Opony ca³oroczne

Data: 2010-11-26 20:02:33
Autor: P.B.
Opony ca³oroczne
Dnia 26 Nov 2010 17:23:52 GMT, to napisa³(a):

Trafili¶cie mo¿e na jakie¶ wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi wy³±cznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.

Ja robi³em testy na w³asnym samochodzie. Zacz±³em od Dêbicy Navigator.
Zachwycony nie by³em, ale cztery zimy i lata przeje¼dzi³em bez wiêkszych
problemów. Jak skoñczy³y siê Navigatory, to kupi³em GoodYear Vector 5 i
je¼dzi³em na nich jedn± zimê. Rewelacja! W niczym nie ustêpowa³y tanim
zimówkom. Nie wiem jak spisywa³yby siê w d³u¿szej eksploatacji, bo po roku
je¿d¿enia na nich, auto sprzeda³em, a z kolejnym dosta³em nowe letnie i
dokupi³em zimowe. GY Vector s± absurdalnie drogie, choæ w d³u¿szej
perspektywie znacznie tañsze ni¿ papranie siê dwoma kompletami opon. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-26 20:20:18
Autor: to
Opony ca³oroczne
begin P.B.
Ja robiłem testy na własnym samochodzie. Zacząłem od Dębicy Navigator.
Zachwycony nie byłem, ale cztery zimy i lata przejeździłem bez większych
problemów. Jak skończyły się Navigatory, to kupiłem GoodYear Vector 5 i
jeździłem na nich jedną zimę. Rewelacja! W niczym nie ustępowały tanim
zimówkom. Nie wiem jak spisywałyby się w dłuższej eksploatacji, bo po
roku jeżdżenia na nich, auto sprzedałem, a z kolejnym dostałem nowe
letnie i dokupiłem zimowe. GY Vector są absurdalnie drogie, choć w
dłuższej perspektywie znacznie tańsze niż papranie się dwoma kompletami
opon.

Obecnie skłaniam się ku GY Vector 4 Seasons. Takie drogie znowu nie są, bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztują jakoś specjalnie mniej w tym rozmiarze. Vector 5 są w podobnej cenie. Czym one się różnią? Są lepsze/gorsze/nowsze/starsze?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-26 21:30:39
Autor: P.B.
Opony ca³oroczne
Dnia 26 Nov 2010 20:20:18 GMT, to napisa³(a):

Obecnie sk³aniam siê ku GY Vector 4 Seasons. Takie drogie znowu nie s±, bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztuj± jako¶ specjalnie mniej w tym rozmiarze. Vector 5 s± w podobnej cenie. Czym one siê ró¿ni±? S± lepsze/gorsze/nowsze/starsze?

GY Vector 5 kupowa³em piêæ lat temu i by³y to jedyne ca³oroczne GY, wiêc 4
Seasons chyba bêd± nowsze. Dla pewno¶ci poczytaj marketingowy be³kot na
stronie GY.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-27 23:12:50
Autor: Jacek Osiecki
Opony ca³oroczne
[...]

Nijak siê nie dowiesz, na stronie goodyeara be³kot i... znik±d pomocy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-11-29 10:17:41
Autor: J.F.
Opony całoroczne
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
[...]
bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztujÄ… jakoÅ› specjalnie mniej
w tym rozmiarze.

W moim rozmiarze GY Vector kosztowaly ~100zl drozej od opon .. z dolnej polki cenowej, aczkolwiek smiem twierdzic ze "sredniej klasy".

Niby niewiele i dobra opona z pewnoscia jest tego warta, ale .. za 400zl to moge sobie kupic ze trzy wymiany opon z przechowaniem, albo z piec bez przechowania, albo jakies stare felgi i samemu sobie zmieniac ..

Koniec koncow kupilem Navigatory i jestem raczej zadowolony.

J.

Opony ca³oroczne