Opony

Data: 2017-11-29 18:46:30
Autor: Crimi
Opony
Data: 2017-11-30 09:09:27
Autor: quent
Opony
On 29.11.2017 18:46, Crimi wrote:
To są dopiero opony
http://demotywatory.pl/4813785/Pomyslowe-opony-ktorym-gwozdzie-nie-sa-straszne

Ciekawe jak się to zakłada.
Musi być mocno elstyczne a co za tym idzie nadaje się pewnie tylko do powolnej jazdy

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-11-30 12:28:33
Autor: ń
Opony
Co do opon, to dziś na semislickach ("zima zaskoczyła rowerzystę") glebnąłem rower na pokryty świeżym śniegiem chodnik...

Data: 2017-11-30 14:28:33
Autor: z
Opony
W dniu 2017-11-29 o 18:46, Crimi pisze:
To są dopiero opony
http://demotywatory.pl/4813785/Pomyslowe-opony-ktorym-gwozdzie-nie-sa-straszne
Gdzie to można kupić i dlaczego tak późno :-)

Data: 2017-11-30 16:13:38
Autor: Crimi
Opony
W dniu 2017-11-30 o 14:28, z pisze:
W dniu 2017-11-29 o 18:46, Crimi pisze:
To są dopiero opony
http://demotywatory.pl/4813785/Pomyslowe-opony-ktorym-gwozdzie-nie-sa-straszne
Gdzie to można kupić i dlaczego tak późno :-)
==================
Producenci dętek pójdą w bankruty ;)

Data: 2017-11-30 15:33:46
Autor: Piotr Rogoża
Opony
W dniu Thu, 30 Nov 2017 16:13:38 +0100, użytkownik Crimi napisał:

Producenci dętek pójdą w bankruty ;)
Ciekawe jak się kupy wygrzebuje, już teraz nie wystarczy wymycie.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2017-11-30 17:25:12
Autor: Crimi
Opony
W dniu 2017-11-30 o 16:33, Piotr Rogoża pisze:
W dniu Thu, 30 Nov 2017 16:13:38 +0100, użytkownik Crimi napisał:

Producenci dętek pójdą w bankruty ;)
Ciekawe jak się kupy wygrzebuje, już teraz nie wystarczy wymycie.

szlaufem, myjką, szczotką

Data: 2017-11-30 19:48:49
Autor: z
Opony
W dniu 2017-11-30 o 16:33, Piotr Rogoża pisze:
W dniu Thu, 30 Nov 2017 16:13:38 +0100, użytkownik Crimi napisał:

Producenci dętek pójdą w bankruty ;)
Ciekawe jak się kupy wygrzebuje, już teraz nie wystarczy wymycie.

Jak jeździsz aż w takich kupach to zapewne masz je na obręczach, pedałach, łańcuchu ... wszędzie :-)

Data: 2017-11-30 15:18:40
Autor: zbrochaty
Opony
> Ciekawe jak się kupy wygrzebuje, już teraz nie wystarczy wymycie.
> Jak jeździsz aż w takich kupach to zapewne masz je na obręczach, pedałach, łańcuchu ... wszędzie :-)

A najwięcej na plecach :)
już teraz nie wystarczy wymycie.
Wystarczy, wystarczy :)

Data: 2017-12-05 17:29:40
Autor: rmikke
Opony
On Wednesday, 29 November 2017 18:46:38 UTC+1, Crimi  wrote:
To są dopiero opony
http://demotywatory.pl/4813785/Pomyslowe-opony-ktorym-gwozdzie-nie-sa-straszne

Gwożdzie może i niestraszne, ale weź tym przejedź po błocie...

Data: 2017-12-06 11:39:07
Autor: z
Opony
W dniu 2017-12-06 o 02:29, rmikke pisze:
Gwożdzie może i niestraszne, ale weź tym przejedź po błocie...

Następny co to się błota boi :-)

Data: 2017-12-13 14:29:18
Autor: Albert Stonoga
Opony
W dniu 29.11.2017 o 18:46, Crimi pisze:
To są dopiero opony
http://demotywatory.pl/4813785/Pomyslowe-opony-ktorym-gwozdzie-nie-sa-straszne

Gdybym kupował chodzik marsjański pewnie bym rozważył coś takiego.

Są inne, mniej ażurowe wynalazki dla bojących się przebić - np. Tannus.

Jedno jak i drugie chciałbym zobaczyć po poru tys. przebiegu, bo mam pewne obawy co do praktyczności tego typu rozwiązań.

--
Albert Stonoga

Data: 2017-12-18 01:26:22
Autor: z
Opony
W dniu 2017-12-13 o 14:29, Albert Stonoga pisze:
Jedno jak i drugie chciałbym zobaczyć po poru tys. przebiegu, bo mam pewne obawy co do praktyczności tego typu rozwiązań.

Widocznie nie jesteś targetem
Dla ludzi o mniejszych przebiegach ;-)
dla których stratą czasu i środków jest martwienie się o ciśnienie i przebicia to jest dobry pomysł.

Szkoda życia na przebicia zwłaszcza jak się ma piastę wielobiegową i dojeżdża do pracy.

Data: 2017-12-17 22:07:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:
http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/nowosci-sprzetowe/5615/opony-bez-powietrza
Na upartego można wypróbować w rowerze miejskim tam może mieć sens.

Data: 2017-12-18 17:10:02
Autor: Szuwarek
Opony
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:
http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/nowosci-sprzetowe/5615/opony-bez-powietrza
Na upartego można wypróbować w rowerze miejskim tam może mieć sens.
Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych szprych.
Pozdrawiam

Data: 2017-12-19 09:05:18
Autor: cytawa
Opony
Szuwarek pisze:

Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych
szprych.

Zgodnie z nowymi trendami szprych sie nie wymienia. Kupuje sie nowe kolo.

Jan Cytawa

Opony