[press] Opony będzie trzeba zmieniać 4 razy

Data: 2010-04-01 06:49:26
Autor: Budzik
[press] Opony będzie trzeba zmieniać 4 razy
Użytkownik Borys Pogoreło borys@pl.edu.leszno ...

Zmieniliście już opony z zimowych na letnie? Wkrótce będziecie musieli
robić takie przekładki aż cztery razy w roku.

jebnac ci?!?!? :)
Dopiero po 3 minutach sie zorientowałem...

Data: 2010-04-01 14:25:25
Autor: MK
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
[...]

Hahahhahah !! A ja godzinę temu ;)

[press] Opony będzie trzeba zmieniać 4 razy