Oponki letnie - porady, opinie.

Data: 2009-02-27 19:59:13
Autor: Grzegorz Prędki
Oponki letnie - porady, opinie.
koziel007@wp.pl pisze:
Witam! Pewnie za chwile pojawi sie masa postow, ze juz zaczynaja sie
watki o oponach letnich, ale... do rzeczy.
Pacjent, to Laguna 2.0 16v [139KM]
Diagnoza: opony letnie w rozmiarze 195/60 lub 205/60 r15.

I tutaj pytanie do Was: co polecacie ;)? Jakie sa Wasze wrazenia po
ubieglym sezonie, moze jakies porady odnosnie danych opon?

Wpadly mi w oko nastepujace pozycje:
1] Dunlop SP Sport 01 [mialem takie - rewelka]
2] BF Goodrich Profiler2
3] Good Year Excellence
4] FIRESTONE Firehawk Tz 200 FS
5] BF GOODRICH G-GRIP

Z tych wez te Dunlopy, ale na 120kkm nie licz, raczej polowe z tego.

Data: 2009-02-26 11:30:29
Autor: tadeklodz
Oponki letnie - porady, opinie.
On 27 Lut, 19:59, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]
transkomp.com> wrote:
koziel...@wp.pl pisze:

> [...]

> 4] FIRESTONE Firehawk Tz 200 FS
> 5] BF GOODRICH G-GRIP

Z tych wez te Dunlopy, ale na 120kkm nie licz, raczej polowe z tego.

miałem kiedyś Dunlopy raczj 40 tys niż 60 tys przejedziesz. opony 195
ws 185 zużycie paliwa + 0.5 l więcej Zakładałem kiedyś 195 do Volvo
940 ale wróciłem do fabrycznej szerokości 185

Oponki letnie - porady, opinie.