Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?

Data: 2011-09-03 11:23:15
Autor: Colt
Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?
Cześć!
Zakup opon odłożył mi się na kilka miesiecy wiec pytam (bo w necie mało tresci o semi slickach):
Bede uzywał ich na mieście ale także po leśnych ścieżkach (60%:40%).
Które z tych 3 polecacie?

Rubena V59 TRILOBIT 26x1,90 - DRUT
- http://allegro.pl/super-opona-tanio-rubena-v59-trilobit-26x1-90-i1798334011.html
vs
Kenda KOBRA 26 X 2.00 - DRUT
- http://allegro.pl/kenda-kobra-26-x-2-00-semi-slick-i1800775141.html
vs
Schwalbe CX COMP 26 x 2,0
- http://allegro.pl/opona-schwalbe-cx-comp-26-x-2-0-semi-slick-i1798542390.html

Jesli któraś z nich się czesciej przebija powiedzcie prosze :)
Colt

Data: 2011-09-03 07:09:39
Autor: Jakub Gajewski
Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?
On 3 Wrz, 11:23, Colt <c...@poczta.pl> wrote:
Cze¶æ!
Zakup opon od³o¿y³ mi siê na kilka miesiecy wiec pytam (bo w necie ma³o
tresci o semi slickach):
Bede uzywa³ ich na mie¶cie ale tak¿e po le¶nych ¶cie¿kach (60%:40%).
[...]

Jesli która¶ z nich siê czesciej przebija powiedzcie prosze :)
Colt

Ja polecam IRC Mythos XC Slick kevlar 1,95 ;) Je¿d¿ê na takich od
kilku lat i s±dz±c po stanie zu¿ycia wnioskujê, ¿e powinny wytrzymaæ
ok 10-12 kkm. Gum praktycznie nie ³apie - je¶li u¿ywam opon zgodnie z
przeznaczeniem... 1 rocznie max. Do tego niskie opory toczenia i
niewielka waga. Przyznaje, ¿e nie mam porównania z innymi SS w tej
pó³ce cenowej, ale dla mnie - bajka ;)

Data: 2011-09-03 18:50:27
Autor: Inead

"Colt" <colt@poczta.pl> wrote in message news:4e61f1f6$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-
Furious Fred - bedziesz zadowolony

Data: 2011-09-04 21:17:14
Autor: emyo
Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?

Kobry nie kupuj. Z tego co pamietam były montowane w Kellysach. Jeździłem na takich. Bardzo łatwo złapać gumę i szybko się zużywają. Kilka dni temu pisałem podobny post i zamieniłem Maxxisa Ignitora na semi-slick Wormdrive 26*1,95 Kevlar. Póki co jeżdzi mi się dobrze. Zobaczymy czy wytrzyma próbę czasu.

pozdr

Data: 2011-09-05 13:07:44
Autor: Maciek
Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?
Które z tych 3 polecacie?

Musi być akurat któraś z tych trzech? ...osobiście poleciłbym Ci Schwalbe Hurricane 26 X 2.00. U mnie trzeci sezon im leci z czego garażowana naokrągło pod chmurką więc deszcze, mrozy, upały. Guma ma się wyśmienicie, nie pęka, nie twardnieje i dalej pięknię trzyma się np. mokrego podłoża, w lekkim terenie daje radę, na asfalcie i przy większych prędkościach cichutka. Parę tysięcy km mam na nich zrobione, jakiegoś specjalnego zużycia bieżnika nie obserwuje, pociągną sporo. Następne gumy też takie kupię bo nie ma co kombinować, dobra jakość.

Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?