Opony bieżnikowane

Data: 2011-03-08 11:13:41
Autor: Albercik
Opony bieżnikowane
W dniu 08.03.2011 10:55, Mirosław pisze:
Cześć,
Gdzie na śląsku (K-ce,R-Sl, Ś-ce,G-ce itp) można kupić niezadrogie opony
bieżnikowane,wymiana na miejscu dodatkowy atut,,,
Mirek
Rybnik i okolice może być?
polecam:
http://www.globgum.pl/kontakt.php

Data: 2011-03-08 11:18:54
Autor: Mirosław
Opony bieżnikowane
Rybnik i okolice może być?
polecam:
http://www.globgum.pl/kontakt.php
może być, dzięki
Mirek

Data: 2011-03-08 10:48:17
Autor:
Opony bieżnikowane
Mirosław <miroslaw.poczta@gmail.com> napisał(a):
> Rybnik i okolice może być?
> polecam:
> http://www.globgum.pl/kontakt.php
może być, dzięki
Mirek

a to jest sens takie opony zakupic - mniemam, iz do osobowki - nie jezdzilem
nigdy na takich, nawet uzywek niebralem, pomijajac takich "po sprzedanym
samochodzie od bliskiej rodziny". Znalazlem do swego 195/60 R15 za 105 zeta za sztuke... letnie musze zakupic w
tym sezonie nowe, z jednej strony kasa, a z drugiej bezpieczenstwo jezdze
roznie... czasem i bardzo szybko

jakos nie mam przekonania do bieznikowanych

Data: 2011-03-08 15:38:23
Autor: Adampio
Opony bieżnikowane
W dniu 2011-03-08 11:48, bluedadun.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
a to jest sens takie opony zakupic - mniemam, iz do osobowki - nie jezdzilem
nigdy na takic

jezdze > roznie... czasem i bardzo szybko

No i sam sobie Kolega odpowiedział.
Nie wszyscy jeżdżą dużo i szybko (w tym i niżej podpisany) wiec nie mają się co bać nalewek ;-))

Adampio

Data: 2011-03-09 10:05:07
Autor: z
Opony bieżnikowane
Adampio pisze:
No i sam sobie Kolega odpowiedział.
Nie wszyscy jeżdżą dużo i szybko (w tym i niżej podpisany) wiec nie mają się co bać nalewek ;-))

To chyba już wolę używane :-)
Co z tego że bieżnik mają ładny jak się notorycznie "wybulają"
Raz nawet się ładnie wybuliła po całym obwodzie i ja głupi zacząłem zbieżność regulować :-(

Opony bieżnikowane