Opony 28"

Data: 2011-12-13 23:31:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opony 28"
Andrzej W., Tue, 13 Dec 2011 22:29:15 +0100, pl.rec.rowery:
Mogli by mi Koledzy polecić jakieś szersze opony o małych oporach
toczenia na szosie ale sprawujące się przynajmniej poprawnie w terenie?
Jak by miały jeszcze pasek odblaskowy i antyprzebiciową wkładkę...

Schwalbe Marathon albo Marathon XR, na przykład.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-17 14:03:10
Autor: Romal
Opony 28"
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Schwalbe Marathon albo Marathon XR, na przykład.

Marathon XR już nie jest produkowane. Co najwyżej Marathon Plus lub Marathon Plus Tour.

--
Romal
www.sakwiarz.pl

Data: 2011-12-20 11:38:47
Autor: rmikke
Opony 28"
Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:03:10 +0100, Romal nasrkobał/a:

Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Schwalbe Marathon albo Marathon XR, na przykład.

Marathon XR już nie jest produkowane. Co najwyżej Marathon Plus lub Marathon Plus Tour.

Z tym, że Plusy są ciężkie jak jasna cholera. Kupiłem je sobie jako pierwsze
Marathony w ogóle i mi to za bardzo nie robi przy mojej własnej masie, ale
synowi i żonie nabyłem, za radą precla, zwykłe Marathony i nie żałuję. A syn
jeździ sporo.

Oraz, wątkodawca chciał coś dzielniejszego terenowo od Marathonów - i słusznie,
biorąc pod uwagę, gdzie i jak jeździ.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/