Opony Marathon

Data: 2013-04-24 23:19:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opony Marathon
Jacek Maciejewski, Wed, 24 Apr 2013 08:59:16 +0200, pl.rec.rowery:
Cześć
Postanowiłem zaszaleć i kupić sobie Marathony. Okazuje się że w sklepach
chodzą po jakieś 80-90zł a na Allegro można kupić za 40-60 zł. Prawie pół
ceny mniej! Dobrzy ludzie, wytłumaczcie mi gdzie jest pies pogrzebany bo
jakoś boję się kupić tanio :). Stare, krzywe czy co że takie tanie?

Jak stare to się ciesz. Wieść niesie, że Schwalbe pozmieniało mieszanki i
legendarna wytrzymałość Marathonów na zużycie poszła do piachu (co prawda
na korzyść przyczepności).

A różnica w cenie wynika z tego, że na Allegro sprzedaje pewnie
firma-krzak, która jedzie na minimalnej marży, bo ma w dupie relacje z
dystrybutorem. Podejrzewam, że marża na takich oponach to 50-60%...

--
Pozdrowienia,

Opony Marathon