Opony Imperial

Data: 2018-04-12 21:58:28
Autor: Jacek
Opony Imperial
Po ostatnich zimach coraz bardziej jestem przekonany do opon wielosezonowych. Ponieważ przyszła pora na przekładkę, a w letnich mam bieżnika 4 mm więc wypadałoby kupić jakieś nowe.
Widziałem wielosezonowe opony Imperial (made in China). W internecie czytam o nich całkiem pochlebne opinie, ale jakoś to made in China mnie nie przekonuje. Teraz są w promocyjnych cenach.
Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?
Jacek

Data: 2018-04-12 21:00:13
Autor: Budzik
Opony Imperial
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

[...]

Tradycyjne pytanie: jak jezdzisz?
- jezeli normalnei to bierz, jeżeli z kazdego zakretu wyciskasz wszystko co sie da to po sezonie jak zuzyjesz ze 2-3 komplety to bedziesz wiedział...

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2018-04-12 22:07:33
Autor: Lewis
Opony Imperial
W dniu 2018-04-12 o 21:58, Jacek pisze:
[...]

Wiesz dlaczego chińskie/tanie opony mają takie wysokie oceny i dobre opinie, często lepsze niż opony znacznie wyższej klasy?

Bo piszą je ludzie, którzy zazwyczaj jeżdżą na jakichś starych parchach czy innych nalewkach, dla nich nowa chińska opona będzie lepsza niż nastoletnia opona "premium" czy jakiś nalewak.

Lewis

Data: 2018-04-13 00:27:36
Autor: Poldek
Opony Imperial
[...]

W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże tradycje rowerowe, więc może dlatego.

Data: 2018-04-12 23:30:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony Imperial
https://www.youtube.com/watch?time_continue=189&v=R__XcAq5bHU

imperial caly czas jest w promocyjnych cenach :-) do dynamicznej jazdy raczej sie nie nadaja ale do kulania po miescie stykna, no i trzeba trzymac odstep bo 80 km/h to czasami w zabudowanym sie jezdzi

Data: 2018-04-17 06:49:11
Autor: Pablo Eldiablo
Opony Imperial
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 00:27:40 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
> W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże tradycje rowerowe, więc może dlatego.

Kenda to nie chińska, tylko tajwańska firma.

Data: 2018-04-13 14:54:03
Autor: kloi
Opony Imperial

w życiu i za darmo nie chce chin, miałem i musiałem się pozbyć, były jajowate i nie trzymały kierunku, samochód wibrował

mam wielosezonówki uniroyalki i są bardzo dobre, cena przyzwoita

Data: 2018-04-13 15:13:33
Autor: Jacek
Opony Imperial
W dniu 13.04.2018 o 14:54, kloi pisze:

w życiu i za darmo nie chce chin, miałem i musiałem się pozbyć, były jajowate i nie trzymały kierunku, samochód wibrował

mam wielosezonówki uniroyalki i są bardzo dobre, cena przyzwoita
A jaką markę tych chińczyków miałeś?
Ja póki co jeszcze chińskich opon nie miałem (poza rowerem), ale jak patrzę, to w domu połowa RTV jest made in China, a sprzęt komputerowy to chyba 100% i jakoś to wszystko nieźle działa.
Jacek

Data: 2018-04-13 09:10:46
Autor: Bolko
Opony Imperial

[...]

Ale to wszystko ma naklejki innych firm.
Pytanie kto kontroluje jakość w tych oponach.

Kiedyś pracowałem w firmie która w chinach u sprawdzonego
dostawcy kupowała pewien element.
Każdy taki element (wielkości kilku centymetrów) był zapakowany
w folijke z karteczką na której były wypisane parametry tego elementu.
Oczywiście wszystkie miały być OK.
Jako że byłem nowy w firmie to zostałem testerem tych elementów.
Było 5000 sztuk do sprawdzenia.
50% było do kosza ale i tak się opłacało.

Wiec gdy Ty teraz pójdziesz do tej firmy i poprosisz o ten element.
Masz 99,99% szans że trafisz na dobry element.

Opony Imperial