Opony Marathon

Data: 2013-04-24 08:59:16
Autor: Jacek Maciejewski
Opony Marathon
Cześć
Postanowiłem zaszaleć i kupić sobie Marathony. Okazuje się że w sklepach
chodzą po jakieś 80-90zł a na Allegro można kupić za 40-60 zł. Prawie pół
ceny mniej! Dobrzy ludzie, wytłumaczcie mi gdzie jest pies pogrzebany bo
jakoś boję się kupić tanio :). Stare, krzywe czy co że takie tanie?
--
Jacek

Data: 2013-04-24 01:08:38
Autor: rmikke
Opony Marathon
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 08:59:16 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
[...]

Mogą być kupione w jakiejś promocji, albo model wychodzący z oferty..
Formicki też czasem sprzedaje po paręnaście złotych za parę.
Jak sprzedawca ma dobrą opinię w allegro, to bym brał...

Data: 2013-04-24 01:10:51
Autor: rmikke
Opony Marathon
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 10:08:38 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Formicki też czasem sprzedaje po paręnaście złotych za parę.

Stoparęnaście miało być :D

Data: 2013-04-25 03:01:43
Autor: Titus Atomicus
Opony Marathon
In article <c285bd34-ccc6-4eb0-b4a4-8a5b42cb7d9e@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu środa, 24 kwietnia 2013 10:08:38 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

> Formicki też czasem sprzedaje po paręnaście złotych za parę.

Stoparęnaście miało być :D

No to nieco zmienia postac rzeczy.
:-)
Ale piszesz o Marathonach czy jakichs Land Cruiserach czy innych Silento?
--
TA

Data: 2013-04-24 23:47:04
Autor: rmikke
Opony Marathon
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 03:01:43 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

:-)

Ale piszesz o Marathonach czy jakichs Land Cruiserach czy innych Silento?

Na pewno moje pierwsze marathony plus za tyle kupiłem, później również jedną parę zwykłych marathonów. Drugą za coś około 150, tylko nie pamiętam, która kiedy.

Data: 2013-04-24 23:19:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opony Marathon
Jacek Maciejewski, Wed, 24 Apr 2013 08:59:16 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Jak stare to się ciesz. Wieść niesie, że Schwalbe pozmieniało mieszanki i
legendarna wytrzymałość Marathonów na zużycie poszła do piachu (co prawda
na korzyść przyczepności).

A różnica w cenie wynika z tego, że na Allegro sprzedaje pewnie
firma-krzak, która jedzie na minimalnej marży, bo ma w dupie relacje z
dystrybutorem. Podejrzewam, że marża na takich oponach to 50-60%...

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-04-25 02:53:29
Autor: Titus Atomicus
Opony Marathon
In article <kipzs9ns18x2$.svacgbuu1ft2$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

[...]

Powaznie Schwalbe Marathony sa po 40-60???
Dziwne. Ja jakis czas temu sprzedalem na allegro drutowego Marathona XR za 100zl.
Czy jakos tak.
--
TA

Opony Marathon