Opony Schwalbe Marathon Plus

Data: 2017-08-10 13:54:35
Autor: Titus Atomicus
Opony Schwalbe Marathon Plus
In article <1v6udywn1yoap.15pdvg43g56ic$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Właśnie wróciłem z trasy Niemcy, Dania, Norwegia, Szwecja, Dania,
Niemcy. Jechałem na oponach jak w temacie, zrobiłem ok. 3500 km. Ani
jednego przebicia a pompki użyłem raz, w połowie trasy żeby nieco
dopopmpować. Coś jednak jest w tych oponach :) Tak że jeśli komuś nie
przeszkadza 250 g więcej na 1 szt to niech zakłada i się cieszy.

E, u mnie w Marathonach Supremo tez zadnego przebicia, jakos od 7 lat.
--
TA

Opony Schwalbe Marathon Plus