Opony? Ko³a?

Data: 2011-11-14 22:12:03
Autor: to
Opony? Ko³a?
begin Michal Jankowski
Zima przyszła i wypada zimowe opony kupić. Wcisnęli mi 8-) przy kupnie
auta alufelgi z jakimś takim rozmiarem (195/55 R15), co to dziwnie mały
wybór jest, a np. Dębica w ogóle nie robi.

To jakieś beznadziejne auto, jak żadne Dębice do niego nie pasują. Ja bym je wyrzucił. Z tej grupy dowiedziałem się, że Dębice to najlepsze opony na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego penisa.

To co, może kupić na zimę stalowe R14? Instrukcja dopuszcza - ale
nigdzie nie widzę, jakie te felgi mają być, średnica to nie wszystko
przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...

Na tył daj troleje, a z przodu obwiąż felgi wężami ogrodowymi. Z tej grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym to bardzo kreatywna metoda zastąpienia opony.

Aha, Fabia combi tegoroczna.

O w dupÄ™!

Opony? Ko³a?