Opony 28"

Data: 2011-12-14 19:40:16
Autor: Lukasz Czarnowski
Opony 28"
On Tue, 13 Dec 2011 22:29:15 +0100
"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

Jeżdżę sobie w ciepłe dni do pracy rowerkiem po ścieżkach, ale zdarza
mi się kilka razy do roku pojechać do lasu lub w jakieś krzaczory.
Dotąd używałem miejskich wąskich opon (x32 lub x35), ale w czasie
wyjazdów zbyt często kończyło się to prowadzeniem roweru.

Mogli by mi Koledzy polecić jakieś szersze opony o małych oporach
toczenia na szosie ale sprawujące się przynajmniej poprawnie w
terenie? Jak by miały jeszcze pasek odblaskowy i antyprzebiciową
wkładkę...

Schwalbe Marathon Cross

Łukasz Czarnowski

Opony 28"