Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Oponeo wprowadza klientów w błąd

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Data: 2014-01-02 09:42:33
Autor: rzymo
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni

Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień następny i odbierze jutro, tj. w piątek.
Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny.

Nie rozumiem, co w tym dziwnego?

Data: 2014-01-02 19:20:10
Autor: :D@w!d J@$
Oponeo wprowadza klientów w błąd
W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze:
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John
Kołalsky napisał:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl
. Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam. Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7
stycznia, czyli 4 dni

Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden
kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień
następny i odbierze jutro, tj. w piątek. Czyli dostaniesz we wtorek,
siódmego, bo poniedziałek wolny.

Nie rozumiem, co w tym dziwnego?


* Dzień dobry, mam dla Pana opony, położyłem o tutaj na schodach, proszę podpisać.
- Ale one są nowe! Jak Pan mógł je tak na gołej ziemi położyć! Niech Pan uważa!
* [lekki_szok] Domyślam się, że samochodem Pan jeździ tylko w domu... najmocniej przepraszam... pójdę tylko po szmatę do samochodu...
- Nie dość, że jest Pan nie miły to jeszcze pyskaty!
* Dziękuję, do widzenia, życzę miłego dnia...

P.S.
Z pozdrowieniami od kuriera :) Uwielbiam ludzi, którzy komplikują sobie życie :)

Data: 2014-01-02 19:57:45
Autor: misiek
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik ":D@w!d J@$" <xwindowsmen@gmailSJHFBSJFB.com> napisał w wiadomości news:52c5adda$0$2169$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 02.01.2014 18:42, rzymo pisze:
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John
Kołalsky napisał:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl
. Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
zamawiam. Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7
stycznia, czyli 4 dni

Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden
kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień
następny i odbierze jutro, tj. w piątek. Czyli dostaniesz we wtorek,
siódmego, bo poniedziałek wolny.

Nie rozumiem, co w tym dziwnego?


* Dzień dobry, mam dla Pana opony, położyłem o tutaj na schodach, proszę podpisać.
- Ale one są nowe! Jak Pan mógł je tak na gołej ziemi położyć!


BO SIEM PORYSUJOM ;)

Data: 2014-01-02 20:52:54
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

Użytkownik "rzymo" <rzymo0@gmail.com>

Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi,
że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni

Ale zaraz, chwila moment :) O tej godzinie to normalne że żaden kurier już nie podjedzie po paczkę, tylko dostanie zlecenie na dzień następny i odbierze jutro, tj. w piątek.
Czyli dostaniesz we wtorek, siódmego, bo poniedziałek wolny.

Nie rozumiem, co w tym dziwnego?
--
Dziwne jest, że normalni ludzie nie zauważają, że klient ma dostać towar zgodnie z przedstawioną mu ofertą a nie wymyślać organizację pracy w jakiejś firmie.

Oponeo wprowadza klientów w błąd

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona