Opony? Koła?

Data: 2011-11-15 00:33:34
Autor: TomWi
Opony? Koła?
Zima przyszła i wypada zimowe opony kupić. Wcisnęli mi 8-) przy
kupnie auta alufelgi z jakim¶ takim rozmiarem (195/55 R15), co to
dziwnie mały wybór jest, a np. Dębica w ogóle nie robi. Innego
rozmiaru na te felgi instrukcja nie przewiduje.

To co, może kupić na zimę stalowe R14? Instrukcja dopuszcza - ale
nigdzie nie widzę, jakie te felgi maj± być, ¶rednica to nie wszystko
przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...

Macie jakie¶ sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.

Jaki¶ godny polecenia sklep z oponami w Warszawie?

   MJ

14" i 185/65
13" i 175/75

a frigo jest dobra... ale tylko i wylacznie na sniegu (pewnie zamiast bieznika ma twarde kostki co dorbze snieg skrobie)... w calej reszcie przegrywa ze wszystkim

Opony? Koła?