Oponki letnie - porady, opinie.

Data: 2009-02-26 23:58:10
Autor: Adam Szewczak
Oponki letnie - porady, opinie.

Uzytkownik <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci news:82dd25ee-13fd-46a6-88f3-bb22ca942948z1g2000yqn.googlegroups.com...
Witam! Pewnie za chwile pojawi sie masa postow, ze juz zaczynaja sie
watki o oponach letnich, ale... do rzeczy.
Pacjent, to Laguna 2.0 16v [139KM]
Diagnoza: opony letnie w rozmiarze 195/60 lub 205/60 r15.

I tutaj pytanie do Was: co polecacie ;)? Jakie sa Wasze wrazenia po
ubieglym sezonie, moze jakies porady odnosnie danych opon?

Wpadly mi w oko nastepujace pozycje:
1] Dunlop SP Sport 01 [mialem takie - rewelka]
2] BF Goodrich Profiler2
3] Good Year Excellence
4] FIRESTONE Firehawk Tz 200 FS
5] BF GOODRICH G-GRIP

(kolejnosc przypadkowa)

Rozwazam tez kupno jakichs opon ponizej 200 zl/szt., jednak - czy
takie opony wytrzymaja letnie przebiegi w granicach 30.000 km przez
powiedzmy 4 lata?

Oczywiscie ciezko jest wszystko pogodzic, ale glownie zalezy mi o
relatywnie dobrej oponie w kategorii cena/jakosc.

I na koniec: mam oponki o profilu 185, ale chyba beda one za waskie
mojej Laguny - jak sadzicie?

Pozdrawiam i dziekuje serdecznie za odpowiedzi w temacie :)

    Ilu uzytkownikow tyle opinii.

Pomijajac Twoja liste ja sobie baaardzo chwale opony Falken, tyle ze nie wiem czy 120 tys przejezdza ;P dobre opony ale u mnie w busie ~70 tys no i moze jeszcze z jeden sezon dadza rade.
Co do dlugowiecznosci to Firestone (tzn kiedys tak bylo nie wiem jak teraz)

warto tez poczytac www.testopon.com

PZDr
Adam

Oponki letnie - porady, opinie.