Opony DIPLOMAT zna ktoś ?

Data: 2010-03-16 09:45:04
Autor: nocai
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
Teściowi wcisnęli w jakimś serwisie oponiarskim mówiąc, że to
Goodyear.  Zna ktoś te opony? Czy są coś warte, czy jechać do nich z
ryjem żeby zabierali?
Tak to wygląda http://www.opona.pl/opony,diplomat,HDOL16020555VDIH0

Data: 2010-03-16 11:16:08
Autor: Hautameki
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
On 16 Mar, 17:45, nocai <no...@interia.pl> wrote:
[...]

Opony Diplomat - (prywatna marka jednego z największych dystrybutorów
opon na polskim rynku ,produkowane w fabryce w Dębicy, grupa
Goodyeara)

Segment rynkowy : Tani  (Budżet)

A tak na przyszłość http://lmgtfy.com/?q=opony+diplomat

Data: 2010-03-16 13:10:12
Autor: nocai
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
On 16 Mar, 19:16, Hautameki <hautam...@gmail.com> wrote:
> [...]

Opony Diplomat - (prywatna marka jednego z największych dystrybutorów
opon na polskim rynku ,produkowane w fabryce w Dębicy, grupa

Tyle to wyczytałem, a tak na marginesie to napisane jest na nich Made
in Slovenia.

Data: 2010-03-17 00:21:10
Autor: rv
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
Tyle to wyczytałem, a tak na marginesie to napisane jest na nich Made
in Slovenia.

na oponach z logo DEBICA tez jest "made in Slovenia",
a na FULDA r-13 ostatnio widzialem "made in Poland"...

Data: 2010-03-16 19:25:28
Autor: Tomasz Pyra
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?
nocai pisze:
[...]

Goodyear to to nie jest na pewno. :)

Jako że google nie wiedzą nic na temat opon marki "Diplomat", ani strony producenta, ani nic. Zagraniczne sklepy z oponami też nic takiego nie mają.
Pojawiło się to chyba tylko w Polskich sklepach nagle i bez zapowiedzi.

Ja bym takich eksperymentów na koła nie zakładał - albo ktoś się dopiero uczy robić opony, albo to w ogóle jakiś odrzut z nie wiadomo jakiej produkcji omarkowany jakimś "diplomatem".

Data: 2010-03-17 10:16:07
Autor: kamil
Opony DIPLOMAT zna ktoś ?

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:hnoj4b$ill$1nemesis.news.neostrada.pl...
nocai pisze:
[...]

Albo super-tajne, kuloodporne opony do limuzyn dyplomatow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-17 15:03:43
Autor: daxus

[...]