Opony. Co to za marki?

Data: 2017-11-01 07:00:56
Autor: Budzik
Opony. Co to za marki?
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Dostałem reklamę Oponeo i widzę tutaj takie marki, o których pierwszy raz słyszę:
Zeetex, Firemax, Imperial, Laufenn, Sportiva, Nexen, Falken.
Po ostatnich zimowych Continentalach, z których byłem wybitnie niezadowolony chętnie bym spróbował innych opon.
Co sądzicie o w/w markach?
Jak dla mnie to wystarczą opony klasy średniej/niższej do jazdy 50% miasto i 50% trasy.
Jacek

Na letnich zeetexach ostatnio jezdziłem - bardzo fajne opony, nie zauwazyłem zadnych negatywów.
Zimowe imperiale mam ale za mało jezdziłem zeby cos powiedziec.
Zimowe zeetexy własnie kupiłem wiec tez za rok cos powiem :))
Z zimowek ostatnio jezdziłem na Nokianach i to sa naprawde przyzwoite opony. Ładnie równo jada, dobrze trzymaja sie drogi. Zadnych przygód.
O taki bieznik http://allegro.pl/i6621786434.html
Tyle ze ja jezdze jakby to cavallino powiedział kapeluszniczo - na tradycyjnych drogach praktycznie nigdy szybciej niz 100-110.
Wychodze z założenia ze to co na drodze najwazniejsze to rozsadna jazda a nie opony ktore beda mnie ratowały w trudnej sytuacji. :)
Mam tez nalewkowe w rozmiarze 195 65 15 i tez trudno mi im cokolwiek zarzucic w kontekscie własciwości jezdnych.
O takie: http://allegro.pl/opony-bieznikowane-4x195-65r15i7008619375.html
Jedynie to (ogolnie bieznikowanym) ze sa bardziej podatne na różne boczne uszkodzenia i dlatego już chyba wiecej bieznikowanych nie kupie.

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Opony. Co to za marki?