Opony Uniroyal RainExpert - warte zakupu? Inne letnie warte polecenia?

Data: 2009-04-05 10:10:05
Autor: Aclan
Opony Uniroyal RainExpert - warte zakupu? Inne letnie warte polecenia?
Zima się skończyła, wiosna w pełni... Wypadałoby zmienić opony :)

Szukam czegoś taniego i dobrego (jak każdy...) w rozmiarze 175/65 R14
(do Renault Megane I). Z racji że jestem początkującym kierowcą i
zdaję sobie sprawę z własnych umiejętności szukam czegoś, co będzie
trzymało się drogi również w gorszych warunkach. Oprócz tego opona
powinna być tania (:>), wytrzymała, (:>) itd - nie ma co się
rozpisywać, wszyscy wiedzą jakie są kryteria "dobrej opony na
studencką kieszeń".

Znajomi polecali mi Uniroyal RainExpert, do kupienia za 170 zł sztuka.
Czy ktoś ma na ich temat jakąś opinię? Albo alternatywę?

Data: 2009-04-05 19:40:59
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Aclan pisze:

Znajomi polecali mi Uniroyal RainExpert, do kupienia za 170 zł sztuka.
Czy ktoś ma na ich temat jakąś opinię? Albo alternatywę?

Fulda Carat Progresso mam i są super
wygrały testy ADAC w tym roku

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-04-05 11:12:34
Autor: Aclan
Opony Uniroyal RainExpert - warte zakupu? Inne letnie warte polecenia?
Fulda Carat Progresso mam i są super
wygrały testy ADAC w tym roku

Hmm...
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/185_60_R14/fulda_carat_progresso.asp?ComponentID=242183&SourcePageID=243129
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/185_60_R14/uniroyal_rain_expert.asp?ComponentID=242437&SourcePageID=243129

Oceny są wyjątkowo zbliżone (im mniejsza tym lepsza), a jednak komplet
Uniroyali wychodzi 100zł taniej.

A czy ktoś może słyszał o takim wynalazku jak Kumho KH17?
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/175_65_R14/Kumho_Solus_KH17.asp?ComponentID=208702&SourcePageID=209307

Data: 2009-04-05 23:19:06
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Aclan" <w.michalczuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:ce83967b-e2cb-436b-b7ba-e1a0a7fa505cy9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Ja kupilem KH17 do swojego ale duzo mniejszy rozmiar bo 155/70R13 narazie to trudno powiedzec, no sa ciche, dobrze w zakretach trzymaja. Na www.testopon.com ogolnie Kumho ma wysokie noty.

Natomiast w podobnym do Twojego rozmiarze to kupowalem do sluzbowego Marangoni ale 185/60R14 no akurat 175 nie bylo. Tez pozytywnie, na zimnym mokrym bdb ( bo kupione byly z miesiat temu i zalozone) na suchym cichutko i kosztowaly 120 zl /szt

PZDr
Adam

Data: 2009-04-05 21:47:40
Autor: gogi
Aclan pisze:
Znajomi polecali mi Uniroyal RainExpert, do kupienia za 170 zł sztuka.
Czy ktoś ma na ich temat jakąś opinię? Albo alternatywę?

Witaj,
ja jezdze na Uniroyal RainSport 1 w rozmiarze 195x50xR15 i jestem bardzo zadowolony. Deszczowe czy sloneczne dni i naprawde zachowuja sie przyzwoicie jak na te cene (cos ok. 160 zl/szt.).
Nie ma problemu z hamowaniem na mokrej i suchej nawierzchni, to samo na zakretach przy wiekszej predkosci.

gogi

Opony Uniroyal RainExpert - warte zakupu? Inne letnie warte polecenia?