Opony Achilles - ktoś używał ?

Data: 2010-09-24 14:39:18
Autor: Pisklak
Opony Achilles - ktoś używał ?
Witam;

Poszukuję nowych zimówek w rozmiarze 215/55R18 w rozsadnej cenie (czyli < 500 zł
za sztukę). W związku z tym, że nie jest to popularny rozmiar wyboru za dużego
nie ma :-( Znalazłem oferty na opony marki Achilles www.achillestires.com
Opinii w sieci za wiele nie ma w związku z tym chciałem zapytać osób, które
miały styczność z tymi produktami, czy jest to coś warte, czy dac sobie spokoj ? Pozdr.
Pisklak

Data: 2010-09-24 22:19:53
Autor: Adam Szewczak
Opony Achilles - ktoś używał ?

Użytkownik "Pisklak" <pisklak28WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000064e.4c9c9bf6newsgate.onet.pl...
[...]

    No niezawiele, nawet na miedzynarodowym forum
http://www.testopon.com/opony_zimowe_do_samochodow_osobowych/achilles/index.html

ale opinie zle nie sa.

To sa opony robione przez grupe API http://www.apitire.com/#/about_us

zasadniczo zle to nie wyglada.

Ja np kupuje zimowki Avon i uwazam ze sa bardzo dobre.

PZDr
Adam

Opony Achilles - ktoś używał ?