Opony? Koła?

Data: 2011-11-15 08:22:34
Autor: Vlad The Ripper
Opony? Koła?

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjz4ny6z7dx.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
Zima przyszła i wypada zimowe opony kupić. Wcisnęli mi 8-) przy
kupnie auta alufelgi z jakimś takim rozmiarem (195/55 R15), co to
dziwnie mały wybór jest, a np. Dębica w ogóle nie robi. Innego
rozmiaru na te felgi instrukcja nie przewiduje.

To co, może kupić na zimę stalowe R14? Instrukcja dopuszcza - ale
nigdzie nie widzę, jakie te felgi mają być, średnica to nie wszystko
przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...

Macie jakieś sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.

Jakiś godny polecenia sklep z oponami w Warszawie?

Sprawdź najpierw, czy nie podejdą opony w rozmiarze 195/65/r15. To typowy i popularny rozmiar. Jeśli nie, to w ogóle lepiej przejść na 14'' pod opony 185/65/r14 lub 185/60/r14.
Parametry felgi:
Rozmiar: 6.0Jx14
Rozstaw śrub: 5x100
ET (odsadzenie): 37