Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?

Data: 2011-09-03 07:09:39
Autor: Jakub Gajewski
Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?
On 3 Wrz, 11:23, Colt <c...@poczta.pl> wrote:
Cześć!
Zakup opon odłożył mi się na kilka miesiecy wiec pytam (bo w necie mało
tresci o semi slickach):
Bede uzywał ich na mieście ale także po leśnych ścieżkach (60%:40%).
Które z tych 3 polecacie?

Rubena V59 TRILOBIT 26x1,90 - DRUT
-http://allegro.pl/super-opona-tanio-rubena-v59-trilobit-26x1-90-i1798...
vs
Kenda KOBRA 26 X 2.00 - DRUT
-http://allegro.pl/kenda-kobra-26-x-2-00-semi-slick-i1800775141.html
vs
Schwalbe CX COMP 26 x 2,0
-http://allegro.pl/opona-schwalbe-cx-comp-26-x-2-0-semi-slick-i1798542...

Jesli któraś z nich się czesciej przebija powiedzcie prosze :)
Colt

Ja polecam IRC Mythos XC Slick kevlar 1,95 ;) Jeżdżę na takich od
kilku lat i sądząc po stanie zużycia wnioskuję, że powinny wytrzymać
ok 10-12 kkm. Gum praktycznie nie łapie - jeśli używam opon zgodnie z
przeznaczeniem... 1 rocznie max. Do tego niskie opory toczenia i
niewielka waga. Przyznaje, że nie mam porównania z innymi SS w tej
półce cenowej, ale dla mnie - bajka ;)

Opony SEMI-SLICK >> co radzicie?