Opony Imperial

Data: 2018-04-13 00:27:36
Autor: Poldek
Opony Imperial
W dniu 2018-04-12 o 21:58, Jacek pisze:
Po ostatnich zimach coraz bardziej jestem przekonany do opon wielosezonowych. Ponieważ przyszła pora na przekładkę, a w letnich mam bieżnika 4 mm więc wypadałoby kupić jakieś nowe.
Widziałem wielosezonowe opony Imperial (made in China). W internecie czytam o nich całkiem pochlebne opinie, ale jakoś to made in China mnie nie przekonuje. Teraz są w promocyjnych cenach.
Ktoś z Kolegów jeździ na chińskich? Bać się, czy wręcz przeciwnie?
Piszę to na chińskim laptopie i jakoś tu obaw nie mam, ale opony z Chin?
Jacek

W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże tradycje rowerowe, więc może dlatego.

Data: 2018-04-12 23:30:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony Imperial
https://www.youtube.com/watch?time_continue=189&v=R__XcAq5bHU

imperial caly czas jest w promocyjnych cenach :-) do dynamicznej jazdy raczej sie nie nadaja ale do kulania po miescie stykna, no i trzeba trzymac odstep bo 80 km/h to czasami w zabudowanym sie jezdzi

Data: 2018-04-17 06:49:11
Autor: Pablo Eldiablo
Opony Imperial
W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 00:27:40 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
> W rowerze od dawna mam opony Kenda - chyba są Made in ChRL i sobie chwalę. Opony nie do zajechania. No, ale Chińczycy mają bardzo duże tradycje rowerowe, więc może dlatego.

Kenda to nie chińska, tylko tajwańska firma.

Opony Imperial