Opony 215/55R16, co wybrać

Data: 2017-03-12 22:56:50
Autor: Maciek
Opony 215/55R16, co wybrać
Fuldy już miałem w Felicji i Mondeo MK3 nie były złe, ale może inne są
lepsze.
Może jakieś inne propozycje w cenie ~1400pln komplet (+/-100-150pln ale
raczej + niż - :))?

Fuldy EcoControl miałem, były nawet niezłe jednak z roku na rok obserwowałem pogarszanie przyczepnoci.
Na Twoim miejscu jakbym już miał wydać tyle pieniędzy to brałbym klasę premium i Goodyear Efficientgrip.
Świetna przyczepność, na mokrym czy nie na mokrym jazda jak po szynach. Wrażenie jakby auto samo się na nich toczyło.
No i co jest w nich fajne, po 4 latach nie robi się śliska, a po ponad 8 latach dalej ok choć jest już gorzej np. przy ruszaniu z "kopyta" w deszczu. Nie parcieje.
Ogólne najlepsze opony jakie miałem, inne pewnie bym już dawno wymienił co przełożyłoby się na drugi wydatek.

Opony 215/55R16, co wybrać