Opony IRC / drut vs zwijka

Data: 2009-03-30 21:24:04
Autor: Wojtek Paszkowski
Opony IRC / drut vs zwijka

"Hautameki" <hautameki@gmail.com> wrote in message news:5381fb2a-1039-4edd-891f-78d3d4a1305ar33g2000yqn.googlegroups.com...

Dzisiaj sprzedawca zaproponował mi opony marki IRC Mythos II, które
wg. mnie nie występują zbyt powszechnie.
http://www.sportset.pl/sklep/product_info.php?manufacturers_id=34&products_id=1082

Proszę o wasze opinie na temat tych gumek. Planuje też zakup węższych
1.95 (obecnie 2.10).
Co sądzicie o tym wyborze?

Jakie są jeszcze fajne sprawdzone gumy do jazdy 50% asfalt, 25%
szuter, 25% las

Jeśli szutr ma ziarnistość bardziej podlaską niż śląskobeskidzką, a te 25% lasu to niziny, to do takich proporcji już lepiej wziąć IRC Mythos Slick - zwłaszcza że XC II w rozmiarze 1.95 pewnie nie dostaniesz. Za 150zł dostaniesz komplet zwijanych. Opona szybka, lekka, w terenie daje radę (jak nie jest za mokro).
IRC Mythos XC II są dość specyficzne na niektórych podłożach (zwłaszcza frezowany asfalt, fazowana kostka itp). Ale na miękkim terenie są ok, a w błocie się specjalnie nie zakopują.

pozdr

Data: 2009-03-30 12:42:13
Autor: Hautameki
Opony IRC / drut vs zwijka
On 30 Mar, 21:24, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"Hautameki" <hautam...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> szuter, 25% las

Jeśli szutr ma ziarnistość bardziej podlaską niż śląskobeskidzką, a te 25%

Jest to szuter Warmiński - bardzo luźny występujący głównie w dwóch
odmianach - drogi szutrowe przecinające lasy iglaste - bardzo
piaszczyste luźne podłoże, często kopne, a także szuter przecinający
pola - bardzo twardy pokryty małymi kamyczkami i luźnym piaskiem
(szutry Hołowczyca).
Reszta to wpominane asfalty i inne drogi leśne. Ale głównie przeważa
piach.

Opony IRC / drut vs zwijka