Oponki letnie....

Data: 2010-02-18 00:44:55
Autor: Arbiter
Oponki letnie....
Użytkownik =Marcos= marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info ...

Może ja już zapomniałem jak działają niektóre znaki drogowe, ale mam
taką zagwozdkę. Koleżanka dostała mandat za postój na postoju taxi,
który jest oznakowany tak, że w kierunku jazdy najpierw jest znak D-20
"koniec postoju taksówek", a potem jest znak D-19 "postój taksówek".
Ostatnio przejeżdżałem tam właśnie i potwierdziło się, że to nie
fantazja :) W Bytomiu tak jest. Czy to poprawne oznakowanie i czy
można wlepiać za to mandat? Przy wlepianiu mandatu oznajmiono
koleżance, że to jedyne znaki, gdzie najpierw może być "koniec
postoju", a potem "postój taksówek". http://www.image-bunny.com/images/s2tle1fyml8x0ci7855.jpg - tu to
ładnie rozrysowałem, koleżanka zaparkowała w miejscu z zielonym iksem.

a sa postoje ktore sa oznaczone inaczej?

Data: 2010-02-18 09:27:39
Autor: Inead
Oponki letnie....

"Arbiter" <niema@hotmail.com> wrote in message news:hlhv1o$c4j$1newsread1.aster.pl...

Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości news:hlhm7m$5qb$1news.onet.pl...

(Sedan). Poprzegladalem oferty w e-sklepach. Praktycznie do dowolnego modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na

tanie opony kupują ludzie do tanich samochodów i jezdza spokojnie. Cieszą sie ze kupili tanio, są zadowoleni z wyboru, wymagania niekoniecznie maja duze. Stąd opinie są dobre. Też to zauważylem ze na opony.com najtansze opony maja oceny np 4,8 czyli takie jak najlepsze najdrozsze opony.

Święte słowa, dlatego kupiłem tanie zimówki z allegro firmy Respa (bieznikowane) i jestem z nich bardzo zadowolony-auto Corolla E12. Na lato też kupie tej firmy. Kupowanie jakichś Nokianów czy Sotto zero za kupę pieniędzy do auta kompaktowego to masturbacja.

Data: 2010-02-18 13:57:46
Autor: kamil
Oponki letnie....

"Inead" <a.frost@gazeta.pl> wrote in message news:hlitlr$t9c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jesli chociaz raz w ciagu calego zycia uda ci sie wyjsc calo z poslizgu/psa na drodze/czegokolwiek innego, to warto bylo jednak sie masturbowac.

Nawet toczydlem ludzie czasem w trasie 120 jada na wakacje.

Pozdrawiam
Kamil

Oponki letnie....