Opony całoroczne - proszę użytkowników o opinię.

Data: 2009-10-15 23:03:12
Autor: Czarek Daniluk
Opony całoroczne - proszę użytkowników o opinię.

Użytkownik " e^x/dx" <dummywst.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb7bjo$nbg$1inews.gazeta.pl...
Zastanawiam się czy nie kupić dobrych opon całorocznych.
Jakie macie doświadczenia?

Pozdrawiam,
e^x/dx

Kiedyś w Polo na jednej osi miałem Goodyear Eagle Vector i powiem że nie zmieniałem ich przez 2 lata użytkowania samochodu. W Krynicy Zdroju i okolicach zimą dawały sobie spokojnie radę.

Pozdrawiam !!

Opony całoroczne - proszę użytkowników o opinię.