Opony Riken Maystorm 2 - Ford Fusion

Data: 2009-04-22 02:39:40
Autor: wojciech.hauschild
Opony Riken Maystorm 2 - Ford Fusion
Witam

Czy ktoś z Was miał do czynienia z oponami Riken Maystorm 2 ?
W sieci jest niewiele opinii, tym bardziej testów.
Zaoferowano mi je w dość korzystnej cenie, maja kierunkowy, całkiem
znośny bieżnik i widzę, że należą do grupy Michelin.

Obecnie mam kończące się już Goodyear GT3 (BTW fatalna opona) i muszę
je wymienić na coś innego. Z racji rozmiaru ceny opon są dość wysokie,
a chciałbym coś sensownego i względnie niedrogiego.

Samochód:
Ford Fusion 1.4 16V 80KM
Rozmiar: 195/60R15 88H

Data: 2009-04-27 00:14:28
Autor: wojciech.hauschild
Opony Riken Maystorm 2 - Ford Fusion
Cóż... zdecydowałem się na zakup tych opon. 195zł za sztukę z
montażem, wentylami i wyważeniem. Data produkcji: 42 tydzień 2008 roku
Pierwsze wrażenia po przejechaniu 1000km:
- są głośne, ale idzie wytrzymać.
- "łapią" kamienie w szczeliny i tłuką o nadkola :)
- auto dobrze się prowadzi, hamowanie na suchym zdecydowanie lepsze
niż na Goodyear GT3
- nie piszczą na zakrętach, dobrze tłumią małe nierówności.
- wyważenie bezproblemowe.
Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić ich na mokrej nawierzchni.
Mieszanka jest dość twarda, klocki bieżnika mają ostre krawędzie,
rowki są szerokie - więc może źle nie będzie.

Opony Riken Maystorm 2 - Ford Fusion