Opony Dunlop SP SPORT 01 82 V

Data: 2009-03-16 17:15:17
Autor: mirek
Opony Dunlop SP SPORT 01 82 V

Jak zawsze kupiłem opony w serwisie opony.com i jak zawsze nie mają takich jakie chcę. Chciałem kupić ContiPremiumContact2 bo jestem tymi oponami zauroczony - oczywiście nie mają i nie wiadomo kiedy będą.

Zaoferowali mi Dunlop SP SPORT 01 i Goodyear EAGLE F1

te "danlopy" to dobre oponki. Zdarzaja sie przypadki ze ząbkują, ale jakoś nie wierze ze to wina opony.
Za cenę tej opony, lepszej chyba nie znajdziesz.

Opony Dunlop SP SPORT 01 82 V