Opony Kormoran Snow

Data: 2019-01-26 20:59:22
Autor: PiteR
Opony Kormoran Snow
na  ** p.m.s **  Jacek pisze tak:

Czy ktoś z Kolegów miał Kormorany Snow? Jak opinie?
Nigdy nie miałem opon tej marki, a muszę szybko kupić zimówki i
nie chcę przepłacać. Opinie z internetu są niby dobre, tyle, że
nikt nie pisze, jak się jeździ po śniegu ;-)

Stare Kormorany z Olsztyna były dobre na śniegu więc jeśli postęp nastąpił to można przypuszczać, że te z Czech są niegorsze.

Były głośne, miały duże niewyważenie ale po śniegu na wioskach szły superowo. Bieżnik był agresywny, klocki wyspowe, lamelki mocno się odginały. Słabo hamowały na mokrym asfalcie. W tych Snow bieżnik jest nieco bardziej zlany. Mogą być przez to cichsze i oszczędniejsze.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-01-27 19:24:05
Autor: J.F.
Opony Kormoran Snow
Dnia Sat, 26 Jan 2019 20:59:22 GMT, PiteR napisał(a):
na  ** p.m.s **  Jacek pisze tak:
[...]

No nie wiem - Barum Polaris to IMHO nie byly dobre zimowki.
A wydawaloby sie, ze w Czechach sniegu duzo ...

J.

Opony Kormoran Snow