Data: 2011-05-10 13:17:20 | |
Autor: ArekM | |
Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy? | |
W dniu 2011-05-09 12:28, Agata pisze:
Witam Założyc można. ... ale może to byc trudne :) Opona UST jest troche "cia¶niejsza" - trudniej sie j± zaklada na felge UST niz opone zwykł±. Felga UST ma wokół taki rowek, w ktory wkladasz juz założon± czę¶ć opony i dzieki temu końcówka jako¶ jeszcze wchodzi (nie można używac łyżek). Przyznam sie ze nie wyobrażam sobie naci±gnięcia opony UST na zwykł± felge :) Ale jak juz sie uda to mozna tak jezdzic. Jak łapiesz gume w trasie, a jezdzisz na UST to wkladasz dętke w taka opone i jedziesz dalej :) -- PozdrawiAM! |
|
Data: 2011-05-10 22:53:37 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy? | |
On 2011-05-10, ArekM wrote:
W dniu 2011-05-09 12:28, Agata pisze: Ale ten. Mavic ma dedykowane obręcze, ale DT ma tylko zestaw do "ubezdętkowienia". To jak działają/nie działają bezdętkowe opony na obręczach DT? -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2011-05-10 23:53:34 | |
Autor: rzymo | |
Opony bezdętkowe do dęntkowych obręczy? | |
On 11 Maj, 00:53, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote: Ale ten. Mavic ma dedykowane obręcze, ale DT ma tylko zestaw do Prawie każd± obręcz da się przerobić na "bezdętkowca". Ł±cznie miałem (nie)przyjemno¶ć jeĽdzić na trzech 'systemach' uszczelniaj±cych: - żółta plastikowa opaska na kołach Mavic CrossLand, - zestaw do konwersji (NoTubes), - ta¶ma izolacyjna + przecięta dętka 24", wersja nr 3 oczywi¶cie najtańsza i nawet działaj±ca. Nie byłem zadowolony jedynie z uszczelnionej zwykłej opony, przy jeĽdzie z niskim ci¶nieniem rzędu 1-1,5atm (potrafiła się rozszczelnić na zakręcie). Z oponami UST czy tubeless ready takich problemów nie było, mogłem jeĽdzić i poniżej 1atm. Nigdy nie straciłem ci¶nienia w oponach - może to brak defektów, a może po prostu mleczko zawsze zadziałało. Wróciłem do dętek po przej¶ciu na opony Race King 2.2". Nie wiem czy to kwestia cienkich i ogólnie słabych ¶cianek bocznych, ale wrażenie w czasie jazdy takie, jakby było w nich za mało powietrza. Co ciekawe taki efekt utrzymywał się nawet przy zastosowaniu zbliżonego ci¶nienia jak w systemie z dętk±. |
|