Opony całoroczne - proszę użytkowników o opi nię.

Data: 2009-10-15 16:52:50
Autor: =Marcos=
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opi nię.
Zastanawiam się czy nie kupić dobrych opon całorocznych.
Jakie macie do¶wiadczenia?

Po za¶nieżonych drogach w górach nie dawały rady, zimowe radziły sobie o wiele lepiej.

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]

Data: 2009-10-15 15:13:27
Autor:
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opinię.
Dzięki za info. Których opon używałe¶ (producent, model)?
Chodzi mi zarówno o zimowe i uniwersalne.

pozdrawiam, e^x/dx

Data: 2009-10-15 22:20:35
Autor: =Marcos=
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opi nię.
Dzięki za info. Których opon używałe¶ (producent, model)?
Chodzi mi zarówno o zimowe i uniwersalne.

Oba zestawy to były Dębica, modeli nie pamiętam, to było jakie¶ 10 lat temu w Polonezie, od tamtych prób już zawsze stosuję zim± zimowe i wszystkie się raczej dobrze na ¶niegu spisuj±, tzn. wyraĽnie lepiej od całorocznych Dębicy (testowane Sawa, Uniroyal, Pirelli, raczej z tańszych modeli).

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2009-10-15 19:13:36
Autor: masti
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opinię.
Dnia pięknego Thu, 15 Oct 2009 16:52:50 +0200, osobnik zwany =Marcos=
wystukał:

Zastanawiam się czy nie kupić dobrych opon całorocznych. Jakie macie
doświadczenia?

Po zaśnieżonych drogach w górach nie dawały rady, zimowe radziły sobie o
wiele lepiej.

Vredestein Quatrac - dawały radę na śniegu i lodzie w Alpach

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-15 20:12:10
Autor: J.F.
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opi nię.
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Zastanawiam się czy nie kupić dobrych opon całorocznych.
Jakie macie do¶wiadczenia?
Po za¶nieżonych drogach w górach nie dawały rady, zimowe radziły sobie o wiele lepiej.

A Debica Navigator 2 sa w zasadzie dobre. Co prawda pierwszy raz uzylem lancuchow .. ale tez przelecz Okraj przejechalem wczesniej moze ze trzy razy.
I nie bylem jedyny ktory na samych oponach nie dal rady .. w zasadzie to chyba tylko pseudoterenowki mnie minely.
Nawiasem mowiac jest tam nakaz uzywania lancuchow .. kolejna polska glupota .. a moze nie ?

A jak sie przydaly caloroczne wczoraj .. kto by pomyslal ze trzeba zimowki w pazdzierniku zakladac :-)

Tyle ze chyba sie szybko zuzywaja. Musze spojrzec w notatki, ale chyba nie przejechaly 20kkm, a zostala polowa. No ale coz - jak tej zimy tez dadza rade, to jesienia chyba kupie nastepne :-)

J.

Opony całoroczne - proszę użytkowników o opi nię.