Opony Dunlop SP SPORT 01 82 V

Data: 2009-03-16 16:57:08
Autor: Lewis
Opony Dunlop SP SPORT 01 82 V

Zaoferowali mi Dunlop SP SPORT 01 i Goodyear EAGLE F1

W ciemno wybrałem te pierwsze. Czy miał ktoś styczność z tymi oponami? Co możecie o nich napisać?

 apropo dunlop, rewelacyjne trzymanie w zakrętach, bardzo dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, ale zużywają się niesamowicie szybko, i to jest ich główna wada, a jak zastanie Cie śnieg na drodze z tymi oponami lepiej idź pieszo.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow