Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
jakiejs innej rzeczywistosci.

Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak kto¶ ich chce or¿n±æ
to jeszcze siê pochyl±...
Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, ¿e ktos mu obieca³ dostawe w ciagu 3 dni
roboczych i on sobie ¼le policzy³.
Chodzi o to, ze obiecano mu dostawê 03.01 a jak juz kupi³ to jednak okaza³o
siê ze 07.01...

Otó¿ to

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona