Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy?

Data: 2011-05-09 12:41:03
Autor: Arek Bukalski
Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy?

Użytkownik "Agata" <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq8flb$e2$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy można założyć opony bezdętkowe do dętkowych obręczy zakładając w środku
normalnie dętki?

można kiedyś tak jeździłem, ale to trochę bez sensu bo taka opona jest dużo cięższa od normalnej i ciężej sie ją zakłada i zdejmuje przy ewentualnej naprawie,

Chodzi o to że większość opon zwijanych jest bezdętkowych a mam dętkowe obręcze.

e tam :) bez przesady jest dużo opon zwijanych które są normalnymi dętkowymi, zazwyczaj dętkowe mają swoje odpowiedniki w bezdętkowych :) więc bez problemu coś znajdziesz.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-05-09 10:48:56
Autor: Agata
Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy?

e tam :) bez przesady jest dużo opon zwijanych które są normalnymi dętkowymi, zazwyczaj dętkowe mają swoje odpowiedniki w bezdętkowych :) więc bez problemu coś znajdziesz.

Chodzi o to że bezdętkowe mogę mieć w lepszej cenie w konkretnym przypadku :)

--

Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy?