Data: 2014-01-02 22:31:07 | |
Autor: Grzegorz Gawron | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
W dniu 2014-01-02 17:50, John KoĹalsky pisze:
Opony pilnie potrzebujÄ. To wchodzÄ na witrynÄ http://www.oponeo.pl . pociesz siÄ, Ĺźe gdyby wyszĹa i tak by nie doszĹa. U mnie UPS do paczki ktora musiaĹa doĹÄ w WigiliÄ zapodaĹ komunikat: 24.12.2013 6:15 Skan w miejscu dorÄczenia 24.12.2013 13:07 Odbiorca zaĹźÄ daĹ zatrzymania w celu późniejszego dorÄczenia. firma UPS podejmie prĂłbÄ dostawy w ĹźÄ danym terminie. oczywiĹcie Ĺźadnego ĹźÄ dania nie wysyĹaĹem, goĹcie sobie pograli bo siÄ nie wyrobili. Czemu dali taki debilbyopis? nie wiem. Ale po karczemnej awanturze telefonicznej pojawiĹ siÄ dodatkowy wpis: 24.12.2013 14:01 Odbiorca zaĹźÄ daĹ zatrzymania w celu późniejszego dorÄczenia. firma UPS podejmie prĂłbÄ dostawy w ĹźÄ danym terminie. / Paczka zostanie dostarczona nastÄpnego dnia roboczego. bardzo byĹo to Ĺmieszne. Pozdrawiam, Grzesiek |
|
Data: 2014-01-03 15:42:14 | |
Autor: Maciek | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
bardzo byĹo to Ĺmieszne.To mi przypomina akcjÄ DHL parÄ lat temu. Termin przedĹwiÄ teczny, paczka powinna dojĹÄ parÄ dni przed 24.12, no ale wiadomo - ĹwiÄta blisko, wiÄc nie doszĹa. Jest 24.12 jakiĹ debil z DHL dzwoni, Ĺźe nie zdÄ ĹźÄ niestety dostarczyÄ przed ĹwiÄtami, ale zapraszajÄ do punktu odbioru, gdzieĹ na Ursynowie w Warszawie i tam wydadzÄ . W paczce prezenty, wiÄc siÄ skusiĹem i podjechaĹem. Na miejscu byĹa juĹź spora grupa podobnych do mnie idiotĂłw, ktĂłrzy uwierzyli, Ĺźe im paczki wydadzÄ . Po ponad godzinie oczekiwania okazaĹo siÄ, Ĺźe paczek nie mogÄ znaleĹşÄ, a poza tym czynne majÄ do 16:00, wiÄc wypierdalaÄ. I wszyscy mogli im skoczyÄ. Reklamacja? PrzecieĹź nie jestem nadawcÄ , tylko odbiorcÄ , a nadawca siÄ wypiÄ Ĺ, albo sam zgarnÄ Ĺ jakÄ Ĺ rekompensatÄ :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-01-03 17:47:34 | |
Autor: John KoĹalsky | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze: Cóş by ta reklamacja miaĹa zresztÄ zmieniÄ ? Nie dostaniesz odszkodowania za brakujÄ ce prezenty bo byĹ musiaĹ je drugi raz kupiÄ gdzie indziej Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, zĹoĹźyĹem zamĂłwienie w firmie nie motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni miaĹo byÄ, zapĹaciĹem, czekam. TeĹź jakieĹ ĹwiÄta po drodze byĹy to z wyrozumiaĹoĹci nie pytaĹem co z mojÄ przesyĹkÄ . No ale jak chyba 7 dni zeszĹo to myĹlÄ, coĹ jest nie tak. I dobijam siÄ co jakiĹ czas. ZeszĹy DWA MIESIÄCE w czasie ktĂłrych usĹyszaĹem 3 róşne wersje powodu niedostarczenia, Ĺźe telefon byĹ zĹy, Ĺźe kurier ukradĹ i coĹtam jeszcze. 3 dni a 2 miesiÄ ce. |
|
Data: 2014-01-03 18:00:49 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...
To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnował.bardzo było to śmieszne.To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na koma. Odbiera gośc i: - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze? Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego kosztuje? :) |
|
Data: 2014-01-03 19:35:31 | |
Autor: Maciek | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnował.Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi! :-> To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-01-03 19:57:14 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...
Tego to już nawet nie komentuje...To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykleZa to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji? To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu Z pewnością. |
|
Data: 2014-01-03 21:49:33 | |
Autor: Maciek | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
W dniu 2014-01-03 20:57, Budzik pisze:
Tego to już nawet nie komentuje...Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę! No jak k* nie płaciłem, jak płaciłem, tyle że przez pośrednika :-) -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-01-03 21:38:17 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...
Wziąć od wysylającego pełnomocnictwo i złożyć.Tego to już nawet nie komentuje...Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę! Jak będa prostestowali - wysłać pocztą. |
|
Data: 2014-01-03 21:28:12 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. Niby dlaczego? Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień czekać na niego w domu? Względnie odbierać przesyłkę 20 km dalej, już daleko za miastem? Jakby tak chciał, to może paczkę wysłać pocztą, a nie płacić za kuriera 3 razy więcej. Poczta jest przynajmniej z reguły dość blisko. |
|
Data: 2014-01-03 21:38:17 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. Bo wtedy to raczej wigilię większość osób spędza z rodziną... |
|
Data: 2014-01-03 22:09:44 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień czekać na niego w domu? Ale nie musisz czekać, są widełki w których możesz sobie zażyczyć dostarczenia przesyłki. Ale jest to usługa dodatkowo płatna. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-04 07:00:21 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mm9ec9tescvid0ffj6pmktv6t6k51ejco1@4ax.com... On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino" Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za Pocztę. |
|
Data: 2014-01-04 15:52:49 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
A pytałeś się sprzedawcy o taką możliwość? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-04 19:25:57 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e18gc9tq3kec4hb1q78c77tuartb29iuu5@4ax.com... On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino" Zaznaczałem kiedy można mnie znaleźć. A i tak dostawałem, kiedy kurierowi było wygodnie, tzn. najczęściej wcale. |
|
Data: 2014-01-04 19:21:56 | |
Autor: MadMan | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, Cavallino napisał(a):
Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za Pocztę. Dziwne, paczka kurierem z reguły jest tańsza w wysłaniu... -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2014-01-03 21:33:01 | |
Autor: J.F. | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. Dziwny jakis kurier. Do mnie jak dzwoni to nalega, ze przyjedzie pozniej, ze moze jutro, a moze jednak ktos moze odebrac. Premie jakas maja za dostarczenie w terminie czy co ? Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u sasiadow .. J. |
|
Data: 2014-01-03 21:38:18 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera. No tak, ale 24.12 to jednak dość specyficzny dzień... |
|
Data: 2014-01-06 12:23:52 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2AABA47446C3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ... Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta? Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-06 12:31:31 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy? Przeważnie tak. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-06 16:46:13 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:ov4lc9hts4ndaml0sm6hvtnafct8go1ggt4ax.com...
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba" To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-06 22:00:47 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
Zagadki?To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nieCzy 18:00 to poza jego godzinami pracy? Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :) |
|
Data: 2014-01-08 10:49:40 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2ADE48EB9A9Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ... OK. OK. :) -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-06 22:00:46 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta? A skąd mam wiedzieć... Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy? Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy. |
|
Data: 2014-01-08 10:53:02 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2ADE472CEEFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ... Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu. Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy? No to jasna sprawa. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 10:10:45 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10 a drugi dopiero po 16? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 11:24:16 | |
Autor: J.F | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" napisaĹ w wiadomoĹci grup
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: OgĂłlnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientĂłw i ustalaDlaczego nie zadzwoniĹ wczeĹniej do klienta?A skÄ d mam wiedzieÄ... Zaplanowac dwa objazdy. Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja. J. |
|
Data: 2014-01-08 10:28:08 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 11:00:38 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...
Przeciez mają rewiry.A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i zNo i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10 |
|
Data: 2014-01-08 17:44:01 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 11:00:38 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: Przeciez mają rewiry. W miastach tak. Poza miastami też, tylko że wtedy od jednego do drugiego klienta może mieć ze 30 kilometrów. I tak sobie będzie jeździł w obie strony, za free? Myślisz że kurierowi nie zależy na dostarczeniu przesyłki? Przecież za niedostarczoną mu nikt nie zapłaci. Ale są pewne granice. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-08 18:00:28 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...
Przeciez mają rewiry. Mysle, ze przy takich odległościach to dzownią. I jeżeli im się to nie bedzie opłacało to na pewno nie pojada specjalnie 30 km jeżeli wczesniej nikogo nie było w domu. |
|
Data: 2014-01-08 11:41:49 | |
Autor: J.F | |
Oponeo wprowadza klientów w błšd | |
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoci
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16. Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach. Ale oni sa elastyczni. J. |
|
Data: 2014-01-08 10:46:02 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientów w b³šd | |
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-) Przeciez taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 12:06:12 | |
Autor: J.F | |
Oponeo wprowadza klientów w b³šd | |
UĹźytkownik "AZ" napisaĹ w wiadomoĹci
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z Kurier summa summarum tez. Przeciez taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie? tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu. I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede. I wielu osob to dotyczy. Albo mi bedzie bardzo zalezalo na przesylce i poczekam, albo sie dogadamy na satysfakcjonujace obie strony rozwiazanie, albo z kuriera nie bede korzystal. J. |
|
Data: 2014-01-08 17:42:05 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w b??d | |
On Wed, 8 Jan 2014 12:06:12 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu. To sobie zastrzeż, że dostawę chcesz między 16 a 18. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-08 11:48:50 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello J.F,
Wednesday, January 8, 2014, 11:41:49 AM, you wrote: Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i zNo i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klientZaplanowac dwa objazdy. Ae nie może też wydłużać przejazdów w nieskończoność. Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach. Nie zawsze. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-08 12:14:16 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹ?Ä?d | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:laj97o$gvn$3node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Z tego co obserwuję to kurierzy mają swoje "rewiry". -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 20:16:44 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:laj97o$gvn$3@node1.news.atman.pl... On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Tam będzie inny kurier, więc to nie jego problem. To ma jezdzic tam i z powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN? Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba. |
|
Data: 2014-01-08 20:08:55 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisaĹ/a:
Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kgW usludze za 15 czy 20 PLN? worek karmy dla psa. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 21:53:46 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:lakb8n$ct3$1@node2.news.atman.pl... Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisaĹ/a: Podasz mi nazwÄ kuriera, ktĂłry za 3 zĹ przywiezie mi pilnÄ przesyĹkÄ z dokumentami? Ma byÄ do odbioru po 17, albo na poczcie, lub w innym miejscu, nie dalszym niĹź 200 metrĂłw od mojej chaty. |
|
Data: 2014-01-08 21:00:52 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
W usludze za 15 czy 20 PLN? Poczta dostarcza PACZKI za 3zł? |
|
Data: 2014-01-08 22:12:20 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC12A7BB6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była). Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też kasuje stosownie więcej. Duuuuużo więcej. |
|
Data: 2014-01-08 23:01:02 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
W usludze za 15 czy 20 PLN? A jednak maja wieluuuuuu klientów. Wiec pewnie nie jest az tak źle. Ja sobie chwale, ale przyznaje, ze czasami podchodzę do tematu elastycznie. Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i podaje liste mieszkań, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i gdzies go po drodze łapię. W osteczności odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzyło. Ale żeby nie było - pomimo dziwnych przyzwyczajeń na poczcie, też jakoś specjalnie na nich nie narzekam. Wiadomo, ze to trochę firma z innych czasów ale terminowość dostaw jest na całkiem niezłym poziomie. Gorzej placówki... |
|
Data: 2014-01-09 19:37:33 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i A mi się zdarzyło, że odesłali zamówioną paczkę, bo nie chciałem przyjechać na drugi koniec miasta. Nagminnie też dostaję przesyłkę dzień później niż trzeba, bo nie chce im się być z nią po południu, więc przywożą mi do pracy następnego dnia. Więc jak mogę, to kurierów unikam, bo sensu to nie ma żadnego. |
|
Data: 2014-01-09 20:24:40 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 22:12:20 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też kasuje stosownie więcej. Paczka do 30 kg 12 zł. netto z opłatą paliwową? Dużo? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-09 20:31:13 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Thu, 09 Jan 2014 20:24:40 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote: Paczka do 30 kg 12 zł. netto z opłatą paliwową? Dużo? Tak sobie sprawdziłem, ile za to skasuje Poczta Polska. Paczka pocztowa od 5 do 10 kg - 22 zł., cięższej się nie da. Paczka extra 24 - od 20 do 30 kg - 33 zł. Pocztex - masakra - 54 zł. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-11 10:03:50 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tqttc9t1a2jn4g8k35rio7ps2t177rlsu5@4ax.com... On Wed, 8 Jan 2014 22:12:20 +0100, "Cavallino" Za list tak. |
|
Data: 2014-01-12 10:53:00 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Za list tak. Za listy płacę 7 zł. Koperta do 1 kg. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-12 17:44:23 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9fp4d9p21mt8b9bofvaas9005ptflglemc@4ax.com... On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino" No właśnie. A na poczcie kosztuje od 3,7. I dochodzi pod dom, a nie tylko do tego samego miasta. |
|
Data: 2014-01-08 11:47:48 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello J.F,
Wednesday, January 8, 2014, 11:24:16 AM, you wrote: Zaplanowac dwa objazdy.No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klientOgólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientówDlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?A skąd mam wiedzieć... Zapłacisz za to? Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja. Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10 minut, jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-08 12:00:36 | |
Autor: J.F | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
Hello J.F, Zapłacisz za to?Zaplanowac dwa objazdy.Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientówNo i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient Wliczone w cene musi. Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony. No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc klientow odpadnie. Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10 minut, To zostawia u sasiadow :-) Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-) J. |
|
Data: 2014-01-08 12:25:41 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello J.F,
Wednesday, January 8, 2014, 12:00:36 PM, you wrote: Wliczone w cene musi.Zapłacisz za to?Zaplanowac dwa objazdy.Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientówNo i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient Ale popatrz na te ceny... Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony. Rejony bywają rozległe a kurierzy coraz częściej jeżdżą własnymi samochodami i są na śmieciówach :( No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc klientow odpadnie. Dość radykalnie rozmowy w komórkach potaniały dopiero niedawno. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-08 20:17:54 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1911122664.20140108114748@pik-net.pl.invalid... Hello J.F, Przecież płaci. W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty. |
|
Data: 2014-01-08 21:29:03 | |
Autor: J.F. | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klientZaplanowac dwa objazdy. A cholera wie za co tak naprawde place. Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ? J. |
|
Data: 2014-01-08 21:55:15 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:g6oh7hxxtlrp$.r7rlf4wdcnuq$.dlg@40tude.net... Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a): Mają ich gdzieś. Należy robić tak samo. |
|
Data: 2014-01-08 17:40:46 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 11:24:16 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Zaplanowac dwa objazdy. Od 14.00 to kurierzy zaczynją drugi objazd, ale z odbiorem paczek od klientów. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-08 20:15:57 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:laj875$gvn$2@node1.news.atman.pl... On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: A skasowaĹ kilka razy wiÄcej niĹź listonosz? No to byÄ dwa razy. |
|
Data: 2014-01-08 20:09:23 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisaĹ/a:
Nie kurier a firma dla ktorej pracuje. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 21:54:48 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:lakb9i$ct3$2@node2.news.atman.pl... Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisaĹ/a: DokĹadnie. Jego rozliczenia z firmÄ to jego problem, chodzi mi o firmÄ, niezaleĹźnie od tego kto i na jakich zasadach tam pracuje. To jest pĹatna usĹuga, a nie wolontariat pocztowy. |
|
Data: 2014-01-08 21:00:53 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
A skasował kilka razy więcej niż listonosz? Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi wykupionej przez wysyłającego a nie od naszego "ma byc dwa razy"! |
|
Data: 2014-01-08 22:13:43 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC0786D75budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie, potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki. Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę skasować. |
|
Data: 2014-01-08 23:01:02 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
A skasował kilka razy więcej niż listonosz? No ale przecież nie ma przymusu korzystania... Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo podoba. Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier. Wiec nie generalizowałbym, ze poczta = TANIO a kurier = DROGO. |
|
Data: 2014-01-09 19:35:54 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFF0D4F4D28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej. Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę podwyższają. Ale swoją, a nie poczty jako takiej. |
|
Data: 2014-01-09 19:18:40 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
A skasował kilka razy więcej niż listonosz? Tak podejrzewam, ze wychodzi drożej, chyba ze wysyła się duzo paczek i ma sie dobraa cenę wynegocjowaną. Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę podwyższają. ??? Poczta też przyjezdza po paczki. Ale swoją, a nie poczty jako takiej. Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna. Wiadomo, ze 7 byłoby lepiej. |
|
Data: 2014-01-11 10:03:24 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę No w sumie do dużych odbiorców z umowami tak. Ale nie zawsze kupujesz u takiego.
Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo. |
|
Data: 2014-01-11 10:00:40 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Zawsze masz wybór u kogo kupujesz.Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20zł to staram się znaleźć kogoś tanszego. To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda zrekompensują dodatkową płatnośc za przesyłkę. |
|
Data: 2014-01-11 11:31:39 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B26D70B4505budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Czasem płacisz 50 i mniej się nie da. To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda No właśnie. I wtedy kurier wkurza, bo nie dość że bierze kilka razy więcej niż poczta, to jeszcze nie chce Ci dostarczy choćby w okolice domu, w godzinach które Ty uznasz za stosowne. I wiszą Ci wtedy jego regulaminy. |
|
Data: 2014-01-11 13:35:20 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Trudno. Wysłanie niektorych rzeczy musi tak ksoztować.Zawsze masz wybór u kogo kupujesz. To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda Najczesciej udaje mi sie dogadac. Ale zawsze pozostaje poczta.
Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy. Kupujesz okresloną usługe wedug okreslonego regulaminu. nikt ci przeciez nie broni wykupic indywidualnego transportu, zapłacic po 2zł za km i miec kureira w domu dokładnie gdzie i kiedy chcesz. ale jak się chce 1000 km za 10zł to trzeba według regulaminu takiej usługi... |
|
Data: 2014-01-11 17:07:20 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B290EE17540budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... A ja najczęściej tracę w ten sposób minimum dzień. Ale zawsze pozostaje poczta. No i dlatego nie życzę sobie kupować niczego co ma kurierem przyjeżdżać. Pożytku żadnego, cena z kosmosu, zagrożenie niedostarczeniem paczki potężne. Niestety, nie każdy sprzedający ma ochotę na pocztę biegać. Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem. |
|
Data: 2014-01-11 18:00:38 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem. Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki. |
|
Data: 2014-01-11 19:59:02 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B2BD779872Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Tak i pocztę w cenie kuriera. Ładny mi plus. |
|
Data: 2014-01-11 20:14:05 | |
Autor: MadMan | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:59:02 +0100, Cavallino napisał(a):
Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki. Wysyłka większych/cięższych paczek kurierem jest tańsza niż pocztą, więc nie wiem czemu tu się dziwić :) -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2014-01-11 22:00:46 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem. Bardzo różnie. Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty, nie wspominajac juz o chamskim doliczaniu kolejnych złotówek za kolejna rzecz w paczce. Tej samej paczce najczesciej. |
|
Data: 2014-01-12 10:52:32 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Sat, 11 Jan 2014 22:00:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty, Bo to przez VAT :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-12 11:56:11 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...
I teraz nie wiem czy żartujesz, czy mowisz na serio...Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty, |
|
Data: 2014-01-12 20:24:19 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Sun, 12 Jan 2014 11:56:11 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: I teraz nie wiem czy żartujesz, czy mowisz na serio... Serio. RoMan wyjaśnił. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-12 13:05:05 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello jerzu,
Sunday, January 12, 2014, 10:52:32 AM, you wrote: Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do cenyBo to przez VAT :) Ale taka jest prawda. Usługi pocztowe nie są oVATowane i nie ma czego odliczyć. A sprzedający nie ma prawa nie naliczyć VATu. 23% z 7PLN to 1.61PLN. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-12 13:44:08 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do cenyBo to przez VAT :) I wszystko jasne. |
|
Data: 2014-01-12 17:43:39 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B2E632DDAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ... Ile? Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty. Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki? Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń. |
|
Data: 2014-01-12 19:53:15 | |
Autor: J.F. | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):
Bardzo różnie.Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.Tak i pocztę w cenie kuriera. Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10. Allegro niby z tym walczy. Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo platna. Limit wagi jest i niedostarczenia sie zdarzaja. Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera. J. |
|
Data: 2014-01-12 19:40:28 | |
Autor: masti | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia piÄknego Sun, 12 Jan 2014 19:53:15 +0100 osobnik zwany J.F. napisaĹ:
Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera. jesli chodzi o maĹe rzeczy, ktĂłre mieszczÄ siÄ w liĹcie to tak. Przy maĹych paczkach juĹź niekoniecznie a przy duĹźych poczta w ogĂłel odpada -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-12 20:47:32 | |
Autor: LEPEK | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:
Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w Dokładnie - oprócz samej usługi świadczonej przez operatora pocztowego jest jeszcze wszystko to, co "wcześniej" - opakowanie, zaadresowanie, wysłanie. Anglicy to określają sprytnie "postage & packing". Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera. Zależy co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Pocztą Polską 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg już 18 PLN. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 |
|
Data: 2014-01-12 22:12:06 | |
Autor: J.F. | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Sun, 12 Jan 2014 20:47:32 +0100, LEPEK napisał(a):
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze: Ale to chyba hurtem. Ostatnio chcialem paczke wyslac ... kurier dwa razy drozej, alkoholu nie wolno, baterii nie wolno, paczke im przyniesc otwarta, oni sprawdza i zakleja ... a niech sp* .. J. |
|
Data: 2014-01-12 21:45:16 | |
Autor: Cavallino | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$.dlg@40tude.net... Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a): Dokładnie. Allegro niby z tym walczy. Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.
Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność. Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę. |
|
Data: 2014-01-12 22:02:34 | |
Autor: masti | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia piÄknego Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisaĹ: UĹźytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaĹ w wiadomoĹci od razu nie ich zmuszÄ do oddania towaru za darmo.
ROTFL. Dziecko wyobraĹźa sobie prowadzenie dziaĹalnoĹci -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-13 00:33:21 | |
Autor: J.F. | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup Dlaczego, ja lubie kupic kilka rzeczy i zaplacic za jedna przesylke, albo sprawdzic odbior osobisty. J. |
|
Data: 2014-01-11 18:36:54 | |
Autor: masti | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia piÄknego Sat, 11 Jan 2014 17:07:20 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisaĹ: Wielu siÄ nawet nie pyta czym wysĹaÄ, tylko wysyĹa kurierem. to kupuj gdzie indziej jak Ci warunki dostawy nie pasujÄ -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-08 11:00:39 | |
Autor: Budzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta? Bo ma rewir. A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do niektorych by się nie dodzwonił. Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią. |
|
Data: 2014-01-08 12:25:40 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ... Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał. Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby zapeniony odbiór "od ręki". Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 11:49:02 | |
Autor: AZ | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12 listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-08 12:47:33 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:lajdve$q8d$1node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: WaĹźne przesyĹki zamawia siÄ kurierem. WiÄksza moĹźliwoĹÄ ocenienia, ktĂłrego dnia przesyĹka dotrze. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 23:10:41 | |
Autor: John KoĹalsky | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac Dwa razy u mnie byĹ z tymi felgami |
|
Data: 2014-01-08 13:01:40 | |
Autor: Tadzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu. W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda dla obu stron :) -- Pozdro Tadzik |
|
Data: 2014-01-08 13:34:57 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisał w wiadomości news:almarsoft.7388219550470878738news.neostrada.pl...
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 12:49:16 | |
Autor: masti | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Dnia piÄknego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisaĹ:
UĹźytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisaĹ w wiadomoĹci wiesz jak to jest ze statystykÄ . Od najbliĹźszego kiosku Ruchu mam bliĹźej do dwĂłch paczkomatĂłw :) -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-08 13:51:17 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹÄ d | |
UĹźytkownik "masti" <gone@to.hell> napisaĹ w wiadomoĹci news:lajhgc$vdv$8dont-email.me...
Dnia piÄknego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisaĹ: Dlatego napisaĹem statystycznie. :) -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-08 17:46:59 | |
Autor: jerzu | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 12:49:16 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej do dwóch paczkomatów :) Ja nawet nie wiem gdzie koło mnie jest kiosk Ruchu :) A paczkomaty znam conajmniej cztery w okolicy zamieszkania i dwa w okolicy firmy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-08 15:46:36 | |
Autor: Tadzik | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
On Wed, 8 Jan 2014 13:34:57 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch. Ale ruch Ci zamykają o 18.oo a paczkomat całą dobę! I nadać paczkę też można :) Dla mnie git. -- Pozdro Tadzik |
|
Data: 2014-01-08 11:12:10 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello yabba,
Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote: Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustalaDlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?A skąd mam wiedzieć... Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-08 11:15:13 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Hello,
Hello yabba, Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote: Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustalaDlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?A skąd mam wiedzieć... Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów [...] Bardziej właściwy link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-01-08 12:33:42 | |
Autor: yabba | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1281177627.20140108111513pik-net.pl.invalid...
Hello, Wszystko zależy od wag kryteriów optymalizacji. Czy kurier ma większy zysk ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu? Muszę zapytać kolegę, który kiedyś pracował jako kurier. -- Pozdrawiam, yabba |
|