Data: 2014-01-02 09:42:33 | |
Autor: rzymo | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam. Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień następny i odbierze jutro, tj. w piątek. Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny. Nie rozumiem, co w tym dziwnego? |
|
Data: 2014-01-02 19:20:10 | |
Autor: :D@w!d J@$ | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze:
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John * Dzień dobry, mam dla Pana opony, położyłem o tutaj na schodach, proszę podpisać. - Ale one są nowe! Jak Pan mógł je tak na gołej ziemi położyć! Niech Pan uważa! * [lekki_szok] Domyślam się, że samochodem Pan jeździ tylko w domu... najmocniej przepraszam... pójdę tylko po szmatę do samochodu... - Nie dość, że jest Pan nie miły to jeszcze pyskaty! * Dziękuję, do widzenia, życzę miłego dnia... P.S. Z pozdrowieniami od kuriera :) Uwielbiam ludzi, którzy komplikują sobie życie :) |
|
Data: 2014-01-02 19:57:45 | |
Autor: misiek | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik ":D@w!d J@$" <xwindowsmen@gmailSJHFBSJFB.com> napisał w wiadomości news:52c5adda$0$2169$65785112news.neostrada.pl... W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze: BO SIEM PORYSUJOM ;) |
|
Data: 2014-01-02 20:52:54 | |
Autor: John Kołalsky | |
Oponeo wprowadza klientów w błąd | |
Użytkownik "rzymo" <rzymo0@gmail.com> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi, Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień następny i odbierze jutro, tj. w piątek. Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny. Nie rozumiem, co w tym dziwnego? -- Dziwne jest, że normalni ludzie nie zauważają, że klient ma dostać towar zgodnie z przedstawioną mu ofertą a nie wymyślać organizację pracy w jakiejś firmie. |