Opony Schwalbe Marathon Plus

Data: 2017-08-01 09:23:31
Autor: Jacek Maciejewski
Opony Schwalbe Marathon Plus
Właśnie wróciłem z trasy Niemcy, Dania, Norwegia, Szwecja, Dania,
Niemcy. Jechałem na oponach jak w temacie, zrobiłem ok. 3500 km. Ani
jednego przebicia a pompki użyłem raz, w połowie trasy żeby nieco
dopopmpować. Coś jednak jest w tych oponach :) Tak że jeśli komuś nie
przeszkadza 250 g więcej na 1 szt to niech zakłada i się cieszy.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-01 07:30:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony Schwalbe Marathon Plus
Nie ma reguły ja przejechałem 150 km i flak nawet nie patrzyłem w jaki sposób niemniej kiszka

Data: 2017-08-01 10:12:48
Autor: ąćęłńóśźż
Opony Schwalbe Marathon Plus
Tak swoją drogą to z boku jakieś szkło z butelki im nie grozi?
No i tańsze mogłby być :-(
Jaki rozmiar?
BTW w Supreme (28x2.0) tfu tfu też niczego też nie przebiłem tfu tfu w niemalowane...
Akurat mam przecięte inne węższe 35mm z boku na odcinku 1,5-2 cm, gumiarz sugeruje, żeby wyrzucić, bo guma ponoć za cienka dla przygotowania podłoża do wulkanizacji, ale popróbuję sam kleić od środka.
Para Marathonów 250-300 zł, chore ceny :-(

-- -- -
Ani jednego przebicia a pompki użyłem raz, w połowie trasy żeby nieco dopompować.
Coś jednak jest w tych oponach :)

Data: 2017-08-01 04:02:57
Autor: tadeklodz
Opony Schwalbe Marathon Plus
 w mojej Supreme 28x1.6 raz tylko złapałem snake na kamieniach przy 25km/godz w rok później dostała "brzuch" na środku bieżnika i poszła do śmieci. Przebieg 5-6 tys km. Przestawiam się na Mondial: niewiele cięższe ale wkładka grubsza

-- -- -

Data: 2017-08-01 10:17:18
Autor: Jacek Maciejewski
Opony Schwalbe Marathon Plus
Dnia Tue, 1 Aug 2017 10:12:48 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

chore ceny :-(

Istotnie ale jak zestawić z przyjemnością wynikającą z corannej
konstatacji że ciśnienie jest - bezcenne.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-01 12:01:26
Autor: ąćęłńóśźż
Opony Schwalbe Marathon Plus
Kurzczę, oszukałem z Supreme :-(
Parę dni temu ździwka :-o
Wchodziłem do urzędu i zostawiając rower w przedsionku wszystko OK (jak i ostatnie 3-4 lata).
Po wyjściu z urzędu za drzwiami czuję i patrzę:
W tyle flak, kompletny :-o
Szczęście, że bliziutko domu (!!), podniosłem tył (dość ciężki) i doczłapałem się.
Wyjmuję detkę, Schwalbe (AV19?), jest minimalne pęknięcie wzdłużne na jakieś 2-3 mm tuż przy szwie (ale nie na szwie, choć ten 'szef' to pojęcie umowne, Schwalbe sprzedaje swoje dętki jako bezszwowe).
Od wewnątrz opony niczego nie czuję (przy wyciąganiu dętki nie zaznaczyłem miejsca na obwodzie niestety), ale wiem, że minimalny kawałeczek szkła łatwo przeoczyc i zauważamy go przy trzeciej łacie w tym samym miejscu ;-)
Dętka sama z siebie pękła?
Czy jednak szkło?
Huku żadnego nie było (np. po wyjściu wyjściu z klimy na słońce - jak mi kiedyś w aucie na słońcu w góralu dwa koła naraz pie...ęły ;))
Trochę targałem sprzęta kołami po schodach, i w górę i w dół (nie pierwszy raz), ale żeby niemal chirurgiczne cięcie (bez roziągnięcia gumy nie dojrzysz) na markowej dętce?
Tak czy inaczej chwilowo przechodzę na dętki Conti, właśnie lecę do sklepu ;-)

-- -- -
jak zestawić z przyjemnością wynikającą z corannej konstatacji że ciśnienie jest - bezcenne.

Data: 2017-08-02 15:49:01
Autor: Dąbrowski
W dniu 2017-08-01 o 10:12, ąćęłńóśźż pisze:
Tak swoją drogą to z boku jakieś szkło z butelki im nie grozi?

Nie tylko szkło. Mego Marathona Plus przeciął z boku kawałeczek krzemienia. Opony nie udało się uratować. Wymieniłem na Mondial.

Data: 2017-08-08 23:07:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Opony Schwalbe Marathon Plus
Zwracam honor, zawór Presta poszedł, opona/dętka cała wymienione na samochodowy i gra gitara

Data: 2017-08-01 19:28:24
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Tue, 01 Aug 2017 09:23:31 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
Tak że jeśli komuś nie
przeszkadza 250 g więcej na 1 szt to niech zakłada i się cieszy.

250g więcej ale od ilu?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-08-01 21:49:24
Autor: Jacek Maciejewski
Opony Schwalbe Marathon Plus
Dnia Tue, 1 Aug 2017 19:28:24 -0000 (UTC), Piotr aka dracorp napisał(a):

250g więcej ale od ilu?

Co, nie masz w domu wagi i opony? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-08-02 09:33:43
Autor: ąćęłńóśźż
Opony Schwalbe Marathon Plus
To nawet ciekawe zagadnienie, jak na wadze kuchennej zmieścić oponę drutową ;-)
To już kota łatwiej zważyć, a nawet mleko :-)

-- -- -
Co, nie masz w domu wagi i opony?

Data: 2017-08-02 01:22:11
Autor: tadeklodz
W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 21:32:31 UTC+2 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
> [...]

250g więcej ale od ilu?

-- piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

podają wagi opon sprzedawcy

Data: 2017-08-10 13:54:35
Autor: Titus Atomicus
Opony Schwalbe Marathon Plus
In article <1v6udywn1yoap.15pdvg43g56ic$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

[...]

E, u mnie w Marathonach Supremo tez zadnego przebicia, jakos od 7 lat.
--
TA

Opony Schwalbe Marathon Plus