Oponki zimowe Ceat Arctic III - ktoś jeszcze sprzedaje w Polszcze?

Data: 2012-12-20 15:37:13
Autor: Adampio
Oponki zimowe Ceat Arctic III - ktoś jeszcze sprzedaje w Polszcze?
Zimą 2009 znabylem sobie dwie takie na kola napędzane i bylem zachwycony trakcją w głębokim śniegu. Dokupiłbym kolejne dwie takie ale w Sieci tylko stare nieaktualne już linki lub opinie.
Wiem że to obciach y żenada jeździć na hinduskich oponach ale mam taki kaprys i bede wdzieczny za wszelkie informacje ;-)

PZDR

Adampio

P.S. rochodzi sie o 175/65R4

Oponki zimowe Ceat Arctic III - ktoś jeszcze sprzedaje w Polszcze?