Opony Profil Alpiner

Data: 2013-01-18 09:58:05
Autor: Maciek
Opony Profil Alpiner
Jakoś nie mam przekonania do "nalewek". Ostatnio miałem takie jeszcze za PRL. Mój gumiarz chwali Profil Alpiner - cenowo jest ok i na wygląd też w porządku. Czy ktoś jeździł na takich oponach? Jakie opinie?
Jacek

1) Zapewne widziałeś nie raz zerwane bieżniki z opon. Kiedyś na autostradzie prawie wpieprzyliśmy się z kolegą w taki bieżnik. Koleś go zostawił centralnie na środku pasa a stał kawałek dalej na poboczu z felgą i drutami. Pewnie też posrany. Pozostawiam resztę bez komentarza.
2) Miałem doczynienia z 2ma zimowymi nalewkami, marki nie podam, nie pamiętam. Im większa prędkość tym większe denerwujące gwizdy, świsty. Zasługa świetnie dobranego bieżnika.
3) Ktoś już Ci napisał o mogących wystąpić cyrkach jeżeli trafisz na 2 różne opony

Jest sens ryzykować? W Twoim przypadku 340 zł więcej za nowy sprawdzony produkt, gwarancję, nie sparciałą gumę i spokój na kilka lat to raczej nie majątek.
Ja nalewek nigdy nie kupię, brałbym nówki lub jeżeli z kasą byłoby krucho to używki w dobrym stanie.

Opony Profil Alpiner