Oponki letnie - porady, opinie.

Data: 2009-02-26 20:33:02
Autor: .Peeter
Oponki letnie - porady, opinie.
koziel007@wp.pl wrote:
Oczywiscie ciezko jest wszystko pogodzic, ale glownie zalezy mi o
relatywnie dobrej oponie w kategorii cena/jakosc.

Po poprzednim sezonie mogę tylko polecić Yokohama Parada Spec-2, ale one
są produkowane w dość małej gamie rozmiarów...

Następne u mnie prawdopodobnie będą Vredestein Sportrac 2/Ultrac, potestuję na sobie.

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-02-26 11:43:40
Autor: koziel007
Oponki letnie - porady, opinie.
Fakt - machnalem sie - letnie przebiegi to jakies 20.000 km i
oczywiscie aby opony wytrzymaly jak najdluzej.
A'propo szerokosci 185 vs 195, to obie byly montowane w Lagunie - ja
mam te szersze i sa zalecane przez producenta do mojego silnika.
Aczkolwiek calkiem nowe 185 leza sobie i sie kurza i tak sie
zastanawiam, czy aby nie sprobowac ich wciagnac na felgi. Tylko
pytanie, czy to ma sens?

Data: 2009-02-26 11:46:58
Autor: koziel007
Oponki letnie - porady, opinie.
qrcze, troche niedokladnie opisalem problem ;/
oczywiscie 185 czy 195 to szerokosc, a profil to np. 50, 55, 60 itd.
Dzieki Tomek za sprostowanie - oczywiscie rozrozniam szerokosc od
profilu ;)
A te 185 mam w garazu jak pisalem powyzej i stad zastanawiam sie, czy
aby ich nie wykorzystac.

Pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowe wypowiedzi, ktore juz nieco mi
rozjasniaja sytuacje.

Oponki letnie - porady, opinie.