Opony Imperial

Data: 2018-04-12 21:00:13
Autor: Budzik
Opony Imperial
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Po ostatnich zimach coraz bardziej jestem przekonany do opon wielosezonowych. Ponieważ przyszła pora na przekładkę, a w letnich
mam bieżnika 4 mm więc wypadałoby kupić jakieś nowe.
Widziałem wielosezonowe opony Imperial (made in China). W internecie
czytam o nich całkiem pochlebne opinie, ale jakoś to made in China
mnie nie przekonuje. Teraz są w promocyjnych cenach.
Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z
Chin? Jacek

Tradycyjne pytanie: jak jezdzisz?
- jezeli normalnei to bierz, jeżeli z kazdego zakretu wyciskasz wszystko co sie da to po sezonie jak zuzyjesz ze 2-3 komplety to bedziesz wiedział...

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Opony Imperial