Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Oponeo wprowadza klientĂłw w błąd

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Data: 2014-01-02 22:31:07
Autor: Grzegorz Gawron
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-02 17:50, John Kołalsky pisze:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
Stoi, Ĺźe dostawa w 24h a konkretnie, Ĺźe jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamĂłwienia jest juĹź termin 7 stycznia, czyli 4
dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.


Pozdrawiam Oponeo


pociesz się, że gdyby wyszła i tak by nie doszła.
U mnie UPS do paczki ktora musiała dość w Wigilię zapodał komunikat:
  24.12.2013  6:15  Skan w miejscu doręczenia
  24.12.2013  13:07  Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego doręczenia. firma UPS podejmie prĂłbę dostawy w żądanym terminie.

oczywiście żadnego żądania nie wysyłałem, goście sobie pograli bo się nie wyrobili. Czemu dali taki debilbyopis? nie wiem.
Ale po karczemnej awanturze telefonicznej pojawił się dodatkowy wpis:

  24.12.2013  14:01  Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego doręczenia. firma UPS podejmie prĂłbę dostawy w żądanym terminie. / Paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego.

bardzo było to śmieszne.

Pozdrawiam,
Grzesiek

Data: 2014-01-03 15:42:14
Autor: Maciek
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
bardzo było to śmieszne.
To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2014-01-03 17:47:34
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

UĹźytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl>

W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
bardzo było to śmieszne.
To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

Cóż by ta reklamacja miała zresztą zmienić ? Nie dostaniesz odszkodowania za brakujące prezenty bo byś musiał je drugi raz kupić gdzie indziej

Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, złożyłem zamówienie w firmie nie motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni miało być, zapłaciłem, czekam. Też jakieś święta po drodze były to z wyrozumiałości nie pytałem co z moją przesyłką. No ale jak chyba 7 dni zeszło to myślę, coś jest nie tak. I dobijam się co jakiś czas. Zeszły DWA MIESIĄCE w czasie których usłyszałem 3 różne wersje powodu niedostarczenia, że telefon był zły, że kurier ukradł i cośtam jeszcze. 3 dni a 2 miesiące.

Data: 2014-01-03 18:00:49
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

bardzo było to śmieszne.
To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnował.

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego kosztuje? :)

Data: 2014-01-03 19:35:31
Autor: Maciek
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie dopilnował.
Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego
płaszcza i co nam pan zrobi! :->

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego kosztuje? :)
Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że
jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często
jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na
przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle
nie dopilnował.
Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy
pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi! :->

Tego to już nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni
na koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to
nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka
usługa u niego kosztuje? :)

Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne.

Z pewnością.

Data: 2014-01-03 21:49:33
Autor: Maciek
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-03 20:57, Budzik pisze:
Tego to już nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?
Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę!
No jak k* nie płaciłem, jak płaciłem, tyle że przez pośrednika :-)

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2014-01-03 21:38:17
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

Tego to już nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?
Zwyczajnie: nie przyjmiemy pana reklamacji, bo pan nie płacił za usługę!
No jak k* nie płaciłem, jak płaciłem, tyle że przez pośrednika :-)

Wziąć od wysylającego pełnomocnictwo i złożyć.
Jak będa prostestowali - wysłać pocztą.

Data: 2014-01-03 21:28:12
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał

Niby dlaczego?
Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień czekać na niego w domu?
Względnie odbierać przesyłkę 20 km dalej, już daleko za miastem?
Jakby tak chciał, to może paczkę wysłać pocztą, a nie płacić za kuriera 3 razy więcej.
Poczta jest przynajmniej z reguły dość blisko.

Data: 2014-01-03 21:38:17
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał

Niby dlaczego?

Bo wtedy to raczej wigilię większość osób spędza z rodziną...

Data: 2014-01-03 22:09:44
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień czekać na niego w domu?

Ale nie musisz czekać, są widełki w których możesz sobie zażyczyć
dostarczenia przesyłki. Ale jest to usługa dodatkowo płatna.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-04 07:00:21
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mm9ec9tescvid0ffj6pmktv6t6k51ejco1@4ax.com...
On Fri, 3 Jan 2014 21:28:12 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Cały czas nie mogę pojąć, dlaczego kurier uważa, że ktoś ma cały dzień
czekać na niego w domu?

Ale nie musisz czekać, są widełki w których możesz sobie zażyczyć
dostarczenia przesyłki. Ale jest to usługa dodatkowo płatna.

Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za Pocztę.

Data: 2014-01-04 15:52:49
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:


Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za Pocztę.

A pytałeś się sprzedawcy o taką możliwość?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-04 19:25:57
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e18gc9tq3kec4hb1q78c77tuartb29iuu5@4ax.com...
On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:


Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za
Pocztę.

A pytałeś się sprzedawcy o taką możliwość?

Zaznaczałem kiedy można mnie znaleźć.
A i tak dostawałem, kiedy kurierowi było wygodnie, tzn. najczęściej wcale.

Data: 2014-01-04 19:21:56
Autor: MadMan
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, Cavallino napisał(a):

Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za Pocztę.

Dziwne, paczka kurierem z reguły jest tańsza w wysłaniu...

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-03 21:33:01
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Fri, 3 Jan 2014 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego kosztuje? :)

Dziwny jakis kurier.
Do mnie jak dzwoni to nalega, ze przyjedzie pozniej, ze moze jutro, a
moze jednak ktos moze odebrac. Premie jakas maja za dostarczenie w
terminie czy co ? Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u
sasiadow ..

J.

Data: 2014-01-03 21:38:18
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni
na koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to
nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka
usługa u niego kosztuje? :)

Dziwny jakis kurier.
Do mnie jak dzwoni to nalega, ze przyjedzie pozniej, ze moze jutro, a
moze jednak ktos moze odebrac. Premie jakas maja za dostarczenie w
terminie czy co ? Oczywiscie bywa tez tak ze nie dzwoni tylko sle sms ze paczka czeka u
sasiadow ..

No tak, ale 24.12 to jednak dość specyficzny dzień...

Data: 2014-01-06 12:23:52
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2AABA47446C3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

bardzo było to śmieszne.
To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
sam zgarnął jakąś rekompensatę :->

To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
dopilnował.

To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
kosztuje? :)


Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 12:31:31
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przeważnie tak.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-06 16:46:13
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:ov4lc9hts4ndaml0sm6hvtnafct8go1ggt4ax.com...
On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przeważnie tak.




To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 22:00:47
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przeważnie tak.

To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie
zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

Zagadki?
Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :)

Data: 2014-01-08 10:49:40
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2ADE48EB9A9Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Przeważnie tak.

To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie
zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

Zagadki?
Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :)

OK. OK.

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-06 22:00:46
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

Data: 2014-01-08 10:53:02
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2ADE472CEEFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...


Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

No to jasna sprawa.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 10:10:45
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...

Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 11:24:16
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klientów w błąd
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
OgĂłlnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientĂłw i ustala
sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja.

J.

Data: 2014-01-08 10:28:08
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 11:00:38
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN?

Przeciez mają rewiry.

Data: 2014-01-08 17:44:01
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 11:00:38 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Przeciez mają rewiry.

W miastach tak. Poza miastami też, tylko że wtedy od jednego do
drugiego klienta może mieć ze 30 kilometrów. I tak sobie będzie
jeździł w obie strony, za free? Myślisz że kurierowi nie zależy na
dostarczeniu przesyłki? Przecież za niedostarczoną mu nikt nie
zapłaci. Ale są pewne granice.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-08 18:00:28
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Przeciez mają rewiry.

W miastach tak. Poza miastami też, tylko że wtedy od jednego do
drugiego klienta może mieć ze 30 kilometrów. I tak sobie będzie
jeździł w obie strony, za free? Myślisz że kurierowi nie zależy na
dostarczeniu przesyłki? Przecież za niedostarczoną mu nikt nie
zapłaci. Ale są pewne granice.

Mysle, ze przy takich odległościach to dzownią.
I jeżeli im się to nie bedzie opłacało to na pewno nie pojada specjalnie 30 km jeżeli wczesniej nikogo nie było w domu.

Data: 2014-01-08 11:41:49
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klientów w błšd
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomoœci
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.
Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach.

Ale oni sa elastyczni.

J.

Data: 2014-01-08 10:46:02
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w b³šd
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Taka praca.
Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-) Przeciez
taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie? --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 12:06:12
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klientów w b³šd
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Taka praca.

Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-)

Kurier summa summarum tez.

Przeciez taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie?

tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.
I wielu osob to dotyczy.

Albo mi bedzie bardzo zalezalo na przesylce i poczekam, albo sie dogadamy na satysfakcjonujace obie strony rozwiazanie, albo z kuriera nie bede korzystal.

J.

Data: 2014-01-08 17:42:05
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w b??d
On Wed, 8 Jan 2014 12:06:12 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.

To sobie zastrzeż, że dostawę chcesz między 16 a 18.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-08 11:48:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello J.F,

Wednesday, January 8, 2014, 11:41:49 AM, you wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.
A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN?
Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.

Ae nie może też wydłużać przejazdów w nieskończoność.

Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko w tych godzinach.
Ale oni sa elastyczni.

Nie zawsze.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-08 12:14:16
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹ?Ä?d
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:laj97o$gvn$3node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?



Z tego co obserwuję to kurierzy mają swoje "rewiry".

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 20:16:44
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:laj97o$gvn$3@node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

Zaplanowac dwa objazdy.

A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo?

Tam będzie inny kurier, więc to nie jego problem.

To ma jezdzic tam i z powrotem?
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

Data: 2014-01-08 20:08:55
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.
 
Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kg
worek karmy dla psa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 21:53:46
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lakb8n$ct3$1@node2.news.atman.pl...
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kg
worek karmy dla psa.

Podasz mi nazwę kuriera, który za 3 zł przywiezie mi pilną przesyłkę z dokumentami?
Ma być do odbioru po 17,  albo na poczcie, lub w innym miejscu, nie dalszym niĹź 200 metrĂłw od mojej chaty.

Data: 2014-01-08 21:00:52
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?

Data: 2014-01-08 22:12:20
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC12A7BB6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?

Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też kasuje stosownie więcej.
Duuuuużo więcej.

Data: 2014-01-08 23:01:02
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

W usludze za 15 czy 20 PLN?

Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?

Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe
przesyłki też kasuje stosownie więcej.
Duuuuużo więcej.

A jednak maja wieluuuuuu klientów.
Wiec pewnie nie jest az tak źle.
Ja sobie chwale, ale przyznaje, ze czasami podchodzę do tematu elastycznie.

Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i podaje liste mieszkań, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i gdzies go po drodze łapię.
W osteczności odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzyło.

Ale żeby nie było - pomimo dziwnych przyzwyczajeń na poczcie, też jakoś specjalnie na nich nie narzekam. Wiadomo, ze to trochę firma z innych czasów ale terminowość dostaw jest na całkiem niezłym poziomie. Gorzej placówki...

Data: 2014-01-09 19:37:33
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i
podaje liste mieszkań, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei
nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i
gdzies go po drodze łapię.
W osteczności odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzyło.

A mi się zdarzyło, że odesłali zamówioną paczkę, bo nie chciałem przyjechać na drugi koniec miasta.
Nagminnie też dostaję przesyłkę dzień później niż trzeba, bo nie chce im się być z nią po południu, więc przywożą mi do pracy następnego dnia.
Więc jak mogę, to kurierów unikam, bo sensu to nie ma żadnego.

Data: 2014-01-09 20:24:40
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 22:12:20 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też kasuje stosownie więcej.

Paczka do 30 kg 12 zł. netto z opłatą paliwową? Dużo?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-09 20:31:13
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Thu, 09 Jan 2014 20:24:40 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Paczka do 30 kg 12 zł. netto z opłatą paliwową? Dużo?

Tak sobie sprawdziłem, ile za to skasuje Poczta Polska.

Paczka pocztowa od 5 do 10 kg - 22 zł., cięższej się nie da.
Paczka extra 24 - od 20 do 30 kg - 33 zł.
Pocztex - masakra - 54 zł.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-11 10:03:50
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tqttc9t1a2jn4g8k35rio7ps2t177rlsu5@4ax.com...
On Wed, 8 Jan 2014 22:12:20 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też
kasuje stosownie więcej.

Paczka do 30 kg 12 zł. netto z opłatą paliwową? Dużo?

Za list tak.

Data: 2014-01-12 10:53:00
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za list tak.


Za listy płacę 7 zł. Koperta do 1 kg.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-12 17:44:23
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9fp4d9p21mt8b9bofvaas9005ptflglemc@4ax.com...
On Sat, 11 Jan 2014 10:03:50 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za list tak.


Za listy płacę 7 zł.

No właśnie.
A na poczcie kosztuje od 3,7.
I dochodzi pod dom, a nie tylko do tego samego miasta.

Data: 2014-01-08 11:47:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello J.F,

Wednesday, January 8, 2014, 11:24:16 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.

Zapłacisz za to?

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony potanialy i chyba juz nie maja.

Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10 minut,
jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-08 12:00:36
Autor: J.F
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F,
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.
Zapłacisz za to?

Wliczone w cene musi.
Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony.

No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc klientow odpadnie.

Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
potanialy i chyba juz nie maja.

Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10 minut,
jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.

To zostawia u sasiadow :-)
Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

J.

Data: 2014-01-08 12:25:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello J.F,

Wednesday, January 8, 2014, 12:00:36 PM, you wrote:

Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.
Zapłacisz za to?
Wliczone w cene musi.

Ale popatrz na te ceny...

Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja rejony.

Rejony bywają rozległe a kurierzy coraz częściej jeżdżą własnymi
samochodami i są na śmieciówach :(

No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc klientow odpadnie.
Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
potanialy i chyba juz nie maja.
Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10
minut, jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.
To zostawia u sasiadow :-)
Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

Dość radykalnie rozmowy w komórkach potaniały dopiero niedawno.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-08 20:17:54
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1911122664.20140108114748@pik-net.pl.invalid...
Hello J.F,

Wednesday, January 8, 2014, 11:24:16 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.

Zapłacisz za to?

Przecież płaci.
W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.

Data: 2014-01-08 21:29:03
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.

Zapłacisz za to?

Przecież płaci.
W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.

A cholera wie za co tak naprawde place. Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ? J.

Data: 2014-01-08 21:55:15
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:g6oh7hxxtlrp$.r7rlf4wdcnuq$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):
No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
Zaplanowac dwa objazdy.

Zapłacisz za to?

Przecież płaci.
W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.

A cholera wie za co tak naprawde place.

Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ?

Mają ich gdzieś.
Należy robić tak samo.

Data: 2014-01-08 17:40:46
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 11:24:16 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Zaplanowac dwa objazdy.

Od 14.00 to kurierzy zaczynją drugi objazd, ale z odbiorem paczek od
klientów.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-08 20:15:57
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:laj875$gvn$2@node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...

OgĂłlnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientĂłw i ustala
sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
a drugi dopiero po 16?

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Data: 2014-01-08 20:09:23
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.
 
Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 21:54:48
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lakb9i$ct3$2@node2.news.atman.pl...
Dnia 08.01.2014 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

Dokładnie.
Jego rozliczenia z firmą to jego problem, chodzi mi o firmę, niezależnie od tego kto i na jakich zasadach tam pracuje.
To jest płatna usługa, a nie wolontariat pocztowy.

Data: 2014-01-08 21:00:53
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi wykupionej przez wysyłającego a nie od naszego "ma byc dwa razy"!

Data: 2014-01-08 22:13:43
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDC0786D75budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
wykupionej przez wysyłającego

I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie, potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę skasować.

Data: 2014-01-08 23:01:02
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
wykupionej przez wysyłającego

I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
skasować.

No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo podoba.
Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier. Wiec nie generalizowałbym, ze poczta = TANIO a kurier = DROGO.

Data: 2014-01-09 19:35:54
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFF0D4F4D28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
wykupionej przez wysyłającego

I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
skasować.

No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
podoba.
Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier.

Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej.
Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę podwyższają.
Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Data: 2014-01-09 19:18:40
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
No to być dwa razy.

Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
wykupionej przez wysyłającego

I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
skasować.

No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
podoba.
Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier.

Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej.

Tak podejrzewam, ze wychodzi drożej, chyba ze wysyła się duzo paczek i ma sie dobraa cenę wynegocjowaną.

Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę podwyższają.

???
Poczta też przyjezdza po paczki.

Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.
Wiadomo, ze 7 byłoby lepiej.

Data: 2014-01-11 10:03:24
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
podwyższają.

???
Poczta też przyjezdza po paczki.

No w sumie do dużych odbiorców z umowami tak.
Ale nie zawsze kupujesz u takiego.


Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo.

Data: 2014-01-11 10:00:40
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
podwyższają.

???
Poczta też przyjezdza po paczki.

No w sumie do dużych odbiorców z umowami tak.
Ale nie zawsze kupujesz u takiego.

Zawsze masz wybór u kogo kupujesz.
Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20zł to staram się znaleźć kogoś tanszego.

Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo.

To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda zrekompensują dodatkową płatnośc za przesyłkę.

Data: 2014-01-11 11:31:39
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B26D70B4505budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
podwyższają.

???
Poczta też przyjezdza po paczki.

No w sumie do dużych odbiorców z umowami tak.
Ale nie zawsze kupujesz u takiego.

Zawsze masz wybór u kogo kupujesz.
Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20zł to staram się znaleźć
kogoś tanszego.

Czasem płacisz 50 i mniej się nie da.




Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo.

To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda
zrekompensują dodatkową płatnośc za przesyłkę.

No właśnie.
I wtedy kurier wkurza, bo nie dość że bierze kilka razy więcej niż poczta, to jeszcze nie chce Ci dostarczy choćby w okolice domu, w godzinach które Ty uznasz za stosowne.

I wiszą Ci wtedy jego regulaminy.

Data: 2014-01-11 13:35:20
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Zawsze masz wybór u kogo kupujesz.
Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20zł to staram się
znaleźć kogoś tanszego.

Czasem płacisz 50 i mniej się nie da.

Trudno. Wysłanie niektorych rzeczy musi tak ksoztować.

Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo.

To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda
zrekompensują dodatkową płatnośc za przesyłkę.

No właśnie.
I wtedy kurier wkurza, bo nie dość że bierze kilka razy więcej niż
poczta, to jeszcze nie chce Ci dostarczy choćby w okolice domu, w
godzinach które Ty uznasz za stosowne.

Najczesciej udaje mi sie dogadac.
Ale zawsze pozostaje poczta.

I wiszą Ci wtedy jego regulaminy.

Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy.
Kupujesz okresloną usługe wedug okreslonego regulaminu.

nikt ci przeciez nie broni wykupic indywidualnego transportu, zapłacic po 2zł za km i miec kureira w domu dokładnie gdzie i kiedy chcesz.
ale jak się chce 1000 km za 10zł to trzeba według regulaminu takiej usługi...

Data: 2014-01-11 17:07:20
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B290EE17540budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Zawsze masz wybór u kogo kupujesz.
Jak sprzedawca okresla np. cene paczki na 15-20zł to staram się
znaleźć kogoś tanszego.

Czasem płacisz 50 i mniej się nie da.

Trudno. Wysłanie niektorych rzeczy musi tak ksoztować.

Ale swoją, a nie poczty jako takiej.

Rozumiem. Ale wysyłak za +- 10zl to imo cena akceptowalna.

Zależy za co, jak kupujesz coś wartego 5 zł to nie bardzo.

To zawsze jest problem zakupuów w sieci - czy nizsza cena + wygoda
zrekompensują dodatkową płatnośc za przesyłkę.

No właśnie.
I wtedy kurier wkurza, bo nie dość że bierze kilka razy więcej niż
poczta, to jeszcze nie chce Ci dostarczy choćby w okolice domu, w
godzinach które Ty uznasz za stosowne.

Najczesciej udaje mi sie dogadac.

A ja najczęściej tracę w ten sposób minimum dzień.

Ale zawsze pozostaje poczta.

I wiszą Ci wtedy jego regulaminy.

Jakby na to nie spojrzec - to sa NIESTETy nasze regulaminy.
Kupujesz okresloną usługe wedug okreslonego regulaminu.

No i dlatego nie życzę sobie kupować niczego co ma kurierem przyjeżdżać.
Pożytku żadnego, cena z kosmosu, zagrożenie niedostarczeniem paczki potężne.
Niestety, nie każdy sprzedający ma ochotę na pocztę biegać.
Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

Data: 2014-01-11 18:00:38
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.

Data: 2014-01-11 19:59:02
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B2BD779872Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.

Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.

Data: 2014-01-11 20:14:05
Autor: MadMan
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Sat, 11 Jan 2014 19:59:02 +0100, Cavallino napisał(a):

Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.

Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.

Wysyłka większych/cięższych paczek kurierem jest tańsza niż pocztą, więc
nie wiem czemu tu się dziwić :)

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-01-11 22:00:46
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.

Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.

Bardzo różnie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty, nie wspominajac juz o chamskim doliczaniu kolejnych złotówek za kolejna rzecz w paczce. Tej samej paczce najczesciej.

Data: 2014-01-12 10:52:32
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Sat, 11 Jan 2014 22:00:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty,

Bo to przez VAT :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-12 11:56:11
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny poczty,

Bo to przez VAT :)

I teraz nie wiem czy żartujesz, czy mowisz na serio...

Data: 2014-01-12 20:24:19
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Sun, 12 Jan 2014 11:56:11 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

I teraz nie wiem czy żartujesz, czy mowisz na serio...

Serio. RoMan wyjaśnił.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-12 13:05:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello jerzu,

Sunday, January 12, 2014, 10:52:32 AM, you wrote:

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,
Bo to przez VAT :)

Ale taka jest prawda. Usługi pocztowe nie są oVATowane i nie ma czego
odliczyć. A sprzedający nie ma prawa nie naliczyć VATu. 23% z 7PLN to
1.61PLN.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-12 13:44:08
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,
Bo to przez VAT :)

Ale taka jest prawda. Usługi pocztowe nie są oVATowane i nie ma czego
odliczyć. A sprzedający nie ma prawa nie naliczyć VATu. 23% z 7PLN to
1.61PLN.

I wszystko jasne.

Data: 2014-01-12 17:43:39
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B2E632DDAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.

Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.

Bardzo różnie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,

Ile?
Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

Data: 2014-01-12 19:53:15
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):
Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.
Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.
Bardzo różnie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,

Ile?
Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.
Allegro niby z tym walczy.

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
platna. Limit wagi jest i niedostarczenia sie zdarzaja.

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

J.

Data: 2014-01-12 19:40:28
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 19:53:15 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

jesli chodzi o małe rzeczy, które mieszczą się w liście to tak. Przy małych paczkach już niekoniecznie a przy dużych poczta w ogóel odpada




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-01-12 20:47:32
Autor: LEPEK
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:

Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje, wiec sie nie dziwie ze wysylka jest dodatkowo
platna.

Dokładnie - oprócz samej usługi świadczonej przez operatora pocztowego jest jeszcze wszystko to, co "wcześniej" - opakowanie, zaadresowanie, wysłanie. Anglicy to określają sprytnie "postage & packing".

Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

Zależy co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Pocztą Polską 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg już 18 PLN.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068  sqter'08

Data: 2014-01-12 22:12:06
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Sun, 12 Jan 2014 20:47:32 +0100, LEPEK napisał(a):
W dniu 2014-01-12 19:53, J.F. pisze:
Ale nadal poczta jest zazwyczaj taniej niz przez kuriera.

Zależy co - kuriera po Polsce masz za 15-16 PLN. Paczka Pocztą Polską 2-5 kg to 13 PLN , 5-10 kg już 18 PLN.

Ale to chyba hurtem. Ostatnio chcialem paczke wyslac ... kurier dwa razy drozej, alkoholu
nie wolno, baterii nie wolno, paczke im przyniesc otwarta, oni
sprawdza i zakleja ... a niech sp* ..

J.

Data: 2014-01-12 21:45:16
Autor: Cavallino
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):
Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.
Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.
Bardzo różnie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
poczty,

Ile?
Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.

Dokładnie.

Allegro niby z tym walczy.

Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.


Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje,

Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

Data: 2014-01-12 22:02:34
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisał:

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):
Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.
Tak i pocztę w cenie kuriera.
Ładny mi plus.
Bardzo róşnie.
Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do
ceny poczty,

Ile?
Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty. Jak
myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki? Przypomnę, że
może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.

Dokładnie.

Allegro niby z tym walczy.

Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.

od razu nie ich zmuszą do oddania towaru za darmo.



Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje,

Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność. Więc niech sobie
je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.


ROTFL. Dziecko wyobraża sobie prowadzenie działalności


--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-01-13 00:33:21
Autor: J.F.
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.

Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.
Dokładnie.

Allegro niby z tym walczy.
Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.


Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
kolejce tez kosztuje,
Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

Dlaczego, ja lubie kupic kilka rzeczy i zaplacic za jedna przesylke,
albo sprawdzic odbior osobisty.

J.

Data: 2014-01-11 18:36:54
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 17:07:20 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisał:

Wielu się nawet nie pyta czym wysłać, tylko wysyła kurierem.

to kupuj gdzie indziej jak Ci warunki dostawy nie pasują



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-01-08 11:00:39
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...


Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Bo ma rewir.
A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do niektorych by się nie dodzwonił.
Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.

Data: 2014-01-08 12:25:40
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

A skąd mam wiedzieć...


Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Bo ma rewir.
A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do
niektorych by się nie dodzwonił.
Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.

Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał. Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby zapeniony odbiór "od ręki".
Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.


--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 11:49:02
Autor: AZ
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał. Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby zapeniony odbiór "od ręki".
Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac
w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12
listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-08 12:47:33
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:lajdve$q8d$1node1.news.atman.pl...
On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
zapeniony odbiór "od ręki".
Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień
dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac
w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12
listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)



Ważne przesyłki zamawia się kurierem. Większa możliwość ocenienia, którego dnia przesyłka dotrze.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 23:10:41
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>


Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
zapeniony odbiór "od ręki".
Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień
dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia zaczekac
w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz 12
listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

Dwa razy u mnie był z tymi felgami

Data: 2014-01-08 13:01:40
Autor: Tadzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda dla obu stron :)
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2014-01-08 13:34:57
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisał w wiadomości news:almarsoft.7388219550470878738news.neostrada.pl...
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.

W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda dla obu stron :)



Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 12:49:16
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

Użytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisał w wiadomości
news:almarsoft.7388219550470878738news.neostrada.pl...
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym
kiosku Ruchu.

W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda
dla obu stron :)



Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niĹź Ruch.

wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej do dwóch paczkomatów :)



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-01-08 13:51:17
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lajhgc$vdv$8dont-email.me...
Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 13:34:57 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

Użytkownik "Tadzik" <tadbal@na.gmailu.costam> napisał w wiadomości
news:almarsoft.7388219550470878738news.neostrada.pl...
On Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Ostatnio nawet pojawia się opcja odbioru przesyłek w najbliższym
kiosku Ruchu.

W średnich/większych miastach są jeszcze paczkomaty. To dopiero wygoda
dla obu stron :)



Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niĹź Ruch.

wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej
do dwĂłch paczkomatĂłw :)



Dlatego napisałem statystycznie. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-01-08 17:46:59
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 12:49:16 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej do dwóch paczkomatów :)

Ja nawet nie wiem gdzie koło mnie jest kiosk Ruchu :) A paczkomaty
znam conajmniej cztery w okolicy zamieszkania i dwa w okolicy firmy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-01-08 15:46:36
Autor: Tadzik
Oponeo wprowadza klientów w błąd
On Wed, 8 Jan 2014 13:34:57 +0100, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
Tylko statystycznie paczkomat jest dalej niż Ruch.

Ale ruch Ci zamykają o 18.oo a paczkomat całą dobę! I nadać paczkę też można :)
Dla mnie git.
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2014-01-08 11:12:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello yabba,

Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera

Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.

[...]

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-08 11:15:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Hello,

Hello yabba,

Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera

Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.

[...]

Bardziej właściwy link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-01-08 12:33:42
Autor: yabba
Oponeo wprowadza klientów w błąd
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1281177627.20140108111513pik-net.pl.invalid...
Hello,

Hello yabba,

Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:

Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
A skąd mam wiedzieć...
Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCera

Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.

[...]

Bardziej właściwy link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji



Wszystko zależy od wag kryteriów optymalizacji. Czy kurier ma większy zysk ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu?

Muszę zapytać kolegę, który kiedyś pracował jako kurier.

--
Pozdrawiam,

yabba

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona