Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Data: 2014-01-03 02:21:56
Autor: oponeo
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni póĽniej co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

Pozdrawiam Oponeo

Szanowny Kliencie,
bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli zweryfikować poprawno¶ć procesu realizacji zamówienia
pozdrawiam
Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta

Data: 2014-01-03 12:10:25
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Użytkownik <oponeo@gmail.com>

--
Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisało 10 to też bym przyj±ł, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

Data: 2014-01-03 04:49:00
Autor: oponeo
W dniu pi±tek, 3 stycznia 2014 12:10:25 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
U�ytkownik <oponeo@gmail.com>

> Opony pilnie potrzebujďż˝. To wchodzďż˝ na witrynďż˝ http://www.oponeo.pl . > Stoi,

> �e dostawa w 24h a konkretnie, �e jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.

> Niestety w potwierdzeniu zam�wienia jest ju� termin 7 stycznia, czyli 4 > dni

> p�niej co daje 5-krotnie d�u�szy czas dostawy.

> Pozdrawiam Oponeo

Szanowny Kliencie,

bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy mogli zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia

pozdrawiam

Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta

--

Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa�o 10 to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

my¶lę, że należy się kilka słów wyja¶nienia:
 - produkty oznaczone tagiem 24h s± w tym czasie dostępne,
 - oznacza to wysyłkę w ci±gu 24h od momentu złożenia zamówienia,
 - powyższe jest realizowane dla produktów znajduj±cych się w magazynie Oponeo z doręczeniem na terenie kraju,
 - w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po godzinie     16tej w zwi±zku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego dnia roboczego i doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijaj±c weekend oraz dzień swi±teczny jest to w zgodzie z opisem na stronie www),
 - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu realizacji zamówienia,

Data: 2014-01-03 14:38:55
Autor: John Kołalsky
> [...]

 - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu realizacji zamówienia,

Zamówienie zostało złożone 2.03.2013 o 13:55 i potwierdzone tego dnia o godzinie 14:35. Składaniu zamówienia towarzyszyła informacja, że zostanie dostarczone 3.01.2013, co odpowiada deklaracji 24h przy wybieraniu samego produktu, więc co by tam u Państwa jeszcze gdzie¶ na witrynie nie pisało jest oczywiste, że musiało wprowadzić mnie w bł±d. Skutkiem wprowadzenia w bł±d było przyjęcie Państwa oferty, wykonanie zapłaty i umówienie się z mechanikiem. Dopiero potwierdzenie otrzymane o 14:35 ujawniło, że zamówienie zostanie zrealizowane w innym terminie, w którym moje potrzeby będ± już zupełnie inne, konkretnie mógłbym równie dobrze odłożyć zamówienie na póĽniej a to oznacza, że wolałbym znaleĽć inn± ofertę w której odpowiednie opony dostałbym w terminie, który pocz±tkowo zakładałem. Krytyczne nie było, ale wykonanie zapłaty prawie zupełnie uniemożliwiło mi skorzystanie z innej oferty. Jakkolwiek uważam Oponeo za relatywnie dobrego dostawcę to jednak deklarowane przez Państwa terminy nie zostały dotrzymane i wprowadziły mnie w bł±d o czym tutaj napisałem. Wierzę, że moje spostrzeżenia pozwol± Państwu dogłębniej zweryfikować swój system sprzedaży.

Data: 2014-01-03 13:25:19
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl>

/..../
[...]

Co piana ?

Data: 2014-01-03 14:11:43
Autor: John Kołalsky
[...]

Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.

Data: 2014-01-03 13:14:25
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 14:11:43 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

UĹĽytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl>

/..../
Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie
zweryfikujcie. Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmujÄ™, ĹĽe 3 a nie 7 bo
tak pisze. Jakby pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I
jak pisze 24h to nie 24 a nie 48 albo 72.

O piana

Co piana ?
Piana leci z pyska.

Komu ? Se piszÄ™ a co Ty widzisz to ja nie wiem.

ja widzę, że oponeo po raz drugi prosi Cię o podanie numeru zamowienia i chce zweryfikować co się stało. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla mnie oznacza, ze sprawę zmyśliłeś.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-03 14:18:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Hello masti,

Friday, January 3, 2014, 2:14:25 PM, you wrote:

[...]
chce zweryfikować co się stało. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla mnie oznacza, ze sprawę zmy¶liłe¶.

Nie musiał zmy¶lać - po prostu mógł zrezygnować z zamówienia w
momencie, gdy inny termin był podany w ofercie na pocz±tku a inny przy
jej zatwierdzaniu.

Ale rzeczywi¶cie jest tak, że termin 24h jest zachowywany przy
zamówieniach do okre¶lonej godziny - kurierzy też musz± jako¶ nad tymi
przesyłkami zapanować.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 14:24:22
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
On Fri, 3 Jan 2014 14:18:14 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

kurierzy też musz± jako¶ nad tymi
przesyłkami zapanować.

Kowalskiemu zawsze policja może dowieĽć, w końcu ma wprawę w
dzwonieniu na 112.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-03 14:31:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Hello jerzu,

Friday, January 3, 2014, 2:24:22 PM, you wrote:

kurierzy też musz± jako¶ nad tymi przesyłkami zapanować.
Kowalskiemu zawsze policja może dowieĽć, w końcu ma wprawę w
dzwonieniu na 112.

No o tym zapomniałem :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 14:58:23
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w błąd

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

/..../
[...]

ja widzÄ™, ĹĽe oponeo po raz drugi prosi CiÄ™ o podanie numeru zamowienia i
chce zweryfikować co się stało.

Nic się nie stało. Oni tak działają.

A ty na to rzucasz focha.

Nie mam zamiaru podawać tego numeru. Nie mam takiego obowiązku ani uzasadnionej potrzeby.

Co, jak dla
mnie oznacza, ze sprawę zmyśliłeś.

Bo Ty dureń jesteś

Data: 2014-01-03 14:26:37
Autor: Smok Eustachy
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
W dniu 03.01.2014 14:11, John Kołalsky pisze:
/.../
Piana leci z pyska.

Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.

Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz

Data: 2014-01-03 15:02:14
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadz± ani im nic nie dadz±.

Data: 2014-01-03 15:18:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Hello John,

Friday, January 3, 2014, 3:02:14 PM, you wrote:

[...]

Ależ dadz± - umożliwi± Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-03 18:00:49
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

[...]

Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na przeszkodzie aby wyja¶nić sprawe równiez publicznie.

Data: 2014-01-03 19:44:30
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

A kto powiedział A że miałby co¶ wyja¶niać ?

Data: 2014-01-03 19:52:52
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

UĹĽytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Piana leci z pyska.
Komu ? Se piszÄ™ a co Ty widzisz to ja nie wiem.
Tobie. Jak juĹĽ do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzÄ… ani im
nic nie dadzÄ….

Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.

Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.

A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?

nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-03 20:54:42
Autor: Artur Maśląg
napisał:

[...]

Nie przeczytałem całości - zgłosił już to na 112? ;)

Data: 2014-01-03 20:56:41
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Kołalsky napisał:

[...]

na przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.

A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?

nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę

Nie przeczytałem całości - zgłosił już to na 112? ;)

pewnie tak, przecieĹĽ to zbrodnia!

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-04 01:01:22
Autor: John Kołalsky
[...]

Dla Ciebie durniu wszystko

Data: 2014-01-04 11:12:46
Autor: masti
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

widzisz, jednak miałem rację

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-03 19:57:14
Autor: Budzik
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
Użytkownik John Kołalsky john@kowal.invalid ...

A kto powiedział A że miałby co¶ wyja¶niać ?

Nie chce mi się...

Data: 2014-01-04 01:03:35
Autor: John Kołalsky
Oponeo wprowadza klientów w bł±d

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

A kto powiedział A że miałby co¶ wyja¶niać ?

Nie chce mi się...

Pisałe¶, że chcesz co¶ wyja¶niać. Ciekawy jestem co.

Data: 2014-01-05 20:00:42
Autor: Budzik
[...]

Tak ,ale  jeżeli nie złapałes co to "nie chce mi sie" tłumaczyc.

Data: 2014-01-03 13:42:20
Autor: jerzu
Oponeo wprowadza klientów w bł±d
On Fri, 3 Jan 2014 12:10:25 +0100, John Kołalsky <john@kowal.invalid>