Opony 26 x 1.0

Data: 2012-10-21 14:59:26
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
Czołem.

Kilka sezonów jeĽdziłem na oponach Kenda Kontender 26 x 1.0. Wad± tych opon jest szybkie starzenie się gumy. Nie da się ich kupić w SR na rogu ulicy, kupowanie przez net wi±że się z ryzykiem kupna zleżałego egzemplarza. Więc je¶li nie Kenda Kontender, to co ? Zależy mi na oponie szosowej <1" szeroko¶ci, która by wytrzymała 6-7 barów, w cenie <<100 zł.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2012-10-21 13:40:43
Autor: PK
Opony 26 x 1.0
On 2012-10-21, PeJot <PeJot_slepy-adres@mm.pl> wrote:
Kilka sezonów jeździłem na oponach Kenda Kontender 26 x 1.0. Wadą tych opon jest szybkie starzenie się gumy. Nie da się ich kupić w SR na rogu ulicy, kupowanie przez net wiąże się z ryzykiem kupna zleżałego egzemplarza. Więc jeśli nie Kenda Kontender, to co ? Zależy mi na oponie szosowej <1" szerokości, która by wytrzymała 6-7 barów, w cenie <<100 zł.

Pomóc Ci nie umiem, ale będę śledził wątek :). Sam potrzebuję czegoś
na zimę (listopad-marzec). Dotychczas jeździłem na Kenda Kwest.

Jeździłeś na tych oponach po wodzie/błocie? Zdjęcia bieżnika mnie jakoś
nie przekonujÄ….
BTW: czy ja dobrze widzę, że według strony Kenda to są opony do wózków?
:)

Akurat miło się złożyło, bo jedynego sprzedawcę z allegro mam pod nosem
(naprawdę rzadko zdarza się, żeby jakieś części rowerowe były dostępne
akurat w Warszawie - większość rzeczy przychodzi do mnie z Wrocławia
i Poznania).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-21 19:53:11
Autor: biodarek
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 15:40, PK pisze:
On 2012-10-21, PeJot <PeJot_slepy-adres@mm.pl> wrote:
[...]

Pomóc Wam nie umiem, ale mam w zasięgu rowerowym dystrybutora Kendy w Polsce :)

--
biodarek

Data: 2012-10-21 20:11:20
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 19:53, biodarek pisze:

JeĽdziłe¶ na tych oponach po wodzie/błocie?

To s± opony 559, ale na szosę. Na mokrym praktycznie nie trzymaj±, ale mnie to niespecjalnie przeszkadza, nie gustuję w jeĽdzie po deszczu.

Zdjęcia bieżnika mnie jako¶
nie przekonuj±.
BTW: czy ja dobrze widzę, że według strony Kenda to s± opony do wózków?
:)

http://kenda.pl/index.php?mact=Products,cntnt01,details,0&cntnt01productid=19&cntnt01returnid=15

Na *suche* warunki.

Pomóc Wam nie umiem, ale mam w zasięgu rowerowym dystrybutora Kendy w
Polsce :)

To znaczy sk±d jeste¶ ?

Data: 2012-10-21 20:38:25
Autor: biodarek
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 20:11, PeJot pisze:
W dniu 2012-10-21 19:53, biodarek pisze:
Pomóc Wam nie umiem, ale mam w zasięgu rowerowym dystrybutora Kendy w
Polsce :)

To znaczy skÄ…d jesteĹ› ?

Z Torunia. Dystrybutor jest wg http://kenda.pl/index.php?page=kontakt
w Solcu Kujawskim.
http://aljot.pl/index.php?page=kontakty

Ale wydaje mi siÄ™, ĹĽe detalicznie nie sprzedajÄ….

--
biodarek

Data: 2012-10-21 20:42:58
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 20:38, biodarek pisze:

Z Torunia. Dystrybutor jest wg http://kenda.pl/index.php?page=kontakt
w Solcu Kujawskim.
http://aljot.pl/index.php?page=kontakty

Ale wydaje mi się, że detalicznie nie sprzedaj±.

Napisałem, czekam na odpowiedĽ. W moim województwie oficjalnie nikt tym nie handluje. Pewnie znajdę inne gumy, ale o gorszym współczynniku cena/możliwo¶ci.

Data: 2012-10-21 21:05:33
Autor: biodarek
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 20:42, PeJot pisze:
[...]

Napisałem, czekam na odpowiedź. W moim województwie oficjalnie nikt tym
nie handluje. Pewnie znajdę inne gumy, ale o gorszym współczynniku
cena/możliwości.

Większy wybór miałbyś, gdybyś zgodził się zwiększyć ten jeden cal na 1,3 - 1,5". Widzę jakaś Rubenę Syrinx V80 za trzydzieści parę złotych. Schwalbe Durano za 79,- czy Author Slick za ~50,-
Sam jeżdżę na Marathon Slick (już nieprodukowane) o szerokości 1 3/8" (koło 28") i przy ciśnieniu 6 barów też tnie asfalt jak brzytwa.

--
biodarek

Data: 2012-10-21 21:10:00
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 21:05, biodarek pisze:

Większy wybór miałby¶, gdyby¶ zgodził się zwiększyć ten jeden cal na 1,3
- 1,5".
Widzę jaka¶ Rubenę Syrinx V80 za trzydzie¶ci parę złotych.
Schwalbe Durano za 79,- czy Author Slick za ~50,-

Nie ma problemu, na razie na koła mam co założyć.

Sam jeżdżę na Marathon Slick (już nieprodukowane) o szeroko¶ci 1 3/8"
(koło 28") i przy ci¶nieniu 6 barów też tnie asfalt jak brzytwa.

Wiesz, ten jeden cal szeroko¶ci Kendy Kontender ma ledwie 23 milimetry. A fun zaczyna się gdzie¶ koło 8 barów :)

Data: 2012-10-21 12:46:50
Autor: Ignac
Opony 26 x 1.0
W dniu niedziela, 21 paĽdziernika 2012 21:11:01 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

Wiesz, ten jeden cal szeroko¶ci Kendy Kontender ma ledwie 23 milimetry.

Mówisz i masz.
http://e-bmx.pl/opis/586491/kenda-kontender-26-x-10.html

Ignac

Data: 2012-10-21 13:07:12
Autor: Ignac
Opony 26 x 1.0
W dniu niedziela, 21 paĽdziernika 2012 21:46:50 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

> Wiesz, ten jeden cal szeroko¶ci Kendy Kontender ma ledwie 23 milimetry.

A tu masz jeszcze, prosz± się żeby kupować:

http://allegro.pl/opona-kenda-26-x-1-0-k-196-kontender-k196-opony-i2717383350.html

 Ignac

Data: 2012-10-21 13:24:08
Autor: Ignac
Opony 26 x 1.0
W dniu niedziela, 21 paĽdziernika 2012 21:11:01 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

Wiesz, ten jeden cal szeroko¶ci Kendy Kontender ma ledwie 23 milimetry. A fun zaczyna się gdzie¶ koło 8 barów :)

Znalazłem również takie dla siebie tylko na koła 700 i chciałem Cię zapytać jakie przebieg osi±gn±łe¶ na swoich.

 Ignac

Data: 2012-10-22 06:43:31
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 22:24, Ignac pisze:

Znalazłem również takie dla siebie tylko na koła 700 i chciałem Cię
zapytać jakie przebieg osi±gn±łe¶ na swoich.

Trudno powiedzieć, rocznie robię kilka tysięcy kilometrów, z czego czę¶ć na rowerze dopracowym [ TM by Jan Cytawa :) ], i znowu czę¶ć w terenie. W każdym razie dotychczas Kontendery wytrzymywały ¶rednio 2-3 sezony, co przy ich cenie jest MZ do zaakceptowania. Sztuka, która wczoraj poszła do kosza, była zleżała. Guma wykruszyła się na bokach i momentami pod ¶wiatło widać było oprzęd. Podobnie poprzednie gumy - gdyby nie zmiany starzeniowe, bieżnik nadawałby się do jazdy.

Data: 2012-10-22 08:54:21
Autor: Ignac
Opony 26 x 1.0
W dniu poniedziałek, 22 paĽdziernika 2012 06:43:32 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

W każdym razie dotychczas Kontendery wytrzymywały ¶rednio 2-3 sezony,

To jeszcze chciałem dopytać:
-czy dętki z zaworami presta stosujesz
-jak często (mniej wiecej)łapały kapcie-podoba mi się ich tpi60
-czy s± bardzo ¶liskie(czy jaka¶ wywrotka Ci się trafiła na nich)

Ignac

Data: 2012-10-22 19:00:23
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-22 17:54, Ignac pisze:
[...]

Kiedy¶, jak nie było AV w SRach. Zwykle stosuję AV.

-jak często (mniej wiecej)łapały kapcie-podoba mi się ich tpi60

Na asfalcie b. rzadko, ale je¶li czasem skręcę w jak±¶ gruntówkę wysypan± kamieniami, snejki sypi± się seryjnie.

-czy s± bardzo ¶liskie(czy jaka¶ wywrotka Ci się trafiła na nich)

Na suchym chyba nigdy, na mokrym zdarzyło się raz na jakiej¶ wyrwie w asfalcie.

Data: 2012-10-22 12:14:29
Autor: Ignac
Opony 26 x 1.0
Piotr dzięki za info

 Ignac

Data: 2012-10-21 21:30:20
Autor: M@tej
Opony 26 x 1.0
Dnia Sun, 21 Oct 2012 20:42:58 +0200, PeJot <PeJot_slepy-adres@mm.pl>
napisal(a):

Napisałem, czekam na odpowiedĽ. W moim województwie oficjalnie nikt tym nie handluje. Pewnie znajdę inne gumy, ale o gorszym współczynniku cena/możliwo¶ci.

Jakby nie odpisali, to mogę się tam przej¶ć i zapytać, bom solecczanin.
Zreszt± jeden kontender 1.0/26" zalega mi w piwnicy, razem z oponk± bodaj
hutchinson z zaworem presta. Zrobiłem na tej oponie kilkaset km, jeĽdziła
na przodzie, a ja lekki jestem, ale na moje turystyczne jazdy gdzie¶ po
lasach czasem jest cieńka. Do tego chwila nieuwagi i na krawężniku czy
wyrwie w asfalcie łapie snejka (raz mi się zdażyło). Dla mnie ta oponka
nie ma warto¶ci już, gdyby¶ przed zeszł± niedziel± napisał, to bym wzi±ł
do samochodu i podrzucił, bo w Warszawie byłem.

--
Maciej

Data: 2012-10-22 20:13:32
Autor: PeJot
Opony 26 x 1.0
W dniu 2012-10-21 21:30, M@tej pisze:

Pisałem na priv, doszło ?

Data: 2012-10-22 21:27:25
Autor: Kret z domu
Opony 26 x 1.0
Użytkownik "PK" <PK@nospam.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrnk87ul7.2ah.PKnotb-dante.notb-home...
Pomóc Ci nie umiem, ale będę ¶ledził w±tek :). Sam potrzebuję czego¶
na zimę (listopad-marzec). Dotychczas jeĽdziłem na Kenda Kwest.

To jak już przy Kwestach jeste¶my, jak je oceniasz i który rozmiar posiadałe¶ 1,2 czy 1,5 ??
Szukam czego¶ na miasto całorocznego... a przynajmniej "wisenno - jesiennego"

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Opony 26 x 1.0