Oponki letnie....

Data: 2010-02-17 22:51:11
Autor: MariuszM
Oponki letnie....
Budzik pisze:
(...)
cały czas mam wrazenie, ze ty jezdzisz po jakis drogach innych niz ja.

Też to zauważyłem i nie tyczy to tylko neelixa.

Nie zlicze, ile razy wjechalem skrzyzowanie dzieki strzałce (na drogach z małym ruchem, duzym, srednim).

Fakt, strzałki s± użyteczne.

Natomiast sytuacji, kiedy ktos mi wyjechał, wpieprzajac sie na zielonej strzałce nie pamietam DOKLADNIE ani jednej... i to tyle...

Teraz sobie przypomnij co napisałe¶ neelixowi o poruszaniu się po innych
drogach - dziwnym trafem ja obserwuję do¶ć regularne "wpieprzanie się"
na zielonej strzałce w stylu "zd±żę" (podobnie jak przeskakiwanie na
póĽnym żółtym czy też wczesnym czerwonym), choć w przepisach stoi jasno,
że przed strzałk± należy się zatrzymać, podobnie jak na żółtym.
Brakami w pamięci raczej nie znikniesz zachowań wielu kierowców, które
jako żywo występuj± do¶ć często - nie s± one oczywi¶cie argumentem za
teoriami neelixa, ponieważ cze¶ć z tych osób skręca również bez
strzałek, na czerwonym itd.

IMO jak znowu demonizujesz, lub swiadomie przeinaczasz fakty podciagajac je pod swoje argumenty.

O wła¶nie - uważaj, ponieważ w tym pojedynku zaczynasz postępować
w identyczny sposób.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-02-17 21:58:41
Autor: Marcin K.
Oponki letnie....
On 17 Lut, 22:51, MariuszM <u...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-02-17 22:14, perszing pisze:

> Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl? Jazda
> do 20 km dziennie w malej miejscowosci, raz do roku wypad nad morze :).

Uniroyal RALLYE 680
Kosztuj± 192 złote ->http://www.opony.com.pl

Podpisuje sie obyma ręcyma. też mam Uniroyale680 praktycznie
identyczny rozmiar (185/65/14) w FFocusie. Styl uzytkowania tez
podobny - glownie miasto i kilka dluzszych wyjazdow w roku. Ja je moge
polecic z pelnym przekonaniem.

Data: 2010-02-18 06:35:44
Autor: kml
Oponki letnie....

Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlhocf$c2o$1news.onet.pl...
[...]

Kosztują 192 złote -> http://www.opony.com.pl
Mam juĹĽ drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawujÄ… siÄ™ OK.
Dobre na mokrym.

Dokładnie tak. Na mokrym powiedziałbym, że wręcz rewelacyjne.

kml

Data: 2010-02-18 07:52:01
Autor: Scyzoryk
Oponki letnie....

Uniroyal RALLYE 680
Kosztuj± 192 złote -> http://www.opony.com.pl
Mam już drugi komplet (najpierw Escort, teraz Golf) i sprawuj± się OK.
Dobre na mokrym.

dokładnie :)

Ewentualnie Fulda Eco Control, Kleber Dynaxer HP2. Będ± w podobnej cenie, może nawet ciut tańsze. Oponki rowniz przyzwoite. W stosunku do Uniroyala nie tak dobre na mokrym za to trwalsze (wolniej ich ubywa)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-18 07:56:40
Autor: Scyzoryk
Oponki letnie....

Ewentualnie Fulda Eco Control, Kleber Dynaxer HP2. Będ± w podobnej cenie,
może nawet ciut tańsze. Oponki rowniz przyzwoite. W stosunku do Uniroyala nie tak dobre na mokrym za to trwalsze (wolniej ich ubywa)

a i jeszcze Yokohama a-drive :) też przyzwoita i sensownej cenie.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-18 09:36:32
Autor: Gabriel'Varius'
Oponki letnie....
Użytkownik MariuszM napisał:

[...]

Rowniez polecam w/w opony - obecnie jezdza juz grugi sezon w Twingo zony.

                Oskar Wilde

Data: 2010-02-18 15:42:38
Autor: perszing
Oponki letnie....
W dniu 2010-02-18 09:36, Gabriel'Varius' pisze:

[...]

A co sadzicie o takich: Uniroyal Rain Expert 185/60R14 82T ?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Oponki letnie....