Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Opony

Opony

Data: 2017-12-18 01:26:22
Autor: z
Opony
W dniu 2017-12-13 o 14:29, Albert Stonoga pisze:
Jedno jak i drugie chciałbym zobaczyć po poru tys. przebiegu, bo mam pewne obawy co do praktyczności tego typu rozwiązań.

Widocznie nie jesteś targetem
Dla ludzi o mniejszych przebiegach ;-)
dla których stratą czasu i środków jest martwienie się o ciśnienie i przebicia to jest dobry pomysł.

Szkoda życia na przebicia zwłaszcza jak się ma piastę wielobiegową i dojeżdża do pracy.

z

Data: 2017-12-17 22:07:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:
http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/nowosci-sprzetowe/5615/opony-bez-powietrza
Na upartego można wypróbować w rowerze miejskim tam może mieć sens.

Data: 2017-12-18 17:10:02
Autor: Szuwarek
Opony
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie opony tylko koła co właściwie zamyka temat:
http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/nowosci-sprzetowe/5615/opony-bez-powietrza
Na upartego można wypróbować w rowerze miejskim tam może mieć sens.
Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych szprych.
Pozdrawiam

Data: 2017-12-19 09:05:18
Autor: cytawa
Opony
Szuwarek pisze:

Jeżeli całe koła: opona "nalana" na obręcz, to co ze zmianą pękniętych
szprych.

Zgodnie z nowymi trendami szprych sie nie wymienia. Kupuje sie nowe kolo.

Jan Cytawa

Opony

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona