Data: 2017-12-18 01:26:22 | |
Autor: z | |
Opony | |
W dniu 2017-12-13 o 14:29, Albert Stonoga pisze:
Jedno jak i drugie chciałbym zobaczyć po poru tys. przebiegu, bo mam pewne obawy co do praktyczności tego typu rozwiązań. Widocznie nie jesteś targetem Dla ludzi o mniejszych przebiegach ;-) dla których stratą czasu i środków jest martwienie się o ciśnienie i przebicia to jest dobry pomysł. Szkoda życia na przebicia zwłaszcza jak się ma piastę wielobiegową i dojeżdża do pracy. z |
|
Data: 2017-12-17 22:07:55 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Opony | |
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:
http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/nowosci-sprzetowe/5615/opony-bez-powietrza Na upartego można wypróbować w rowerze miejskim tam może mieć sens. |
|
Data: 2017-12-18 17:10:02 | |
Autor: Szuwarek | |
Opony | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych szprych. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-12-19 09:05:18 | |
Autor: cytawa | |
Opony | |
Szuwarek pisze:
Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych Zgodnie z nowymi trendami szprych sie nie wymienia. Kupuje sie nowe kolo. Jan Cytawa |
|