Opony 28"

Data: 2011-12-16 15:08:41
Autor: rzymo
Opony 28"
On 13 Gru, 22:29, "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytn...@wp.pl> wrote:
Mogli by mi Koledzy polecić jakieś szersze opony o małych oporach
toczenia na szosie ale sprawujące się przynajmniej poprawnie w terenie?

Co dla Ciebie znaczy poprawnie? Dla mnie to m.in. przejezdność przez
piachy, a tu np. mieszczący się w widełki trekkingów Smart Sam 1.75''
się nie sprawdza (przynajmniej pode mną). Trzeba większej szerokości.
Takich opon pojawia się coraz więcej (dedykowane do 29er), kwestia
tego, czy aż takiej szerokiej opony potrzebujesz (balon 50mm i więcej)
i czy taka opona Ci się zmieści... Zazwyczaj są to też opony droższe.
Z takich szerokich, a dosyć lekko się toczących to np. Continental
Race King (drobne i gęsto rozmieszczone klocki, 2.0" / 2.2"), WTB
Vulpine (semi-slick, 2.1").

Jak by miały jeszcze pasek odblaskowy i antyprzebiciową wkładkę....

Z tym będzie ciężko.

Opony 28"